Come il far West

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Come il far West

Messaggio da babatriestina »

Stamattina in via Carducci, ore 8, sparatoria, fortunatamente senza morti. Sembra regolamento di conti al termine di una rissa. Due dei malfattori sembrano esser stati presi alla barriera del Lisert


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Come il far West

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Finalmente i giornali hanno qualcosa di diverso dal covid di cui parlare.

Parlando di cronaca (in parte legata all'episodio in quanto pare che il regolamento di conti sia avvenuto tra squadre di operai edili), vedo in pochi giorni, in Italia, due incendi in cui, pare, gli isolanti termici montati qualche anno fa hanno dato una mano a renderli gravi.

In questi giorni, grazie a quella che secondo me è un'insana legge le cui conseguenze economiche pagheremo tutti noi negli anni a venire, stiamo assistendo all'incappottamento di numerosi edifici. I cappotti dovrebbero essere tutti resistenti al fuoco. Ma c'è qualcuno che prova che il cappotto che installano sulla tua casa sia proprio così? O ci troveremo abituare, tra qualche anno, a vedere ancora case che prendono fuoco come se fossero un cerino?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Come il far West

Messaggio da Ciancele »

Per capoto penso che sia el rivestimento esterno con lastre de polistirolo espanso. Qua se usa quele de circa 8 centimetri de spesor e dovaria servir per consumar meno roba per scaldar la casa. Una specie de maion per muri. El governo incentiva. Drento, specialmente in sufite (acento sula i!! ;--D ), se ciol rodoli de lana de rocia. No go mai sentì che ciapa fogo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Come il far West

Messaggio da Piereto »

In efeti no ciapa fogo,....ma i disi che fa sai fumo.Penso che un probabile problema futuro sia la tignuda del mastice che tien su i panei sul muro. El gratacielo de Milan xe andado distrutto perchè una parte del rivestimento iera de bel veder e no ignifugo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Come il far West

Messaggio da Ciancele »

Noi no tachemo cola cola ma se incioda e dopo se lisa cola malta. Una volta i me ga contà che certe resine sintetiche no brusa, ma se autodistuda. Par quel qualche volta i impizava el cordon che se distudava formando un gropo in zima. El gropo del cordon distudà fazeva de fren.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Come il far West

Messaggio da Piereto »

Rilegendo go visto che se parlava de la lane de rocia che xe un bon isolante e anche antifogo. Se tendi però ogi a no meterla più perchè la xe formanda da sottilissimi aghi che se sfregola e che pol eser respiradi, e l'effetto xe come quel dell'amianto.


Torna a “Atualita` triestine”