La fiera campionaria del F.V.Giulia a Trieste.

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

La fiera campionaria del F.V.Giulia a Trieste.

Messaggio da oli1939 »

Oggi go sentì sul telegiornale regionale che la Regione nominerà una Commission per accorpar le fiere de Udine e Gorizia. Ma mi digo perchè Trieste no ga de aver la sua Fiera, che za la gaveva, magari spostada in qualche altro logo verso el mar,
con tuto el posto che xe in porto vecio, per esempio. Nessun che pretendi de aver una Fiera. Ma la Camera de Commercio de Ts, le Ditte triestine, le agenzie marittime, el porto, tutto l'indotto insomma, par possibile che stia ziti, e se qualchedun in alto no vol la fiera a Trieste, no xe el caso che chi xe interessà ad aver contratti commerciali novi e contatti con l'estero, no finanzi, assieme al Comun, al Porto e ala Camera de Commercio de Trieste, sta Fiera inveze de tuti sti mercatini de niente che xe in giro.Certo che se se fa qualche sforzo de organizazion e de soldi, no se pol lassar el campo a cevapcici e luganighe ma bisogna esser seri, aver i contatti giusti. No xe i triestini che fa la politica del no se pol, ma xe proprio i più solidi che i preferissi far affari spostandose in loghi sperduti dell'est senza pensar a sta nostra cità.... capoluogo della regione. Se gavessimo ancora el Lloyd e i Cantieri eh! no credo che se staria cussì. Ma le Generali, Pacorini, Rovis, Illy, dove i xè andadi a finir? Ma almeno la Fiera perchè no la pol aver anche Trieste, come Udine e Gorizia. Nissun ga el coraggio de risciar una lira, pur avendo la possibilità de farlo. Mi questo no lo capisso e me disturba ssai. No ve par? oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La fiera campionaria del F.V.Giulia a Trieste.

Messaggio da babatriestina »

oli1939 ha scritto: sta Fiera inveze de tuti sti mercatini de niente che xe in giro..
saria assai bel gaver una Fiera sul serio, ma se se ricordemo come che la iera nei ultimi tempi, a mi me par de ricordar, anche se confesso che risali a molti decenni fa la mia ultima visita, che i triestini ghe andava solo de sera a magnar, tipo sagra! e adesso i fa istesso sule bancarelle, che xe quele de roba de magnar che xe sempre piene de gente.
No so quanto servi una Fiera se no la xe una roba special, esisti ancora Fiere disemo cussì "generaliste"?
Mi inveze fazevo una riflession no lontana: la prossima settimana xe la Barcolana: gran mismas, gran pubblicità, gran baracchette ( e za chi che rugna che no xe parcheggi).. e esattamente i stessi giorni a Genova i fa un Salone Nautico, insomma una fiera de roba propio che riguarda quei che fa la regata. Mi digo: nissun che qua a Trieste organizzi una roba simile? semo batui de barche che la Sacchetta xe piena e i circoli nautici sciopa e i posti barca xe dificili de trovar e costa cari, nissun che organizza roba simile? a Trieste nissun che fa attrezzature per barche, vele, motori, barche a vela dopo che xe morto Sciarelli?? eredi dela grande marineria, no? dove i xe finidi?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: La fiera campionaria del F.V.Giulia a Trieste.

Messaggio da oli1939 »

Si, però nissun se domanda chi che ga fato diventar la fiera de Trieste come una sagra estiva, fiera che ghe ocoreva procurarse altri tipi de clienti e visitatori, nonchè de espositori. A Gorizia però i la sta migliorando ogni anno e xe Gorizia. Mi me ricordo che nella nostra Fiera i organizava ogni sera conferenze e incontri adatti a promover temi che interessava anche le Imprese, no solo quei che andava a magnar e sentir qualche cantante. Comunque xe tante iniziative serie e anche culturali che a Trieste no trova mai posto. Anche al Museo Revoltella no i fa che trasportar quadri da un piano all'altro e xe sempre quei. Mah! Lassemo perder, se vedi che xe i ani che cammina, me sembra de esser mia nonna.. Xe che dispiasi veder sta cità sempre più declassata. Cari saluti a tutti. Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “Atualita` triestine”