costo del burro / butiro

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

costo del burro / butiro

Messaggio da babatriestina »

Io sono una che cucina con olio e / burro, anzi mi piacerebbe usarlo di più ma ci vado con parsimonia... bene non è facile trovare burro appetitoso in Italia, i burri italiani in genere hanno sapore scarso... ce ne sono alcuni migliori e più saporiti, dal gusto come dire più morbido.. una volta prendevo quelli altoatesini ma negli ultimi anni li ho lasciato perdere ( diciamo un po' di boicottaggio dopo che hanno festeggiato l'anniversario degli attentati..) e trovavo diverse qualità di burro squisito sia dalla Germania che dalla Slovenia. e a prezzi generalmente anche sotto i due euro per il classico panetto da un quarto di chilo ( che mi dura oltre un mese, a casa..).
Ci sono sempre ma da qualche settimana il prezzo è schizzato di colpo sui due euro e mezzo... ve ne siete accorti anche voi? e mi dicono che il medesimo prezzo c'è in Slovenia.. strano a dirsi non si trova burro austriaco.
Un'altra considerazione, ho come l'impressione che sugli scaffali dei supermercati stiano diminuendo i prodotto comunitari, tedeschi e francesi soprattutto, a favore di quelli italiani. E' solo una mia impressione?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: costo del burro / butiro

Messaggio da molighe el fil »

Mia moglie voleria doprar solo oio de oliva, ma mi preferiso el buro sia crudo che per rostir la carne.
No xe gnente de meio de un stinco de porco rosti nel buro.
Per mi el buro più bon xe quel dela lateria social de Sutrio, e co vado un Carnia me ciogo tre paneti de chilo.
Mia moglie tien un a man e i altri la li meti in frizer.
Purtropo se la lo finisi prima che torno a Sutrio, la ciol in supermercato un buro che no me piasi per gnente.
no go mai pagà el paneto de un chilo più de oto euri e quatro e zinquanta quel de mezo.
El steso buro comprà nele boteghe dei dintorni de Sutrio se lo trova a diese o undise al chilo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: costo del burro / butiro

Messaggio da Nona Picia »

Mi cusino con l'oio de oliva e ciogo el buro "Tiroler Land" al'Eurospar perchè el me piasi più dei altri e in genere el costa qualche centesimo de meno, adesso 2.19 al quarto de chilo. In alternativa, ciogo quel de Vipiteno o el Mila, sia normale che allo joghurt


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: costo del burro / butiro

Messaggio da Zigolo »

Se vedi che semo tera de confin. Una volta i diseva che, rivai a Opcina e vardando el mar, finissi la cultura del buro e comincia quela del oio.

Noi gavemo assorbì tute do. :clapping_213:


Torna a “El salotin”