Scovazze

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da macondo »

Dalle mie parti.

Raccolta settimana. Dalla sinistra alla destra.

Barattoli e vetri. Carta e cartoni (borsa blu). Rami ed erba (borsa verde). Plastica (borsa bianca). Rifiuti organici (contenitore verde).
Allegati
reci.JPG
reci.JPG (90.89 KiB) Visto 2122 volte


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da AdlerTS »

ma dové resentar le fiasche ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Il problema che mi lascia perplesso è questo: nella plastica non possiamo mettere piatti e bicchieri di plastica. Io credevo sempre che questo fosse dovuto al diverso materiale. Di recente, però, mi hanno spiegato che non è così. Per ogni tonnellata di plastica recuperata (che poi farà la fine che farà) il CONAI (http://www.conai.org) paga un contributo, ma non vuole pagarlo se la plastica non deriva da imballaggi.

Mi piacerebbe sapere se è vera l'informazione che ho avuto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da babatriestina »

L'ho letta anch'io: insomma, noi lavoriamo perchè loro ci guadagnino


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da macondo »

AdlerTS ha scritto:ma dové resentar le fiasche ?
Ghe mancassi altro!! Noo.... :wink:

Preciso: la foto xe de la mia racolta de oggi.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Idisi che con le bottiglie de plastica i fa le maie de pile...sarà vero?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da AdlerTS »

de principio sempre poliestere xe !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da oli1939 »

Noi gavemo risolto el problema cussì, gavemo comprà al Mercatone una grande scatola de plastica con covercio chiuso, raccogliemo i diversi tipi in sacchetti diversi e li tenimo nel scatolone. Quando i xè pieni li portemo nell'isola ecologica. Noi gavemo un'isola in via Revoltella tra le due fermate del bus cussì più de una volta o te buti le scovazze o te perdi el bus. Anche a noi no ne par giusto dover lavar i contenitori. I ne gaveva promesso de calarne la tassa sulle scovazze, ma adesso nessun disi più niente. Saluti, Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Per quanto riguarda le tasse dele scovazze...aspetta e spera....Mi go in coridoio due seci senza covercio, in uno el vetro nel'altro la plastica e la carta sul scalin dela scala interna. L'isola ecologica adesso la gavemo un poco più vizin, prima dovevimo andar abastanza in fondo de via d'Angeli, opur all'incrocio con via Revoltella vizin ala fermata del bus o zò de Scala Bonghi poco più in là dela fermata.Quel che no me comoda xe che noi selezionemo portemo in scovazon e lori ingruma e con parte del material i guadagna e anche i se lamenta....I tappi de plastica inveze li meto in un sacheto e ghe dago a mio fio che porta in parrocchia e dopo col ricavato i compra sedie a rotelle o sollevatori o altro de utile per i disabili.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da oli1939 »

per nona picia, anche mi ingrumo i tapi .Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Piereto »

Trovo che saria sai più utile se fora dei casoneti i ghe tacasi la tabelina che ga fato l'acega su come e dove meter la roba che no servi. Mi ingenuamente go pensà che fusi l'acega a guadagnarghe da la raccolta diferenziata,e saria interesante saver dove che va a finir sta roba diferenziata. El vetro andarà in una vetreria,le latine e el fero in fonderia e la plastica in un petrolchimico,e immagino tuto fora de la regione. Noi ghe metemo tempo,fadiga e bori per diferenziar ,ma no vedemo un bel dei utili che fa l'acega.Da le mie parti prima ghe iera due isole ecologiche a 150 metri una da l'altra,adeso ghe ne xe 4,ma i camion pasa come prima quando che i vol.L'acegas ritira solo l'umido che va al'inceneritor.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da oli1939 »

Salve a tuti! Iero 5 giorni in montagna, a Valbruna (el lago de Fusine xè sempre un sogno). Per informazion le scatole del late mi no savevo ben dove cacciarle alora - da brava triestina - ghe gò telefonà ala ditta friulana che fa el late. La signo-
rina me ga dito che le ultime diretive iera che bisogna meter i cartoni del late nei "non riciclabili". Forsi perchè i pacchi gà l'interno de plastica + el late che resta all'interno. Mah! Relata refero. Forsi ghe pol servir a qualchedun. Comunque resta sempre tropo caldo. Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me dipiasi ma i te ga dà un'informazion sbagliada. La tabellina dell'Agegas-Aps

http://www.gruppo.acegas-aps.it/upload/ ... 0%20ts.pdf

che Bilbo gaveva za cità, disi, proprio, che i contenitori tetrapack va smaltidi con la carta però i vol che i sia neti, perché "Carta contaminata con alimenti" no va ben, invece. Quindi per riciclar el carton del latte dovemo consumar almeno un litro de aqua. Questo me par assurdo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da babatriestina »

Mi no so se xe sbagliado o semplicemente che ogni posto sta mettendo le proprie regole de smaltimento rifiuti, che no ga assai de far cola logica, ma che dipendi de come che dopo lori i pensa de smaltir. Concordo con l'assurdità de lavar :roll: :x e che no i se speti che mi me metto a lavar quel che buto in scovazzon. :twisted:.
Ma se i comincia cussì, che dipendi de come che ghe fa comodo ale ditte che po ricava soldi del smaltimento, alora dovessimo al contrario farse pagar NOI per quel che ghe portemo nelle scovazze differenziade :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Sia l'Acegas che per le tv nazionale un per de anni fa i ga dito che i cartoni de vin late e succhi e de altre bibite le va nela carta...Desso fe voi....ognidun disi un'altra, me informerò de mio cugin cossa che i fa lori.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

La mia idea xe che el tetrapack no vien riciclà, ma tolto (facilmente) dala carta, messo de parte e per ogni tonnellata ingrumada la tetrapack ghe dà un tanto, e che dopo i brusi pur.

Spero de sbagliarme, ma go assai paura che no.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Questo me scrivi mio cugin per quel che i fa a Cinisello....
Mi te poso dir come che funziona qua a Cinisello, ma ogni comun fa a seconda de come che i xè organizadi.
I cartoni del late (Tetrapak) va con bottiglie e flaconi de plastica svodi, vaschette per alimenti in plastica e polistirolo, sacchetti, cellophane; lattine per bibite, vassoi in alluminio, barattoli metallici per alimenti (tonno, fasoi, pomidoro ...).
Quindi anche i contenitori de joghurt. Naturalmente tuto lavato, (senza esagerar).
Dopo xè un contenitor condominiale (o per villette) per carta e carton e basta. Idem per el vetro. Per ultimo xè el sacchetto per l'umido, scarti de roba de magnar, pesse, ossi, fondi de thé e café, fiori de appartamento, tovaioi e fazoleti de carta usati, carta de cusina usada ......


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da oli1939 »

Ma cossa fa la tetrapak de 'ste tonellate de contenitori usadi. I li ricicla? Cioè i ghe meti de novo (dopo oportuni tratamenti) el late - come per le botiglie de vetro.
Oli1939. Saluti.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da AdlerTS »

Giro in città ... caldo...entro in un negozio di via Battisti e compro una bottiglia di acqua. Dopo aver bevuto cerco un cestino per la plastica, niente ... vado verso via carducci, niente ... arrivo in Corso, niente. Io l'ho portata in periferia, dove abito, ma non so quante persone al posto mio l'avrebbero fatto.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Tranquilli....i farà la raccolta differenziata porta a porta per carta, plastica e vetri e lattine, per l'umido i comincerà coi ristoranti. Vederemo quando che i comincerà e per quanto tempo che durerà..... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualita` triestine”