Caratteri Unicode estesi

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Caratteri Unicode estesi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forsi non tutti sa che i cacatteri a nostra disposizion xe tantissimi: https://unicode-table.com/it/ anche se noi dopremo solo circa zento (compresi i carateri coi acenti).

Ve meto qua soto qualche esempio.

Saria curioso de saver se li vedè giusti. Go za segnà quei che mi no vedo su firefox e Linux. Me disè quai che no vedè voi? Giusto per saver se se pol perder tempo a doprarli (no xe facile; mi go fato clic sul simbolo per vederlo in grande e poi copià)

Ж Cirillico
א Ebraico
ض Arabo
ή per far contenta BT grego con tuti i spiriti (se ciama cusì o sbaglio?)
I numeri romani con un simbolo solo (qua go scrito 12)
un integrale triplo, se mai ve dovesi servir!
⏰ Una sveia
ⓈⓅⓂⒸ scrito tra tondini, giusto per darme un poca de importanza :wink:
🐬 🦖 un delfin blu e un tirannosauro maroncin
⠁⠹ caratteri braille
Ideogrammi; chisà cosa che go scrito?
𓀄𓃙𐦆𐦖 Geroglifici (questi no li vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
𒀅 cuneiforme (questo mi no lo vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
😉 Faccine: questa schiza l'ocio.
🚒 Se volè ciamar i pompieri
🥣 Se la minestra xe pronta!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Caratteri Unicode estesi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 23 set 2018, 7:22 Saria curioso de saver se li vedè giusti. Go za segnà quei che mi no vedo su firefox e Linux. Me disè quai che no vedè voi? Giusto per saver se se pol perder tempo a doprarli (no xe facile; mi go fato clic sul simbolo per vederlo in grande e poi copià)
...
ⓈⓅⓂⒸ scrito tra tondini, giusto per darme un poca de importanza :wink:
𓀄𓃙𐦆𐦖 Geroglifici (questi no li vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
𒀅 cuneiforme (questo mi no lo vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
Sul tablet dela scrita SPMC vedo solo la M (ben me sta!) e dei geroglifici e cuneiformi no vedo gnente. Me dispiasi per i geroglifici; per i cuneiformi ... posso far a meno!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Caratteri Unicode estesi

Messaggio da babatriestina »

ἁ no basta quei che te ga scrito ti; almeno no lo go trovado e inveze lo go sul mio windows nela mapa caratteri! questa xe una alfa con spirito aspro e
ἀ questa con spirito lene: per curiosità, el spirito lene no se fa sentir, el aspro inveze xe come un'aspirazion come noi metemo una acca davanti difatti i lo rendi come una acca.
nb quel che te ga messo xe una eta ( ita per i atuali greghi iotacisti che disi Atine e Amin e no Atene e amen) con acento acuto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Caratteri Unicode estesi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi no so grego, ma qua https://unicode-table.com/it/#greek-extended me par de veder 8 alfa con no so quanti accenti diversi.

E s', iera una eta, ciolta giusto per meter un campion che no fusi alfa.

Con windows 10 go visto anche i primi due geroglifici (i secondi se de una specie diversa) e anche i cuneiformi.

E la M de SPMC ben in evidenza!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Caratteri Unicode estesi

Messaggio da babatriestina »

alora sì xe i stessi mii...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Caratteri Unicode estesi

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 23 set 2018, 7:22 Forsi non tutti sa che i cacatteri a nostra disposizion xe tantissimi: https://unicode-table.com/it/ anche se noi dopremo solo circa zento (compresi i carateri coi acenti).

Ve meto qua soto qualche esempio.

Saria curioso de saver se li vedè giusti. Go za segnà quei che mi no vedo su firefox e Linux. Me disè quai che no vedè voi? Giusto per saver se se pol perder tempo a doprarli (no xe facile; mi go fato clic sul simbolo per vederlo in grande e poi copià)

Ж Cirillico
א Ebraico
ض Arabo
ή per far contenta BT grego con tuti i spiriti (se ciama cusì o sbaglio?)
I numeri romani con un simbolo solo (qua go scrito 12)
un integrale triplo, se mai ve dovesi servir!
⏰ Una sveia
ⓈⓅⓂⒸ scrito tra tondini, giusto per darme un poca de importanza :wink:
🐬 🦖 un delfin blu e un tirannosauro maroncin
⠁⠹ caratteri braille
Ideogrammi; chisà cosa che go scrito?
𓀄𓃙𐦆𐦖 Geroglifici (questi no li vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
𒀅 cuneiforme (questo mi no lo vedo: vedo un retangolin con dentro el numero che corispondi)
😉 Faccine: questa schiza l'ocio.
🚒 Se volè ciamar i pompieri
🥣 Se la minestra xe pronta!

I geroglifici no vedo e i cuneiformi gnanche e niente numeretti nei quadratini . I altri vedo tuti


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”