Siti interessanti proposti dai utenti

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da bruno »

x macondo......te devi cliccar sulla tendina "visualizza" e confermare "immagini storiche" te apparirà una barra con el curore degli anni buona visione ciao


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da macondo »

Me ga costado un poco ma finalmente lo go trovado :doh_143:

Iera de spetarse che la foto del 1943 no la xe cussi nitida come quela del 2010 :wink: Comunque me par assai interesante notar i cambi. Per esempio, via Baiamonti che finissi in via Roncheto.
Allegati
clip.jpg
clip.jpg (20.12 KiB) Visto 19043 volte


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da AdlerTS »

sai sai interessante ... pecà che manchi alcune aree della città: mi go butado l'ocio su san luigi (oggi via dei mille, via san martino ....) e su Zaule :-) dove tra l'altro basta andar indrio de 4, 5 anni per veder quanto monte i ga "disintegrado" per far la galleria ! La risoluzion non xe fantastica, ma me da l'impression che efetivamente in Piaza Grande manchi la fontana fata cavar da Benito. (se pensemo però che macchine fotografiche girava nei anni 40 .... ste foto xe proprio fantastiche !)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me par strano che nesun se sia fato sta domanda: "Perché le foto le xe del '43? Cosa xe nato drio de ste foto?"

Forsi questo? (no in quel giorno, ma giusto el tempo de legerle e capir cosa che ghe iera drio... altro che fontana de Benito....)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da bruno »

ah posso risponderte...go visto nella pubblicità che google gaveva messo in rete acquistando le foto dei americani che gaveva fato durante la guerra, logicamente per bombardare, i parlava de varsavia...son andà a vedere e dopo go visto trieste...anche varsavia xe interessante go guardà la zono de un ex stadio ma sai più grande che oggi no esisti più xe solo case e strade... te gà l'occasione de veder com se cambià el mondo....se le piere podessi parlar!


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E allora provemo a ricordar.

Qua iera la vecia cesa de via Rossetti, bombardada perchè pochi pixel più in là stava uficiai tedeschi.

Immagine

Qua tra largo Mioni e via dela Tesa iera una casa che xe stada ciapada dale bombe; nel ricovero soto iera mia cugina; i la ga tirada fora, viva e vegeta, dopo qualche ora, ma la ga portà el segno de sta esperienza per tuta la vita

Immagine

E qua, se no me sbaglio iera una casa de cui me ricordo de ver visto, de picio picio, quatro muri ancora in pie, e me ricordo el senso de angoscia che me dava veder le trace dela vita de ogni giorno (i colori dei muri, le matonele, ...)

Immagine

Go el dubio de no ricordarme ben el posto e forsi go sbaglia anche mi de qualche pixel. E mi go meso tre loghi dei quali go ricordi, ma savemo che i xe stai più de tre.

No voleria eser frainteso. Lori fazeva el suo mestier e tanti de lori ghe la ga dada, in fondo, per farne un favor a noi. Ma sicome a mi me par che in giro se senti de novo un poca de voia de menar le man qua e là, per mostrar chi che xe più bravo e forte, me par giusto ricordar certe robe, doprando con gratitudine sto strumento che sior Google (come lo ciama Adler) ne meti a disposizion.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Segnalo questo sito

http://www.openstreetmap.org/export/emb ... yer=mapnik

che vi mostra una mappa analoga a quella di google zoomabile (io l'ho puntata su Trieste, ma ci dovrebbe essere dentro tutto il mondo).

Rispetto a google ha in più anche i tracciati dei sentieri, per cui metterò un link anche sui sentieri.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Cercando altre cose sono finito su questo sito sloveno

http://www.dlib.si

Facendomi aiutare dal traduttore di google (non conosco la lingua slovena) sono arrivato su questa pagina

http://www.dlib.si/browse/besedila/1

dove, nella colonna di destra, ho trovato una lunghissima colonna di pubblicazioni di interesse storico, molte in sloveno, ma un discreto numero in italiano.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da babatriestina »

vi segnalo questo blog
https://triesteabbandonata.wordpress.co ... aquilinia/
sono degli appassionati che vanno a fotografare e raccontare le storie dei luoghi abbandonati.
Di oggi l'ex macello ad Aquilinia.
Un lavoro fatto con cura


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Siti interessanti proposti dai utenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No so se el xe stado za segnalado e no so se e de che parte che el pica, comunque segnalo sto sito

http://www.triesteprima.it/

dove se trova le notizie de cronaca dela cità in tempo real o quasi. De tignir de ocio...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste e l'Internet”