Navi in porto

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Navi in porto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E' passata sotto silenzio, mi sembra la rapida visita che sabato grasso ha fatto al porto di Trieste il Nautilus di Capitano Nemo, quello di 20.000 leghe sotto i mari.

Visita rapida che non è però sfuggita all'occhio attento di un mio amico che l'ha immortalata in una foto!

Immagine

Grazie al mio amico per avermi consentito di condividere con voi l'evento.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Navi in porto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Chissà perché, però, non mi sembrava che sabato ci fosse il sole...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Navi in porto

Messaggio da babatriestina »

ma o sai che il Nautilus me lo ricordavo diverso? sarà mica che se lo è modificato il solito magnate russo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Navi in porto

Messaggio da VetRitter »

iera, iera..
El prof. Aronnax la sera iera un pò duro, i lo gà visto brazar Joice in ponte Rosso..


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Navi in porto

Messaggio da Piereto »

Sulla scia de le navi fantasma ve meto una foto de la motonave allegra de la GNV , la nave che no xe mai rivada a Trieste utilizzabile come ospedal per el covid, e non ostante ciò la GNV vol i bori per averla......preferida ?, scartada? bori per spese generali. Nota bene che la iera in disarmo a Civitavecchia e se la fusi stada noleggiada allora i gavesi dovesto far dei lavori pèrima de la partenza. Ma a Trieste semo boni , ma no tre volte M, da farse infinociar.
nave allegra della gnv.jpg
nave allegra della gnv.jpg (14.46 KiB) Visto 1021 volte


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Navi in porto

Messaggio da mandi_ »

Vedo che la nave fu costruita in Finlandia nel 1987 e ha cambiato diversi nomi, rotte e proprietari. Mi pare che il nome "Allegra" dato dal Gruppo MSC non sia proprio appropriato per una nave ospedal per el covid. Per fortuna non è stata utilizzata per questo, come la costa Pacifica a Genova, in grado di ospitare 350 malati in via di guarigione. costata ben 835mila euro al mese, escluse le spese per i servizi sanitari e gli stipendi di medici e infermiere poteva ospitare 300 malati. No so quanti ne ga ospità. .


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Navi in porto

Messaggio da Piereto »

Tuto nasi da la necesità de ospitar in sicurezza dei malai infettivi senza infetarse tra de lori o nei confronti del personal medico. Le case de riposo terestri ospita anche veci maladi, ma che no xe infettivi e dove ghe pol eserghe contatto tra de lori , tra i paramedici e i famigliari. Struture per soli infettivi no le ghe iera più, e alora cosa meio de una nave con centinaia de cabine, monitor, vie singole per entrar e per andar fora , servizi igienici per tuti e mensa comune, e zona indipendente dove che sta el personal medico. Certo i costi xe alti. Purtropo se ga' risparmia nei anni pasadi su i ospedai , calando el numero de le camere e salvando pochi letti per i infettivi. E co xe rivadi centinaia de persone infette in ospedal no ghe iera più posti. Quindi come sempre inveze de spender pochi soldi anno per anno, te risparmi si, ma dopo te devi tirar fora più bori de prima in caso de emergenza. Mi digo che xe un modo de comportarse molto sbaglia'. Questo no solo per i ospedai ma in tute le altre robe. Pochi soldi ogni anno per la manutenzion, ma garanzie de funzionamento, o una marea de bori dopo per corer po ai ripari tirandoli via de altri settori. La solita storia de la coverta curta. Meio eser coverti in pochi che aver un solo fazoleto per tuti.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Navi in porto

Messaggio da mandi_ »

Pienamente d'accordo con ti.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry

Torna a “Atualita` triestine”