Telefonade strambe

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Telefonade strambe

Messaggio da Piereto »

Scrivo per informarve de star attenti quando ciape' telefonade del tipo " gentile signore la informo a nome de la società x...che lei ha pagato una somma superiore al dovuto......" perché dopo i vol richiederve i dati de la vostra boleta. Cusi' i risalì a la fonte e po' i Ve trasferisi a una altra società . Ve dago el numero 014111620016.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Telefonade strambe

Messaggio da babatriestina »

me riva istesso per posta. E sti pimpinoti dopra nel nome del mitente nomi de dite che go afari, cussì no li posso gnache meter nela lista nera per el nome


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Telefonade strambe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

I me ga telefonado ogi!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Telefonade strambe

Messaggio da Elisa »

Ah anche in Italia!? Ma questi imbroglioni descritti e le loro procedure sono molto più raffinati dei nostri! Fino a poco tempo indietro, finchè non hanno introdotto la proibizione -era ora!- arrivavano telefonate intimidatorie perfino dal carcere!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Telefonade strambe

Messaggio da Ciancele »

Qual’è il peccato capitale più grave? Naturalmente l’invidia. E noi forumisti non dobbiamo invidiare altri amici forumisti con maggior fortuna. Uno di questi sono io. Fioi, go una brenta che no ve conto. Devo essere nato con la camisa. Con almeno tre camise. Go vinto un mucio de roba e no go più posto per roba nova, tanto che ogi, che stavo netando le fragole par magnarle con sucaro, limon e gelato, sona el telefono. Una mula me conta che anca ogi go vinto una roba che no go capì. Go serà. Se qualchedun ga interese, ghe poso ceder i mii diriti ale vincite future. A gratis. La prima volta, zirca zinquanta ani fa, go vinto un arnese da cucina. Go scrito e lo go ciapà. Iera un cuciarin de plastica, longo forsi 5 o 6 centimetri. Poco dopo go vinto de novo. El montagio a gratis dele gome che crompo de lu. Una volta go vinto una prova di vini. Ghe go dito che el me mandi i campioni de vin e mi ghe digo quai che me ga piaso. El ga dito che no se pol, ch’el devi vignir lu a farme provar el vin. Un’altra volta go vinto soldi, anzi soldoni. I me ga dito che devo mandarghe un importo per le spese in modo che i me posi mandar quel che go vinto. Ghe go dito che saria più facile che i tiri zo le spese de quel che ghe i me devi mandar. I ga serà. E cusì avanti. Voi me domandarè sicuro parchè che no vinzo ala sisal o al loto. Parchè no voio spander. Se vinzesi anca là, i diria che son strigon, che go vendù o almeno impegnà l’anima, e Gnasio (Ignazio di Loyola) me faria brusar.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Telefonade strambe

Messaggio da Piereto »

Volevo telefonarghe al 112 , perchè fazendote leger la boletta i se segna el numero del codice cliente e poi i te inzingana a cambiar gestor co la scusa del risparmio de le tarife( che xe sempre una roba passeggera). Alcuni i utilizza el tuo interessamento ciapandolo per un si verbale a voler cambiar gestor come se fussi un atto scritto. Te riva po a casa la nova boleta del novo gestor e te toca dopo a ti smentir el tutto tramite e mail co la facoltà de recesso. ( Xe sucesso al mio vecio papà e la società iera una energy....romana). Perciò atenti a no cascarghe. Tuto sto movimento de canbio de fornitor xe perchè la beneamata comunità europea vol che ghe sia concorrenxa de tarife e quindi niente più fasce protette.


Torna a “El salotin”