Un Saluto da un amico veccio

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
larrysou
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 21
Iscritto il: dom 15 lug 2012, 23:43

Un Saluto da un amico veccio

Messaggio da larrysou »

Buona sera siori. Un ringraziamento per l'ospitalita dimostratomi durante il mio soggiorno ultimamente nella Vs. bella citta, e specialmente per Nona Picia, Sum Culex, Margherita, Elisabetta, e Sergio. Magari essermi ancora li perche qui non fa altro che piovere e fa freddo. Massimo temperatura giornaliero 17/18 C. Cussi, se siete stuffi con il calore, non puoi far meio che una settimana qui. Ma porti i trombini, impermeabile di plastica, e un'ombrella. Larry. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Un Saluto da un amico veccio

Messaggio da Elisa »

Ciao Larrysou,
ma sei sempre il Larry "l' Agnello", son ci sono dubbi! :-D
Soltanto che hai sbagliato il saluto. La tua affermazione doveva piuttosto essere:
Un Saluto da un veccio amico! :-D
Sei ritornato sui tuoi giovani e romantici passi a Trieste, chissà con quanta soddisfazione. Io mi rallegro di questo tuo evento.
Qui nel forum ti sei rivelato persona esuberante ma soprattutto di un ottimismo contagioso. Così sei sempre apparso agli occhi degli amici del forum, cosa si puo chiedere di più?
Bentornato e rallegramenti. :-D
Elisa


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un Saluto da un amico veccio

Messaggio da babatriestina »

Caro Larry, ne ga sempre fato piazer vederte, e forse ti te gavevi perso , ma te gavevi za un postisin qua.. ( NB Margherita e Sergio no passa de qua, ma del nostro amico Giacomin..)
Qua sol come prima..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un Saluto da un amico veccio

Messaggio da Nona Picia »

CiaooooLarry! Piazer de rilegerte!Semo stai sai contenti de vederte de novo e speremo in un tuo prossimo viaggio! Qua xe sempre sol, ma per fortuna un poco, solo un poco, meno caldo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Un Saluto da un amico veccio

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Larry, me' old geezer!

What happened to you? Did the mosquito bite your nose and woke you up from hibernation?

Semo tuto aposto e ben, Larry?

Fate sentir un tantin più speso che se no te cori el ris'cio de eser dimenticado.

Ciau,

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.

Torna a “El salotin”