Festività ortodossevenerdìsanto

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Ciau babaTS e anca a ti sam culex: mi son 'ndada in "Architettura ecc. - edifici (o cese) de culto no' catoliche, ma no' gò trovado le cese "Ortodosse" che diseva sum culex.
Gò trovado solo che foto esterne de la "Sinagoga" de via San Francesco, cò la jera in fase de ristruturazion, gò provado anca con "l'indice" ma no' gò risolto gnente isteso.
Magari sarà parchè no' sò come funziona sta "opzione", ma gò comunque dado una scorsa a tuti i topic: a parte la "Sinagoga" gò trovado, mi penso, tute le cese catoliche de Trieste, ma de "Greche-Ortodosse" proprio gnanca una.

Ciau ciau a tuti e do, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Aproffitto del "forum" indebitatamente, ma solo per fare un saluto veloce a Angiolina.

Ciao Ciao, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

LELA ha scritto:Ciau babaTS e anca a ti sam culex: mi son 'ndada in "Architettura ecc. - edifici (o cese) de culto no' catoliche, ma no' gò trovado le cese "Ortodosse" che diseva sum culex.
Gò trovado solo che foto esterne de la "Sinagoga" de via San Francesco, cò la jera in fase de ristruturazion, gò provado anca con "l'indice" ma no' gò risolto gnente isteso.
.
te va sul titolo Cese non cattoliche ( che xe nela prima pagina de architettura un poco sotto de quel dela Sinagoga) e xe un post dela bellezza de 5 pagine che nella seconda pagina, e qua te metto el link alla seconda pagina
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... c&start=10
ghe xe le cese ortodosse, prima san Spiridion e po san Nicolò.
No state fermar ala prima pagina, che comincia con la cesa evangelica augustana.
In alternativa, te va su Indicie al secondo indice Case chiese piazze vie e monumentie ovviamente te devi saver el nome dele due cese e sotto Chiese te le trovi col nome del santo e vizin de una xe ( greco ortodossi) e de l'altra (serbo ortodossi) ma anche fora del elenco chiese te le trovi col nome del santo Nicolòe Spiridione.
Spero che questo sia de aiuto anche a altri che no ga ancora sfruttado el indice .
Ve anticipo che stemo pensando anche a una cartina collegada al indice che mostri dove che xe tutta la roba che xe nel indice :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Grazie de cuor babaTS, gò fato come che te gà dito e gò visto tuto!
Te ringrazio proprio tanto par le "drite" che te me dà sempre e cusì prontamente.
'Deso fazo de novo un "salto de là" per meter un comento sule foto de sum culex e sule tue"dotte ed esaurienti" spiegazioni. Grazie 'ncora.


Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Venerdì santo dei Ortodossi

Messaggio da babatriestina »

sto anno po iera una coincidenza particolar, che oggi Rumiz ga messo in evidenza sul Piccolo: coincideva la Pasqua ebraica, cattolica e ortodossa!
eco la cesa grega ortodossa la mattina del venerdi santo, cola prima cerimonia dela mattina ( la procession dopo la funzion grande iera de sera)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Venerdì santo dei Ortodossi

Messaggio da babatriestina »

Sto anno coincidi le due Pasque cristiane, mentre quella ebraica iera martedì scorso
Ecco la cesa serbo ortodossa venerdì dopopranzo
Immagine

Immagine

quela dei greghi

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Venerdì santo dei Ortodossi

Messaggio da babatriestina »

Per la processione serale dell'epitafios ( o epitaphios)
ecco quella di ieri sera:
Immagine

Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Venerdì santo dei Ortodossi

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine
tutti con le candeline accese
Immagine
alla fine sono rientrati in chiesa, passando sotto l'arco floreale su cui era distesa un'immagine ricamata di Cristo ( gli ortodossi non usano statue tridimensionali ma immagini bidimensionali) e distribuzione di mazzetti di fiori.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Festività ortodossevenerdìsanto

Messaggio da babatriestina »

Oggi Pasqua ortodossa, alcune immagii fatte ieri alla chiesa serba
Immagine

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Festività ortodossevenerdìsanto

Messaggio da Ciancele »

Gavevo leto sui giornai gnochi dela pasqua ortodosa e go subito pensà come mai che Baba Triestina no fa foto. Po me gavè dito che la Pasqua iera una setimana dopo. Ma tuto 'sai bel. Sia a Trieste sia qua.


Torna a “Atualita` triestine”