Un quiz de salotin

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da nonna ivana »

Grazie della spiegazione, SPMC...starò attenta a eventuali problemi "fisici-matematici" che riuscirò ad individuare nella mia frequentazione in cucina...temo però di non arrivare a tanto!
Buona giornata a tutti!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Un quiz facile facile, per dei veci marpioni come voi, ma anche peri altri: no ocori eser de Trieste per risolverlo.

Ieri go vardà via Mazini con Google maps

Immagine

e con OpenStreetMap

Immagine

Go notà qualcosa de strano...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Ciancele »

Son Piccolo Ma Crescerò, mi prendi in castagna. De santa domeniga. Una foto ga el kebab e l'altra no. Opur: Via Galina xe diferente. Me par che la finiva sul canton de destra e sula sinistra no la rivava fina al canton, ma ala casa prima. Opur: manca el toco del Cremcafè. Opur: Manca el toco coi fiori. Opur: no so.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Caro Ciancele,

a ti te perdono, perché te son lontan, ma xe una diferenza sostanziale che xe conseguenza de fati de atualità de qualche mese fa e che tornerà de novo fora de sicuro... con barufe a no finir...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2948
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Piereto »

Un toco de Via Mazzini pedonalizà. Mi preferiso openstreet che xe fata dai utenti. Google map se atien all'ufficialità.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bravo Piereto!

Me ga colpido che un fato che ga durà quanto? Un meseto? el sia stado recepido subito da google, ma dopo no'l sia stado cancelado.

Cosa disè, i xe restai indrio o i xe avanti coi tempi? Insomma la lobby dele boteghe che voleria pedonalizar via Mazzini torna ala cariga o no?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Bravo Piereto!

Me ga colpido che un fato che ga durà quanto? Un meseto? MA ga colpido che el sia stado recepido subito da google, ma dopo no'l sia stado cancelado.

Cosa disè, i xe restai indrio o i xe avanti coi tempi? Insomma la lobby dele boteghe che voleria pedonalizar via Mazzini torna ala cariga o no?
Se vedi che no intivo una. Almeno una paca sula naschie per incoragiamento. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da babatriestina »

Mi no go capido gnente dele do cartine..
Tegnì conto che per via Mazzini passo un per de volte al giorno perchè la xe praticamente soto de casa mia . Forsi voialtri abitè de altre parti dela città.
nele due piantine no me go inacorto de gnente e no vedo dove che xe pedonal e dove no.
Per via Mazzini, dopo un per de giorni ( forsi ) de prove, mesi fa, adesso la xe in parte pedonalizzada de sabato. No nel resto dela setimana, no de domenica.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Nona Picia »

nele due cartine su Google xe pedonalizà un toco de via mazzini, se no sbaglio solo la parte da via San Lazzaro in zo e la via Immbriani

nela seconda foto xe tuta via Mazzini la via Imbriani e la via Gallina e de sicuro in un prossimo futuro qualcossa salterà fora....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nona Picia ha scritto:nele due cartine su Google xe pedonalizà un toco de via mazzini, se no sbaglio solo la parte da via San Lazzaro in zo e la via Immbriani

nela seconda foto xe tuta via Mazzini la via Imbriani e la via Gallina e de sicuro in un prossimo futuro qualcossa salterà fora....
babatriestina ha scritto:Mi no go capido gnente dele do cartine..
Tegnì conto che per via Mazzini passo un per de volte al giorno perchè la xe praticamente soto de casa mia . Forsi voialtri abitè de altre parti dela città.
nele due piantine no me go inacorto de gnente e no vedo dove che xe pedonal e dove no.
Per via Mazzini, dopo un per de giorni ( forsi ) de prove, mesi fa, adesso la xe in parte pedonalizzada de sabato. No nel resto dela setimana, no de domenica.
Se vardè la cartina de google

Immagine

vedè che el toco tra via san Lazzaro e piazza Golfoni el xe in grigio, come se el fusi pedonalizzà. Mentre la parte restante xe bianca, verta al trafico. A onor del vero via san Lazzaro xe in un griguio più scuro. Se vedi che su via Mazzini i gaveva qualche dubio.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da babatriestina »

e alora i sa poco anche lori. perchè de sabato la xe serada de piazza Goldoni a via Roma.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2948
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Piereto »

Go trovado dei argomenti banali de ogni giorno, de le robe che no se ghe fa caso, anche perché agimo senza pensarghe, ma che xe rilevatrici invece della nostra appartenenza ad una categoria de persone piuttosto che a una altra. Prove' a risponderghe
Domanda numero un. Co ve guarde' le onge de le man, tini' la palma rivolta verso de voi coi dedi piegadi, o inveze la palma xe rivolta all esterno ?
Domanda numero do. Co ve mete' suso un pullover co le maniche infile' prima la testa e po i brazi, o fe' al contrario prima i brazi o po' la testa?
Domanda numero tre. Co cambie' el rodolo de carta igienica, la carta bianca la mete' rivolta verso l'esterno, o verso l'interno rente el muro?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da babatriestina »

1 palma verso el esterno, sempre
2 prima la testa
3 verso el esterno.
E po te me spieghi cossa chr vol dir..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da mandi_ »

1 palma rivolta verso de mi coi dedi piegadi verso de mi.
2 prima la testa
3 verso el esterno.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2948
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Piereto »

Alora se pol agir in do maniere e i me disi che i sia istintivi. Uno apartien a una mentalità maschile e uno a una mentalità femminile. Go dito mentalità, cioè no i xe in stretta relazione col sesso, ma i fa parte disemo delle esperienze fatte sul campo. Cusì uno, o una messo-messa davanti alle scelte de far el-la farà ricorso sia all'istino sia a quel che el-la gà visto far. Alora le done le tendi per guardarse le onge a piegar i dedi e quindi co la palma verso el corpo. Per la carta igienica le done la meti rivolta verso el muro e per el maion ? Sembra che sia tuti e do alla pari. Mi me vien de infilar prima la testa per aver sempre le man libere. Meter le man co la palma de fora vol dir meter le man in avanti a difesa o ataco, e per la carta meterla de fora vol dir mostrarla ben, niente de cui vergognarse......acontentemose de ste spiegazioni.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go leto le comande dopo che te ga da la risposta. Comunque le onge me le vardo piegando i dedi, la carta igenica mi la meteria per de fora e mia moglie verso el muro, comunque per mi dipendi un poco del porta rodolo.

Per el pulover, quel senza manighe sopratuto, el discorso xe diverso; co me lo cavo el vien ala riversa e, se mia moglie che xe ordinatissima no intervien, el resta ala riversa. Alora lo ciogo, lo tegno co la v del colo voltada verso de mi e comincio a impirar la testa e subito i brazi, e lo volto come che me lo impiro: tempo sparagnà. El problema xe se penso, a scuro, che el sia ala riversa e inveze mia moglie lo ga rivoltà; in sto caso vado in giro col pulover ala riversa!

Per quei co le manighe credo de cominciar sempre prima co la testa, ma no son sicuro!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un quiz de salotin

Messaggio da Nona Picia »

1. indiferente, in tuti e due i modi

2.prima i brazi e dopo la testa mio marì el contrario

3.Mi verso el muro, mio marì de fora....noi gavemo due portarodoli uno in pie e l'altro sul muro


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”