Rugby - Bala ovale

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:L'Union ga giogà col Pordenone e anche el Venjulia rugby Trieste ga giogà col Pordenone rugby a Prosecco. Ga vinto i muloni per 27 a 12.
Se vedi che el mio augurio ga 'iutà un poco. Son contento par ti. Bona note.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Stavolta festegia solo Ciancele e i altri baloneri: el Venjulia Rugby Trieste ga perso a Udine per 12 a 46.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Pioggia di mete sul campo di Prosecco nel derby giuliano tra Venjulia e Api di Redipuglia Fogliano: go perso el conto del punteggio finale: circa 80 a 0. I bisiachi discreti con la mischia ma nulli nei placcaggi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Pioggia di mete sul campo di Prosecco nel derby giuliano tra Venjulia e Api di Redipuglia Fogliano: go perso el conto del punteggio finale: circa 80 a 0. I bisiachi discreti con la mischia ma nulli nei placcaggi.
Son contento par ti. Foglian dovaria ciorme a mi par i placagi. Me laso cascar sul povaro mato e lo placo. Mastruzo. :clapping_213:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Per la cronaca: 89 a 0.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Per la cronaca: 89 a 0.
Se dovessi fare la cronaca in italiano direi: Ogni tiro un funeral.
Poichè non avevo clanfa in storia: Maramaldi!
PS: No sarà un alenamento per caso?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Caro Ciancele, per il Fogliano è il primo anno che disputa un campionato, è una squadra nuova, che non ha vecchi con esperienza e "cattiveria" di gioco. Ho portato il mio nipotino di 4 anni a giocare con loro perchè abita a Ronchi dei Legionari ed il loro campo non è molto distante. Pur essendo il più piccolo in assoluto, ha un entusiasmo e una grinta notevoli: ciò vuol dire che lo staff dei dirigenti e degli allenatori/trici possiedono la non comune capacità di comunicare lo spirito essenziale del rugby qual è lo spirito di squadra! Buona settimana prenatalizia!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Caro Ciancele, per il Fogliano è il primo anno che disputa un campionato, è una squadra nuova, che non ha vecchi con esperienza e "cattiveria" di gioco. Ho portato il mio nipotino di 4 anni a giocare con loro perchè abita a Ronchi dei Legionari ed il loro campo non è molto distante. Pur essendo il più piccolo in assoluto, ha un entusiasmo e una grinta notevoli: ciò vuol dire che lo staff dei dirigenti e degli allenatori/trici possiedono la non comune capacità di comunicare lo spirito essenziale del rugby qual è lo spirito di squadra! Buona settimana prenatalizia!
Io ho giocato per breve tempo calcio nella quadra aziendale. Ero il più temuto in campo. Chi in particolare mi temeva di più, era il nostro portiere. (Autogol! ;--D )
Mio figlio ha praticato un po' il ballo e squash. Suo figlio (9 anni) gioca adesso calcio.
Grazie per gli auguri che contraccambio.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola, te son ale Seicele o te te ga ciolto la vita sensa dirne gnente? O no gavè zogà? O te speti anca ti che pasi le feste par dirte come che gavè zoga? ;--D Niniii!!! Basta salute!!


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Per i amanti del rugby, segnalo sto sito dela rai

http://www.rai.tv/dl/RaiTV/programmi/pa ... 2672a.html

dove che se pol riveder alcune partide de squadre de rugby italiane. No me par che ghe sia la squadra del cuor de Nini, ma magari ghe pol interessar comunque.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da VetRitter »

grazie SPMC, mi varderò..
per Ciancele e Nini, forsi le partide del rugby xè ferme per pausa invernale?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Domenica la prima squadra ga riposà; ga giogà i under 16 col Udine e i ga paregiò 19 a 19. Mi go guardà ala television, sul canal che segnala SPMC la partida Mogliano-Padova 15-10 ( con molti errori nei calci del padovan -ex azzurro- Andrea Marcato.


Avatar utente
alastair
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: dom 17 mar 2013, 15:14

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da alastair »

Per i apasionadi del grande rugby

Ieri Galles - Italia 23 - 15.
Se qualchedun ga visto 'sta partida cosa ghe ga sembrà?

Mi go visto un Italia tuto somà bona anche se la ga pagado caro el inserimento de qualche zogador novo (Allan e Esposito), ma al steso tempo ga scoperto un elemento che prometi asai ben - Campagnaro man of the match.
Per mi i problemi ogi come ogi li gavemo ancora in mediana.
Comunque staremo a veder le prosime partide con squadre meno forti del Galles anche se, a dir la verità, non me xe parso cusì splendido.

Certo che a veder dopo Francia - Inghilterra, xe stà tuta una altra roba: un ritmo molto alto e zogo più continuo, veramente un bel spetacolo (secondo mi Inghilterra meio dela Francia nonostante el risultato).

Ogi xe Irlanda - Scozia match interesante de 2 squadre che me par sto' ano le sia sulo steso pian.

Xe qualchedun che varda el 6N ?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Mi vardo! Anzi, comincia adesso: tegno per la Scozia perchè me piasi de mati el suo inno e da sempre el suo giogo al piede.
A dopo!


Avatar utente
alastair
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: dom 17 mar 2013, 15:14

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da alastair »

Xe finida con la vittoria dell'Irlanda.

Vitoria meritada. Mi pensavo, basandome su l'ano scorso, che la Scozia zogassi meio, e che l'Irlanda pezo.
Go visto che i verdi xe ancora in una fase de transizion, alenador novo, e che i sta metendo gente giovane e nova (valida) intorno ai storici O'Driscoll, O'Connell (asente ogi), Best, Heaslip e Kearney. Comunque no i me par ancora al livello de Inghilterra.
La Scozia la go visto ben el primo tempo, ma dopo... La ga do boni mediani, ma in fase de ataco i tre quarti xe poco incisivi a diferenza del'ano scorso e anche nei avanti i ga perso qualcosa.

Bon, alora fazo un pronostico per sta altra setimana:
l'Italia va in Francia a perder fazendo una bela figura....
La Scozia ricevi in casa l'Inghilterra e perdi la Calcutta Cup...
E L'Irlanda ricevi el Galles; e qua sarà una partida che ne dirà quale dele due poderà lotar per la vitoria finale … mi digo Galles anche se me piasi l'Irlanda.

Tute mie considerazioni da semplice apasionado, non esperto per carità.
… e secondo voi?
ciau


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Sarà assai dura per l'Italia domenica prossima: la Francia, oltre ad aver avanti de tuto rispetto, ga un giogo ala man che poche squadre pol vantar. L'altro venerdì go visto l'Under 20 de l'Italia contro i pari età del Galles (vicecampioni del mondo) e i ga fato una partida bellissima: me da speranze pel futuro dela Nazional.
Mi spero che la Sczia vinzi la Calcuta cup ... bastassi che i meti fora squadra quel flanker biondo ossigenà de do metri (e chili proporzionai) che ga paura de sporcarse le man e rovinarse el profilo ... De l'Inghilterra no me piasi el suo anti-giogo pien de picoli falli de mestier o d'astuzia che fa irritar l'avversario e che i arbitri spesso lassa correr.
Per Galles Irlanda ics o punto interrogativo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Ciancele »

Cambiemo bala. I ga dito che domenica i ga dà ala television in American el super bowl e che la partida xe stata trasmesa in quasi tuzo el mondo. I ga dito che xe stada una roba maraviliosa. I ga mostrà un che xe corso cola bala soto scaio de una parte a l'altra del campo. Nisun no ghe ga fato gnanca sgambeta. Gavè visto?


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

No go visto el superbowl: go solo seguì un'intervista a un zogador sordomuto, Per quanto appassionà de rugby devo dir che el futbol american no me entusiasma granchè. Tropo ripetitivo, con lampi folgoranti, sì, ma ...
Go comincià a "odiar" quel sport quando Bob Hayes, dopo aver vinto i 100 alle Olimpiadi del 64 con un bel 10" netti e un misurà 8.6" nella staffetta, ga dito (con suficenza):- No me interessa niente esser l'omo più veloce del mondo, voio esser el zogador più veloce ... Voleva dir soldi a capei... (Infati, se no sbaglio el ga vinto anche un super bowl).


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Sul difficile campo dell'Oderzo grande vittoria del Venjulia Rugby per 20 a 11.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Rugby - Bala ovale

Messaggio da Nini Naridola »

Sul campo di Portogruaro vittoria del Venjulia Trieste sul Lemene per 9 a 8 (all'ultimo minuto). Bravi muloni! Questo per la prima squadra, per gli Under 18 una caterva de punti fatti: 126 a 0. Penso record! L'ex flanker Jurkic sta costruindo un' ottima squadra!


Torna a “Altri Sport”