Pericoli sul WEB

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da Nona Picia »

me dà cussì
Oh no! Looks like your passwords have been compromised.
Sign up for 1Password and follow the steps below to fix your at risk passwords now.

Try 1Password FREE for 30 days


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da babatriestina »

quele xe le offerte...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nona Picia ha scritto: dom 3 feb 2019, 11:25 me dà cussì
Oh no! Looks like your passwords have been compromised.
Sign up for 1Password and follow the steps below to fix your at risk passwords now.

Try 1Password FREE for 30 days
Te convien cambiar la password dela posta se no te la ga cambiada de recente.

Cosa sucedi se un ga el tuo indirizo de posta e la tua password? Che el pol scriver in giro a nome tuo, che el pol cucar, se te lasi le mail sul server, cosa che te ga dentro. Quindi tanto o gnente, dipendi. Comunque cambia la password.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da Nona Picia »

Grazie, farò


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se poi te ga doprà la stessa password anche de altre parti, te faria ben a cambiarla. In genral, po, no se doveria mai doprar le stese password su robe diverse; per esempio no se doveria doprar la stessa passord per la posta, facebook e sto forum, perché se un riva a rubartene una, dopo el se pol pasar per ti dapertuto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ve segnalo questo sito https://themarkup.org/blacklight/

Ghe scrivè un indirizzo web e el ve disi come che el sito ve spia.

Naturalmente el primo sito che go provado xe el nostro: gnente! Però me par che el gabi vardado solo la home page, per cui poderia darse che el Forum o le pagine Wiki no sia altretanto nete (ma per mi le doveria eser, visto che ghe gavemo cavado anche el contator de google).

Un sugerimento: provè col sito dei giornai o dela vostra banca!

L'agenzia dele entrate xe neta, ... esatto pareria de no!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da Nona Picia »

Xe in inglese e mi no capiso....:(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nona Picia ha scritto: dom 4 ott 2020, 12:37 Xe in inglese e mi no capiso....:(
La traduzion no xe granché, ma cusì te lo ga tradoto in italian

https://translate.google.it/translate?s ... cklight%2F


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da Nona Picia »

grazie


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da babatriestina »

Ieri me xe rivado un imbroio, risolto senza danni.
Co legio email che mi disi robe strane, cestino, ma stavolta me xe rivado sul cellular un sms nela stessa sequenza dei avvisi dela mia carta de credito, i me disi de agiornarla e i me dà el link (el che spuza, perché de solito no xe..) ghe penso suso e vado, paressi el solito sito tanto vedo che lo verzo con indirizzo e password. Nel dubio vado anche dela pagina internet de pc e controlo se tuto xe a posto.
5 minuti dopo me riva un messaggio " gavemo blocado sula sua carta un pagamento de 900 euro che ne pareva strano" e subito dopo altri due simili, importi più bassi. Terzo messaggio de un'altro servizio dela carta de credito: Gavemo visto pagamenti strani, li gavemo blocai tuti . Son andada sul sito e go blocado la carta de credito per 48 ore. Controlado el estrato conto, nissun pagamento anomalo. Stamattina un'ora in banca, za che la carta stava per scader la gavemo eliminata e sostituida con una ricaricabile per le spese su internet. Confermado che iera un sms " spurio".


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da Bilbo »

Per evitar ste robe mai verzer link che riva. Xe roba dela banca? Ok me verzo el sito dela banca a manina o magari col bookmark salvado in prcedenza, ma MAi e digo MAI con un link che riva per mail, sms, o whatsapp et similia. De truffe ghe ne xe in continuazion e anche fantasiose...

Andè a veder sto sito..... Xe interessante per capir quante truffe ghe xe.

Marco Camisari Calzolari


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pericoli sul WEB

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bilbo ha scritto: lun 7 nov 2022, 15:22 Per evitar ste robe mai verzer link che riva. Xe roba dela banca? Ok me verzo el sito dela banca a manina o magari col bookmark salvado in prcedenza, ma MAi e digo MAI con un link che riva per mail, sms, o whatsapp et similia. De truffe ghe ne xe in continuazion e anche fantasiose...

Andè a veder sto sito..... Xe interessante per capir quante truffe ghe xe.

Marco Camisari Calzolari
Parole sante, però bisogna dir che i sta diventando sempre più bravi per fregarne e noi dovemo zercar de diventar sempre più diffidenti, per esempio rinunciando a doprar el smartphone su una rete wifi pubblica. Se semo fora de casa, meio doprar sempre la trasmission dati del operator telefonico.

Comunque ghe stavo per cascar anche mi, una volta. Me son fermado giusto in tempo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”