Foto strambe

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Foto strambe

Messaggio da Piereto »

Semo tuti fotografi e no so se ghe iera un sito dove impostar le nostre foto ...particolari. Per cui.....
Ve mostro una foto curiosa ciapada al Kahlemberg che mi intitolassi "libertà umana" Da un lato xe una sfilza de frati, davanti marì e moglie mussulmani e una siora disemo normale. L'unico sguardo impaurido xe quel de la donna vestida de nero. Xe una immagine che non me son lasà scampar proprio per el contrasto de la situazion.

NOTA DEI MOD . LA FOTO è STATA TOLTA SU RICHIESTA DEL FORUMISTA


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto strambe

Messaggio da babatriestina »

il mondo è bello perchè è vario, ma la siora in nero no par assai contenta che te la ciapi...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Foto strambe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi al solito ste foto me meti in aprension per la privacy, per cui, se Piereto vol, mascheremo qualche viso.

Onestamente, no vedo sguardi impauridi, ma scociadi, preocupadi, atenti in tute e due le babe.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Foto strambe

Messaggio da Piereto »

Scuseme, ma no se pol andarghe a domandar ale persone in una foto se le xe d'acordo de farse fotografar , e se te oscuri la faccia , alora xe meio no mostrar niente perchè fa parte del momento. Allora a la musulmana no ghe va de eser stada ripresa e quindi podesi eserghe ristorsioni, i frati podessi adombrarse per eser stadi acostadi a un altro credente, i va via e noi ghe da bada, e anche l'altra signora podesi non andarghe ben de esser ripresa insieme ad altri. Anche alla ditta dei autobus podesi farghe dispiazer perchè sta gente va a pie. Tutto questo perchè gavemo una legge sulla privacy nostrana, chi sa da chi voluda quantitativamente (come sempre una minoranza detta le regole). Trovo paradossale che mentre un mostra un attegiamento per strada che tutti vedi e che a tutti da de pensar , el se offendi se te lo immortali. In una epoca in cui podemo eser visti da milioni de machine fotografiche anche su cellulari e su telecamere de sorveglianza parlar de pri vacy me par fuori luogo. Zerchemo inveze de comportarse co semo in strada inun altro modo. Per cui se gavè paura, xe meio che ve saludo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto strambe

Messaggio da babatriestina »

La legge no xe "nostrana" ma xe difusa in tuta el Europa per la privacy. Te pol leger qualsiasi sito de fotografie e xe el motivo per cui la cosidetta street photo, diffusa in America, in Europa no decolla. Seza rivar al sugerimento de.. farse firmar una liberatoria prima de scattar, i racomanda sempre de domandar el permesso de fotografar.. mi fazo spesso, co fazzo foto cussì e vedo che i me varda strana, ghe mostro e domando se no i vol che scancelo.

Per el forum, ricordo che no semo una sala de proiezion privata o anche un gruppo limitado su Facebook, ma le nostre foto, per nostra scelta, le visibili a tutti. esisti gruppi che lassa le foto visibili solo ai iscritti.

E zonto che per legge xe responsabili anche i gestori del sito se qualchedun dovessi protestar. Ergo, i gestori ga ben diritto de dir la sua... no credo che nissun vegnerà a rugnar perchè no semo una pagina importante come una testata giornalistica o pagine Facebook, ma semo una pagina bastanza visitada. Poderà esser legi strane, ma semo anche gente che ga rispetto dela legge e fin che la xe in vigor ritegnimo che se gabi de osservarla.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Foto strambe

Messaggio da Piereto »

Capiso perfettamente le vostre remore , ma posso anche dir che la legge su la privacy xe una .....nada, tanto xe vero che tutti gà le scatole piene de dover firmar per acconsentir alla sua divulgazion de un atto. Xe una marea de carte che po nisun leggi o gà la forza de far valer in tribunal. Ma la legge sulla privacy xe la solita legge che ne xe sta imposta dalla comunità europea, e dopo se se domanda se tanti vol molar la UE. Go dito che capiso le vostre remore, e se fossi aministrator anche mi faria come voi. Per la foto in question, la xe stada fata in Austria do annni fa, e no credo che le do turiste le navighi sul nostro forum. Ma se ve spiza podè cestinar el tutto, che mi no me offendo e no ve fazo causa. :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto strambe

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: Ma se ve spiza podè cestinar el tutto, che mi no me offendo e no ve fazo causa. :cheezy_298:
anche perchè no so se te la vinzessi ;--D ;--D ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Foto strambe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Capiso perfettamente le vostre remore , ma posso anche dir che la legge su la privacy xe una .....nada, tanto xe vero che tutti gà le scatole piene de dover firmar per acconsentir alla sua divulgazion de un atto. Xe una marea de carte che po nisun leggi o gà la forza de far valer in tribunal. Ma la legge sulla privacy xe la solita legge che ne xe sta imposta dalla comunità europea, e dopo se se domanda se tanti vol molar la UE. Go dito che capiso le vostre remore, e se fossi aministrator anche mi faria come voi. Per la foto in question, la xe stada fata in Austria do annni fa, e no credo che le do turiste le navighi sul nostro forum. Ma se ve spiza podè cestinar el tutto, che mi no me offendo e no ve fazo causa. :cheezy_298:
Io la vedo così.

Intanto c'è una sentenza, crticatissima, del tribunale di Varese (http://www.archiviopenale.it/apw/wp-con ... azione.pdf) che ha condannato il gestore di un forum per "omessa vigilanza"; si trattava di un reato di diffamazione, però.

Fatta questa premessa, vale la pena ricordare che il forum, attraverso il regolamento, consultabile da ogni sua pagina, informa gli autori che sono responsabili di quello che pubblicano, che la proprietà del materiale deve essere loro e che il sito semplicemente ospita il materiale. Il regolamento, a tale proposito, è abbastanza esplicito. Si veda l'ultimo capoverso del capitolo sulla proprietà intellettuale delle pubblicazioni.

Quindi è l'autore che deve sapere se possiede o meno i diritti per la pubblicazione del materiale. L'amministrazione deve essere sollecita a rimuovere il materiale pubblicato (o a sostituirlo con altro) su richiesta dell'autore o di chi vanta diritti sul materiale stesso.

Tizio ritiene che è legittimo pubblicare la foto e la pubblica. Tizio cambia idea e chiede che la foto venga tolta, e l'amministrazione la toglie, con la preghiera all'autore di pensarci prima un'altra volta. L'amministrazione non può sapere se la pubblicazione viola o meno la privacy; può tutt'al più far presente all'autore: "sei a posto con i diritti"? Per cortesia, però, non dite "se volè tirè via". E' l'autore che si assume la responsabilità, l'amministrazione interviene con gli strumenti tecnici a sua disposizione su richiesta.

Diverso sarebbe stato il caso di materiale il cui contenuto stesso è oggetto di reato ed in questo caso l'amministrazione può, e deve, intervenire direttamente.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Foto strambe

Messaggio da Piereto »

Alora per farve dormir sonni tranquilli ve ordino de tirar via sta foto e de serar sto post che xe abortì sul naser. Iera una idea per ampliar la lettura. Vol dir che la foto me la guarderò solo mi :wink:


Torna a “El salotin”