In tempo reale (o quasi)

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Elisa »

Nona Picia ha scritto:Buon pomeriggio! Stamattina ho incontrato uno strano personaggio....
Immagine

Strano personaggio davvero! Io manco di percezione visiva ma non di curiosità :shock: :-)
Probabilmente qualche residente saprebbe spiegare "il contenuto" di questa singolare significativa figura: artistica, storica, comica?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Nona Picia »

Elemosina! Ce ne sono un paio in giro che si travestono nei modi più strani e fanno le statue, chi coi piedi a terra, chi in piedi su uno sgabello, chi, come questo seduto apparentemente in aria e chi si traveste da finto dromedario,almeno io lo interpreto così, e sbatte la bocca della presunta bestia per attirare l'attenzione dei passanti.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Elisa »

Conosciamo le statue viventi di artisti, disoccupati, studenti, boemi, autentici artisti che invertono ore improvvisando uno scenario credibile e creando il maquillage necessario per rendere l' idea che vogliono trasmettere in una rappresentazione urbana nella quale rimangono immobili per delle ore, in attesa di un soldo. Sono generalmente statue magnifiche dai colori metallici: argento, oro, bronzo, rame.
Nonostante, la figura presente incuriosisce dato che possiede un trucco "il trucco c' è ma non si vede..." :roll: Notabile!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Stanotte dopo l'una è venuta giù un po' d'acqua

Via Revoltella era un fiume

Immagine

e via Rossetti invece...

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da babatriestina »

spero si veda, da Facebook il fotografo marino Sterle ha fotografato Viale Ippodromo dal suo studio
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Nona Picia »

io non ho fotografato, ma anche la via D'Angeli non era male.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Ciancele »

Vedo che stanotte è venuto giù un negone. Ala television go visto che anca a Genova ga piovù 'sai e xe anca sul giornal tedesco.


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da danilo43 »

Caro Ciancele, me par sai strano che i amici qua ne disi poco che niente. Xe sta orori anche a Trieste, un morto a Muja e disastri in cità. Guarda qua:
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... 1.10120858
A Venesia ga fato solo una meza ora de vento e un poco de piova, ma tanto qua semo abituadi a l'aqua alta. Tromba d'aria a Cioza, malani pochi.


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da danilo43 »

Me son dismentiga de dirte de leger anche l'articolo sul 26 otobre1954. Te ieri la anche ti ?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Ciancele »

danilo43 ha scritto: Caro Ciancele, me par sai strano che i amici qua ne disi poco che niente. Xe sta orori anche a Trieste, un morto a Muja e disastri in cità. Guarda qua:
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... 1.10120858
A Venesia ga fato solo una meza ora de vento e un poco de piova, ma tanto qua semo abituadi a l'aqua alta. Tromba d'aria a Cioza, malani pochi.
Danilo43, bongiorno e grassie. Te ga fato ben a scriverme. I giornai taliani no li legio, quei gnochi ga parlà un poco de Grosseto. Solo Sum Culex, ma par altri motivi, ga dito de un morto al Lazareto. Go fato veder ala putela tute le foto del giornal e la iera 'sai triste. In tanti ani la xe inamorada de Trieste. E no solo ela' :clapping_213:
Meno mal che de ti xe suceso poco.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Ciancele »

danilo43 ha scritto: Me son dismentiga de dirte de leger anche l'articolo sul 26 otobre 1954. Te ieri la anche ti ?
Là, dove? El vintisie devi eser sta un martedì. Iero a lavorar.
Scusa: L'11 agosto 1953, ore 22 (ora più ora meno), iero sul treno che portava ai confini. Mi son andà via de Trieste co' la iera TLT. El resto (26 otobre 1954) lo go leto forsi sui giornai. Dove podaria trovar 'sto articolo?


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da danilo43 »

L'articolo xe sempre sul Piccolo che te go mandà. Verzilo qua: http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... 1.10057394


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da babatriestina »

Go mandado al Piccolo qualche foto documento de quei giorni... mi quei giorni andavo a scola. no me ricordo se i ne ga dado vacanza o no el 26.. forsi trovo el quaderno


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Nona Picia »

Gnanche mi no me ricordo se in quei giorni i ga dado vacanza, so che mio papà xe vignù a ciorme a scola per portarme casa e in via Ghega, al'altezza de via Roma gavemo sentì spari e urli e confusion


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Gnanche mi no me ricordo se in quei giorni i ga dado vacanza, so che mio papà xe vignù a ciorme a scola per portarme casa e in via Ghega, al'altezza de via Roma gavemo sentì spari e urli e confusion
imagino che te parli del 53, se te disi spari. Ma no parlavimo del 26 ottobre 54?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Nona Picia »

danilo43 ha scritto:Caro Ciancele, me par sai strano che i amici qua ne disi poco che niente. Xe sta orori anche a Trieste, un morto a Muja e disastri in cità.
Te ga ragion, semo imperdonabili....Xe stada una bruta note per tanti e per quela povera signora xe stada tragica. E desso xe denovo a ris'cio tuta la zona perchè par che ghe sia un pericolo de altre frane.
In cità acqua per tuta la zona bassa e anche fango i me ga dito. Del mio dotor, in via genova l'ascensor xe blocà al primo pian perchè soto xe ancora acqua e negozi bar e perfin banche gaveva tute le porte verte per zercar aria per sugar pertera
Per el resto i ga netà abastanza rapidamente e se se movi, almeno coi bus, tranquilamente.
Anche dale parti mie l'acqua coreva a fiumi, tombin saltadi e nei giardini sora la strada la terra che i ga su un teren rialzà xe vignuda in corte e i ga dovù neta anche el cAnal. Noi gavemo avù un poca de acqua in cantina.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:
danilo43 ha scritto: Caro Ciancele, me par sai strano che i amici qua ne disi poco che niente. Xe sta orori anche a Trieste, un morto a Muja e disastri in cità.
Te ga ragion, semo imperdonabili....Xe stada una bruta note per tanti e per quela povera signora xe stada tragica. E desso xe denovo a ris'cio tuta la zona perchè par che ghe sia un pericolo de altre frane.
In cità acqua per tuta la zona bassa e anche fango i me ga dito. Del mio dotor, in via genova l'ascensor xe blocà al primo pian perchè soto xe ancora acqua e negozi bar e perfin banche gaveva tute le porte verte per zercar aria per sugar pertera
Per el resto i ga netà abastanza rapidamente e se se movi, almeno coi bus, tranquilamente.
Anche dale parti mie l'acqua coreva a fiumi, tombin saltadi e nei giardini sora la strada la terra che i ga su un teren rialzà xe vignuda in corte e i ga dovù neta anche el canal. Noi gavemo avù un poca de acqua in cantina.
Nona Picia, ma anca i altri, no tete devi scusar. Gavevi altro de far che de scriverme. Anca mio fio ga 'vudo aqua in cantina, ma no 'sai e per fortuna pochi dani.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da babatriestina »

de acque alte che invadi le rive e i negozi de quele parti no xe la prima volta che ne nassi, dele cartoline de 100 anni fa con scritto sora "la colma" a quela che me ga bloccado nei anni 70 al de la Ville, a una de un per de anni fa che ve go messo le foto dela piazza soto el acqua.

Più grave el fatto che xe vegnui fora altri rivi in collina, bloccando la grande viabilità, sottopassaggi e creando sta specie de fiumi in piena anche per la alte. Voleria dir meno mal che xe stado de note, ve imaginè se vegniva fora ala matina o al dopopranzo quando che tuti xe in machina che va o torna del lavoro?
tragico inveze la povera siora che xe morta vizin Muia..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da Ciancele »

Go leto l’articolo del PICOLO sul 26 otobre (1954) e specialmente dove che xe scrito: “... Quel 26 ottobre (che per altro alcuni vissero come fine del sogno di destini diversi per la città) portò comunque anche a Trieste la conclusione della guerra, ...”. Saria interesante saver come che la saria andada se gavesimo ‘vu el teritorio libero. El governator gavaria fato forsi più i interesi de Trieste che de Venesia o de Genova o de qualche altra cità. Trieste caralcuore. Forsi i gavarà dito svelto e tuti i ga capì (o i ga volù capir) caralcuore inveze de Karakorum. Par gnoco se disi: Am Arsch der Welt, par dir una roba ‘sai lontan, che no intaresa ‘sai. Come Karakorum. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: In tempo reale (o quasi)

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:. Saria interesante saver come che la saria andada se gavesimo ‘vu el teritorio libero. El governator gavaria fato forsi più i interesi de Trieste che de Venesia o de Genova o de qualche altra cità.
Co i ga diviso la zona A e la zona B el TLT xe praticamente fallido, perchè la zona B Tito no la gavessi molada gnanca al governator. Po sula democrazia de sto governator nominado dei poteri alleati .. va ben che adesso la democrazia xe un tantin screditada, ma istesso no poder gaver vose in capitolo no me gavessi piasso...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”