Arte moderna

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Arte moderna

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Lo so che questo forum è frequentato da almeno un'artista moderna che ha scelto di esprimersi in forma astratta e veramente l'ultima cosa che vorrei e che si sentisse offesa. Non ce l'ho minimamente con lei, ma piuttosto con i mercanti ed i critici d'arte.

Segnalo, quindi, questo esperimento condotto in una galleria olandese, dove hanno esposto e fatto giudicare come fosse un'opera d'arte, un prodotto IKEA da 10 euro facendolo valutare migliaia di euro

http://video.repubblica.it/divertimento ... ef=HRESS-5

In definitiva dietro a quel quadro c'è un artista che lo ha fatto e da tutto questo, secondo me, ha avuto un bel riconoscimento. E' un poco come i famosi "sassi gettati in Arno" da Modigliani che hanno portato alle dimissioni di non so quanti direttori di musei.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Arte moderna

Messaggio da babatriestina »

Io ho sempre detto che il bello è nell'occhio di chi guarda e che i prezzi dipendono dal mercato e non solo dal valore artistico, per quanto possa esistere indipendentemente dal giudizio della critica e del pubblico. Questo spiega perchè certe opere d'arte degli impressionisti o vicini, molto quotati, alle aste, battano i valori ad esempio di quadri di pittori rinascimentali.. sarebbe interessante conoscere i valori per cui sono assicurati , per dire, i quadri che vengono spostati per le mostre, se vengono assicurati.
Parafrasando un noto matematico applicato, "il valore di un quadro è il prezzo che una persona coerente è disposto a pagare- ricevere per l'acquisto del quadro".
Negli ultimi anni sono andata a visitare parecchi musei di arte contemporanea... rimanendo spesso perplessa. C'erano pure quadri in vendita coi prezzi. Se volete ve ne metto alcuni , di Vienna e Monaco..

cito sempre l'aneddoto, forse apocrifo, dell'acquirente di un quadro astratto di Picasso: domanda al pittore:
Cosa rappresenta?
risposta dell'autore:
Per me, un milione, per lei, un Picasso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Arte moderna

Messaggio da Piereto »

No so se far rientrar nell'arte moderna anche i grafitari. Indubbiamente xe una esternazion de la propria personalità. In quasi tuti i casi se trata de una malatia giovanile de muleria narcisista, mularia anonima per i coetaneri de scola per i prof, anche senza nisuna considerazion al'interno de la famiglia. Scrivo perchè giorni fa i me ga sporcà col spray el muro de casa co la scrita waves che volesi dir onde. Tanti muri longo la strada ga ricevudo el steso tratamento cioè le attenzioni de sta teppaglia. Privi de coscenza, no i sa cosa che xe giusto e cosa che xe sbaglià, "non fare agli altri ciò che non vorresti fosse fatto a te", e tuto perchè la nostra società xe formada da persone che lasa far (che no gà....ba o co, secondo i gusti). Perdurando a ignorar la coscenza e el senso de giustizia, sempre più persone ghe vien normale comportarse malamente : l'illegalità continua a estenderse sovrana. Dopo no xe de meravigliarsi se interi quartieri de Napoli parteggia per i camorristi e i pesta i carabinieri. Bastasi che el Comun finanziasi el aquisto de bidoni de pitura bianca e lasar che i pensionati posi coverzer ste brutture.
ve meto un do foto fate ogi de ste porcherie
monagine.jpg
monagine.jpg (27.16 KiB) Visto 958 volte
esempio aereo.jpg
esempio aereo.jpg (27.6 KiB) Visto 958 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Arte moderna

Messaggio da babatriestina »

te offendi al arte, anche moderna , secondo mi, se te parli de arte per sti vandalismi. I Vandali, per inciso, forsi gaveva più arte. Xe qualchedun che ricorda el arte dei murales, ma in tal caso quanto meno che vol el permesso del proprietario. Come questa..
Immagine
o anche questa , volendo
Immagine
Ma che qualche deficiente scrivi roba senza senso sui muri, no! con bona pase de un mio ex collega che sule Segnalazioni li giustifica: el arte, el disagio giovanil... per mi xe squilibrai e de quel che i scrivi mi diria anche un fià fumai o bevudi...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Arte moderna

Messaggio da Piereto »

Resta comunque un reato scriver, piturar su una superficie privata ,ma anche pubblica senza el permesso de farlo. Res publica no xe res nullius. Anche un pitor dipingi per un suo volerse meter in mostra a prescinder dal committente che lo paga. Una persona normale cioè la maggioranza de noi, no senti sto impulso. Quindi se no savemo educar sti fioi de bona famiglia , degome un spazio de muro. Ma no se pol far finta come se niente fussi e ritrovarse ste brutture ogni diese metri.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Arte moderna

Messaggio da Ciancele »

Iera sul giornal che do muli gnochi no me ricordo dove, ma in Cinciunciania, i xe stai condanai a tre bachetade sul c... nudo e a preson. I disi che la siba la lasa segno. E bon.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Arte moderna

Messaggio da Piereto »

Ve meto alcune foto che go scatà la primavera scorsa a Bordano de grafiti, pardon murales artistici.
P1010755.JPG
P1010755.JPG (29.94 KiB) Visto 944 volte
P1010778.JPG
P1010778.JPG (22.82 KiB) Visto 944 volte
P1010808.JPG
P1010808.JPG (24.45 KiB) Visto 944 volte
P1010818.JPG
P1010818.JPG (29.23 KiB) Visto 944 volte


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Arte moderna

Messaggio da Nona Picia »

Che bei che i xe!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Arte moderna

Messaggio da babatriestina »

quei che ga postado Piereto rientra dela tradizion dei affreschi esterni, come che ga tante case in zone alpine.
Diria che murales sia poco per lori.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”