Estenergy, ACEGAS, bollette e disservizi

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Estenergy, ACEGAS, bollette e disservizi

Messaggio da Nona Picia »

L'altro ieri qua in rion, dopo un mucio de mesi, ne xe rivada la boletta Estenergy. Con una bella sorpresa....la cifra notevolmente inferiore al previsto per un periodo che varia, a seconda dela famiglia che la ga ricevuda, dal 02.06.02 al 09.06.09 oppur dal01.01.04 al 09.06.09. Me piaseria sever se sti numeri saria de zogarseli al'enalotto o se el motivo de sta roba xe un altro....... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ultime notizie sule bolete Acegas: una mia amica ga ciapà quela dela luce, da pagare euro1,05 periodo 28.05.09 - 1.06.09.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Disservizi Acegas

Messaggio da sum culex »

El 04/09 xè sta fata la letura dei contatori acqua e gas (luce no, perchè col novo contator eletronico la letura vien fata diretamente per via telematica).
Ogi 18/10 xè rivada la fatura de l'acqua cola comunicazion dela letura suposta al 12/10 e l'indicazion de comunicar l'autoletura efetiva nei 10 giorni precedenti (cioè dal 02 al 11/10). Mi xè ani che fazo regolarmente l'autoletura: come podevo comunicarla prima del 12/10 se la richiesta me xè rivada al 18/10 ?
Per luce e gas no xè rivà ancora gnente! Vederemo che intopi che ghe sarà su ste bolete e quando che le riverà.
Fazo notar anche che la boleta ricevuda al 18/10 devi esse pagada entro el 22/10, cioè solo 4 giorni dopo la ricezion dela fattura. Fattura emessa al 22/09 e spedida al 02/10 da Padova (data dl timbro sula busta): vol dir 16 giorni per esser consegnada dopo la spedizion (o el timbro de una società privata sula busta iera fasullo?) E se la rivava dopo la scadenza?
ciao
sum culex


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Go un apartamento libero, dove no vado quasi mai.
Un giorno ghe son andada per caso e go visto che i doveva vignir a cambiar el contator del gas.
El giorno fissado i dovava vignir tra le 12.30 e le 16.30.
Me go armà de libri e generi de conforto e go spetà.
Iera el primo giorno che gaveva fato fredo e me go iazà.
Speta che te speta, no se ga visto nissun.
Go spetà ancora un poco per scaramanzia e po' son andada zo, in porton, a leger sul volantin come meterme in comunicazion.
Trovo un numero verde. Ciamo col telefonin. Dopo un mucio de ciacole, finalmente i me meti automaticamente in attesa de un operator. Speta che te speta, ogni tanto una vose me disi che numero de lista de attesa che go.... finchè me sera la comunicazion quando che son al quarto o quinto posto.
Go serà el quartier e son tornada a casa e go telefonà del telefono fisso. Altro giro de ciacole: se la vol questo, prema 1, se la vol quel altro prema 2.... finalmente me disi che, se voio parlar con un operator, devo restar in linea. Continuo a spetar, finchè me disi che i operatori lavora fin ale 5.... e ormai le iera passade de qualche minuto.

Bon, se i vol cambiarme el contator...... che i me ciami lori!


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Quale xe la sensazion della gente per la prospettada fusion tra Acegas-Aps e Linea Group ? Pensè che ghe sarà vantaggi per l'utenza o solo per i soci ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Dirìa solo per i soci..... :twisted:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Estenergy, ACEGAS, bollette e disservizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi me xe rivade le nove bolete dell'Acegas "di più facile lettura".

Infatti le xe in technicolor, col bordo giallo, la scrita AcegasAps in blu e la parola Service in rosso.

El solito casoto, invece, per capir quanto che se paga la corente.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Estenergy, ACEGAS, bollette e disservizi

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
El solito casoto, invece, per capir quanto che se paga la corente.
No i ga messo anca quel a colori???? ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Estenergy, ACEGAS, bollette e disservizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se per la luce ed il gas possiamo anche tentare la via di fornitori alternativi, per l'acqua no: abbiamo solo l'Acegas, anzi Acegas Aps Amga gruppo Hera per essere precisi.

Alla fine di luglio dell'anno scorso mi è arrivata una bolletta per pagare l'acqua dal primo dicembre 2014 al 30 giugno 2015 che ho regolarmente pagato. Poi più niente.

Ieri, dopo quasi un anno, me ne è arrivata un'altra ben più corposa, per pagare l'acqua consumata dal primo dicembre 2014 al 9 febbraio 2016.

Se controllate bene le date, sì, ci sono sette mesi che dovrei pagare due volte!

Sono andato a farmi spiegare come mai. MI aspettavo file di ore ed invece in mezz'ora sono arrivato al banco. Un'impiegata gentilissima, che non credeva ai suoi occhi, mi ha spiegato, dopo qualche controllo, che mi dovrebbe arrivare la restituzione di quanto pagato l'anno scorso e che dovrò pagare la bolletta nuova con il nuovo importo.

Ma che ci sia un rimborso da parte di Acegas lo ha visto solo l'impiegata, io non ho visto niente, non ho uno straccio di carta che me lo certifichi. La sola cosa che vedo, in base alle carte che ho in mano, è che Acegas pretende che io paghi due volte sette mesi di fornitura: anche ammesso che mi rimborsino i soldi versati l'anno scorso non mi pare il massimo della correttezza e della trasparenza, proprio per la mancata comunicazione, che poteva essere contestuale alla nuova bolletta e che invece non ho ancora visto.

Tutto il mio condominio è in questa situazione. C'è qualcun altro che si trova o si è trovato in una situazione analoga?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualita` triestine”