BONA NOTE

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

BONA NOTE

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno volevo agurarve stamatina ale sie. No ghe la go fata (non gliela feci). Ve aguro 'lora almeno bona note e sogni d'oro. Mi probabilmente me insognerò de ombrele.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: BONA NOTE

Messaggio da Nona Picia »

Bona note per la prossima note Ciancele! E sognite bele robe...:D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
ART
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 19
Iscritto il: dom 8 lug 2012, 6:23

Re: BONA NOTE

Messaggio da ART »

La notte è bella e portartice d'isipirazione.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: BONA NOTE

Messaggio da Ciancele »

Se podaria far un novo argomento: 5 minuti prima dele dodici. Come memento che xe ‘ncora tempo par far qualcosa, ma che no se devi spetar.
Ieri iera el primo magio, festa del lavoro, cantiamo tuti in coro viva la libertà. Ma iera anca el genetliaco dela mia putelina: 14 ani. Živel prvi maj, si diceva ai miei tempi.
Ogi gavemo el due de magio e nisun se ga fato vivo. Se vedi che se tuti tropo pici per saver. Ogi, ma nel 1945, xe ‘rivai i neo zelandesi e i ne ga liberà. No so de cosa, ma i ne ga liberà. El problema xe che prima de lori xe rivà Pepi. Per i non nativi: Jozip Broz deto Tito. E anca lu ne ga liberà. De quel poco che ne iera restà. Come che diseva Dante: E non furon cose create se non eterne ... E cusì el ga dovesto anca lu pompar (allontanarsi). Se vedi che non era eterno e quindi destinato a spingere il radichio come tuti noi. Quela volta iero mezo giovinoto e no savevo che quaranta giorni dopo gavaria magnà de novo pan bianco. E no più stuco, come diseva mio papà. I novi paroni se lamentava: Ti no piazi našo balo kolo. Balo kolo xe kako (come) balo in cercio come bozolo bozolo canarin. Giochi inocenti per bambini... Ma almeno de note nisun sbarava e se podeva dormir. In paion (a letto) e no in cantina atrezata a mo’ di rifugio antiaereo. Adeso anca mi me calo augurando a tuti una bona note. E dolci sogni. Ad es.: osmiza ‘verta e tacuin (portamonete) no svodo.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: BONA NOTE

Messaggio da Elisa »

Ciancele ha scritto:Se podaria far un novo argomento: 5 minuti prima dele dodici. Come memento che xe ‘ncora tempo par far qualcosa, ma che no se devi spetar.
IQuela volta iero mezo giovinoto e no savevo che quaranta giorni dopo gavaria magnà de novo pan bianco. E no più stuco, come diseva mio papà. I novi paroni se lamentava: Ti no piazi našo balo kolo. Balo kolo xe kako (come) balo in cercio come bozolo bozolo canarin. Giochi inocenti per bambini... Ma almeno de note nisun sbarava e se podeva dormir. In paion (a letto) e no in cantina atrezata a mo’ di rifugio antiaereo. Adeso anca mi me calo augurando a tuti una bona note. E dolci sogni. Ad es.: osmiza ‘verta e tacuin (portamonete) no svodo.
Cinque minuti prima di mezzanotte.
Dato che noi qui, situati all’ estremità meridionale del continente americano, siamo attualmente cinque ore indietro da voi, arrivo a salutarti prima delle dodici meno cinque. :lol: Il tuo scritto ha intenerito me, rinnovando nella memoria un paio di similari successi vissuti all’ età di un certo uso della percezione: Pane troppo bianco…vox popoli che l’ impasto conteneva marmo polverizzato. :cheezy_298: La cantina poi (el vólt a bot) attrezzato da dormitorio a modo di rifugio antiaereo anche, con l’ aggiunta però di qualche immancabile eventuale occhiata di sfuggita sulla caduta degli spezzoni luminosi su Trento…..Mah!
Allora una bona note anche da me. :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: BONA NOTE

Messaggio da Nona Picia »

Bona note e bei sogni per la prosima note Ciancele! :-D Mi a quel'ora son zà nel mondo dei sogni..... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”