Riscaldamento

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Riscaldamento

Messaggio da Nona Picia »

Pareria che anche noi doveremo ridur la temperatura in casa a 18° per via del'inquinamento. Ma no saria meio che tuti quei che pol lassassi a casa la machina? :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Riscaldamento

Messaggio da babatriestina »

Xe un INVITO del sindaco, insiema a doprar poco la machina. Per via del inquinamento... Che i lavi le strade e che i tegni piutosto de ocio quei tant negzi che scalda col porton averto sula strada. No parlemo dela feriera... e per el traffico, mi che giro a pie per el centro diria che de diversi mesi se vedi meno machine de quando che iera la benzina agevolata..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Riscaldamento

Messaggio da sum culex »

Metè pur el termostato a 18°; dipendi de dove che el xè (no parlemo de riscaldamenti centralizai ma autonomi). Mi lo go in coridoio e el se studa co riva i 18° se la porta dela veranda xè serada ma se la xè verta, nele camere e in cusina la và circa a un grado più su. Questo in piano tera; in primo pian, meno che in camerta de leto, la se alza un poco de più, d'altro canto se sà che l'aria calda tendi a spostarse verso l'alto.
Per dir la verità, de note lo tignimo a 17°, ma co xè basse temoperature e sopratuto bora la caldaia fà el suo lavor.
Devo anche dir che semo veci e semo, data l'età, diventai bastanza fredolosi e anche se se vestimo de più spesso no basta....
ciao
sum culex


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Riscaldamento

Messaggio da Piereto »

BT ga dito che i lavi le strade. Xe vero per eliminar le polveri provocade da tuti i sistemi che brusa gasolio e combustibili solidi come carbon e pellet, che se deposita e che po le entra de novo in circolo, ma anche e sopratuto i marciapie per eliminar la pipì dei cani ( più de diecimila che fa 10000 litri) de miasmi poco igienici. '


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Riscaldamento

Messaggio da babatriestina »

e anche pipì no solo de cani, in centro...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualita` triestine”