Moda triestina

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

No, non è moda, ma risponde al titolo "cose curiose che si vedono per strada"..
via Mazzini pedonale, sabato prima di cena... un addio al celibato un po' insolito. Il protagonista ha apprezzato al foto
Gli ho fatto ovviamente gli auguri per la prossima cerimonia..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

la zona di Largo Barriera è una delle più colorite anche come costumi, perchè punto d'incontro di più rioni e capolinea di più bus.
La privacy mi impedisce purtroppo di fotografare da vicino, comunque.
moda islamica, il capo è coperto, ma l'obbligo che gli abiti siano infagottanti lasciando al figura informe..
Immagine

invece elegante ciclista bionda stile triestino
Immagine

in realtà ero ferma all'ombra sotto un albero, con la macchina con lo zoom al massimo puntato verso una terna, che mi è sfuggita, o svoltando o entrando in un negozio, era un gruppo di un uomo e due donne, presumibilmente africani se un uomo con due mogli ( versione un po' di fantasia) o più probabilmente la moglie e una sorella.. le due portavano abiti coloratissimi drappeggiati molto vivaci. E oggi, ero senza macchinetta, ma sempre là prendeva il bus una signora sempre immagino africana, figura bellissima, silhouette slanciata, in un abito rosso fuoco abbastanza aderente con un fazzoletto in testa del medesimo c olore! faceva una bellissima figura e spiccava fra la folla.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Moda triestina

Messaggio da Nona Picia »

Quela signora con maieta blu e cotola a fiori celesti me somiglia sai, anche perchè mi go la cotola precisa o quasi, ma la maia xe più scura. Anche el taio dei cavei xe simile, ma i sandali xe diversi....No son mi dunque, anche se mio marì per un atimo ga credù.... :cheezy_298: :cheezy_298:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

e po la ga più panza de ti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

basta che no te ne conti che te son ti la bionda in bicicletta :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Moda triestina

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:basta che no te ne conti che te son ti la bionda in bicicletta :cheezy_298:
Come te lo ga scoperto????' Xe la mia identità segreta.... :lol: :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

per iscritto, senza foto, perchè saria un poco tropo muso roto..
dele mie parti gira un poco de tuto, le mule musulmante coi loro veli e fazzoletti, anche vivaci e bele putele giovini, lega tute el viso scoverto!
ma e curiose xe le petinadure dele africane. Za le posta spesso vestiti de colori sgargianti e con quei fezzoletti che le se liga in alto, ma xe do giornic he vedo una che ga i cavei curti curti. ovviamente neri, petinai aua testa a pici zuffetti come piccoli pompon.. e spazio in mezzo. credo che con sto caldo sia assai comodo...
po xe le altre con trecce , trecce, pice, o intorcoladi come i cordoni che le nonne meteva sule tende o per bordar i cuscini.. a volte piturai de biondo, spesso po ingrumade in complicate acconciature, con nastri, fazzoletti.. me domandavo se le ga pruchieri speciali epr ste robe o se fa un poco tuti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Moda triestina

Messaggio da Nona Picia »

Mi l'altro giorno go visto un mulo african scurissimo coi cavei biondissimi....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

questa stamattina iera tropo bela!

Immagine

el fascino dei tacchi alti... :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Moda triestina

Messaggio da Elisa »

Propio tropo bèla, di un orientamento psicologico speciale per cui non ne troverai una seconda... :roll: ;--D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Moda triestina

Messaggio da Nona Picia »

Coragio fantastico andar in giro vestidi cussì :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

la devi pensar che la ga el fisico giusto ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

Stamatina soto la piova, una biondona con aria del Est: cavei semilunghi biondo cenere, cotola curta tipo minigonna, calzamaglia color carne spessa e ssandali con zeppa: la vicina ga rugnado " Vergogna, schifosa!"

eco invece le islamiche nostrane, che se ingruma la domenica sera in Piazza. Fazoletto, colori sgargianti, gnente veli neri, viso scoverto, fioi vizini e maridi imagino no lontani..

Immagine

poco dopo in Corso go incontrado una siora imagino pakistana, col marì, la portava el classico vestito islamico indian, braghe e casacca e velo in testa, ma de un elegante e ela anche una bela donna,quasi quasi ghe domandavo se la se lassava fotografar. ieri un belissimo vestito stampado sui colori giallo verde e blu, me par


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

e qua, de schena, un con aconciatura Rasta
Immagine
( i me disi che Rasta vien de Ras Tafari, che xe el nome del Negus Hailé Selassié prima che el deventassi imperator)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Moda triestina

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina, un bongiorno a te. Anca de noi gira gente vestida in modo diverso. Piasi? Gusti xe gusti, diseva quel che magnava savon. I turisti, anzi le turiste, no se vesti tanto ala povara, parchè no le vien col tran o a pie. Se le ga patus par el rioplan ghe vanza qualche soldo anca par vestirse ben. Noi, che gavemo l’invasion turca, vedemo le turche normali. Dipendi forsi de che region le vien. Per qualcheduna, un bon tocheto (ragazza avvenente) se de dir URGE. Saltarghe ‘doso. A altre, in tachi alto, gambe a chifel, spiturazade coi vanzumi de colori ciolti a chilo, bisognaria dirghe come quela vicina: URCE.
Gli inserti metallici sono chiamati piercing. Anca sul bunigolo. Più in zo, par esempio i zinoci, no se vedi. ;--D Sbranarse con una compagna xe squasi automutilazione. Pericolo de farse mal. Forsi xe anca una specie de fil de fero spinà, reticolato, come difesa personale. I tatuagi xe sempre più. L’ancora dei marineri xe pasada, i tatuagi xe adeso arte. Un poco come le piture murali.
Una mula tatuada, piercing e bubble-gum la fa girar la testa ai omini. De l’altra parte.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

De quel che te disi Ciancele, mi qua vedo anche , ma no solo le turiste ( e turisti): tatuaggi, piercing e simili xe quasi più nei nostrani ( patochi) che nei turisti... co son al bagno con sti tatuagi me par tuti pirati...
se vegnerà de moda el codin impastà de pegola, vederemo tuti col codin impastà de pegola?

per el piercing, eco: mia nona gaveva i busi nele orece per i orecini, tute due le none: mia mama no. No se usava più e gnanche a mi nissun de picia ga pensado de sbusarme le orece per i orecini: no se usava più se no qualchedun per tradizion. A mi me pareva ovio che, se se pol evitar de sbusarse co esisti un metodo per impicarse i orecini in modo diferente, no xe el caso..e cussì no me go mai fato i busi ( e go perso qualche orecin cola clip mola). Po xe tornado de moda sbusarse le orece, e magari un, do tre busi.. una fila de verette sul bordo esterno: intanto visitavo el India e le vedevo cola vereta e el brilantin sul naso, la cadenina che andava d e un buso nel oreci a quel nel naso.. e poco dopo i ga tacado a far anche de noi: ieri giusto go visto un cola baleta de argento in mezo dela lingua, che ma fa un'impression cussì... mi una volta pensavo che xe una roba che se ciama progresso e che se lassa perder le abitudini tribali .. e inveze adesso passa el tempo ... no voio pretender che le mie idee sia acetade de tuti, ma a mi me par che stemo andando indrio ( e no n solo in quel). Mi disevo che co riverà de moda el osso nel naso come co se travestivimo de selvagi i se farà tuti el buso e i se meterà el osso nel naso..

questa no xe a Trieste, xe ale Eolie, la se imbarcava a Lipari: a mi no me piasi, confesso


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

in questi giorni, Turisti:

austriaci
Immagine

giapponesi
Immagine

e q uesta inveze per mi xe una zingana

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Moda triestina

Messaggio da babatriestina »

sabato sera, Piazza e dintorni:
etnico:
Immagine

scarpette rosse
Immagine

che costringono a piegare le ginocchia tipo cicogna

Immagine

altro gruppo con tacchi a lti e pizzo (ma uomini in jeans)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Moda triestina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto: dom 22 apr 2018, 6:07 sabato sera, Piazza e dintorni:
etnico:
Per caso me capita naltra volta soto i oci le foto de ani precedenti sula MODA triestina. Me son divertida veramente tra incanto e stupore! ;--D Ecco che in quest' altro mondo no sen ancora arivadi a questi estremi....ma siamo lí pressapoco. All' infuori dei tacchi altissimi di moda ("antiigienici" ha detto qualcuno... :lol: :lol: :lol: ), certe immagini fanno chiedersi: Ma cossa gale en la testa ste done che le pratica tanto la fantasia, casi strani-complicati-dispari? Ma liberi, accidenti...! :arf2_140:


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Atualita` triestine”