Pagina 1 di 1

Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: dom 31 gen 2016, 16:51
da oli1939
Posto una foto della giornalista Roberta Vlahov, della gente accorsa in piazza per manifestare contro l'inquinamento della Ferriera di Servola.

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: lun 23 mag 2016, 18:58
da babatriestina
ieri, repete, ma po?

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: lun 23 mag 2016, 19:05
da oli1939
pero' finalmente i triestini disi la sua.....xe un grande passo avanti.

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: gio 26 mag 2016, 10:03
da Nona Picia
Per mi xe solo politica.....per meter a posto la ferriera ghe vol tempo che politica e gente no ghe dà. I triestini no se rendi conto de quanta gente che resteria in strada se i la chiudi e ai politici no ghe frega per niente.....

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: gio 26 mag 2016, 11:21
da Ciancele
Nona Picia ha scritto: Per mi xe solo politica.....per meter a posto la ferriera ghe vol tempo che politica e gente no ghe dà. I triestini no se rendi conto de quanta gente che resteria in strada se i la sera ai politici no ghe frega per niente.....
Mi bambo sensa saver de cosa che se trata. Ma anca qua quando che i mati vol far qualcosa e i altri no i vol, i vien fora coi disocupai. Tuti ciapa paura e i lasa far. I operai ga paura de perder el lavor se i sera e i politici ga paura de perder la caregheta se va mal. Quela de zercar de trovar insieme una soluzion no ghe vien a nisun. Questo xe el problema.

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: gio 26 mag 2016, 11:24
da Nona Picia
A cossa servi zercar una soluzion che no i ghe darà el tempo de realizzarla, vedia adesso che pian pianin i fa quacossa?

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: gio 26 mag 2016, 11:33
da babatriestina
Mi no so, no abito là, però de sempr emi domandavo cossa hc efa quei fumi che se vedi che vien suso dela zona soto Servola. Fabriche de quel tipo in cità no dovessi esser, una volta iera fora e Servola iera un paesetto quasi dei soborghi e co i l aga fatta no i gavea sicuro sensibiità ambiental ede qinuinamento. Anzi i era assai fieri de lìindustria pesante.
Soloc he adesso mi vedo che la gente che sta là se lamenta che xe smog e sporco come che presempio dele mie parti in centro no xe più. I disi che una volta sti fumi iera meio tratai, rientrassimo nel discorso de Piazza Grande: per far i lavori s eli fa in economia e no come che se dovessi ben. Xe ani anorum che sta Feriera va a scarto ridotto ( 25 anni fa gavevo un maico trunista che ogni tanto iera in cassa integrazion za quela volta) , i sindaci xe anni che prometi Sererò a ferriera o La renderò no inquinante e no cambia gnente. No so gnanche quanti che ghe lavori dentro, quanti che sia veci triestini, quanti novi imigrai, se se pol serar solo l aparte inquinante dle impianto, cossa che costassi meter a posto.. vedo anche monti de roba nera al aria averta ( fotografando de Muggia) colori strani dle mar nele foto aeree... insoma qualcossa che no va me par che sia. Ma chi ga el coragio con sti ciari d eluna de serar e meter in strada tante persone?

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: ven 6 set 2019, 20:25
da Piereto
La ferriera xe una lagna Triestina. Nata per far le lamiere per le navi dei cantieri. Rivava tanti carri merci carighi de mineral soto la defonta . Ogi chi che la ga comprada la ga ciolta per via de la banchina, per la cokeria,per vender corente. La produzion a caldo xe quella che permeti de riutilizar fondendo una seconda volta el prodotto, quella a fredo no. Ogi el paron de la ferriera ga fato un do conti, e pasar a fredo no ghe convien. Xe una enorme concorrenza globale con acciai che costa poco e forsi troppa produzion e calo de vendite. Per amodernarla e calar tuti i inquinanti xe de spender tanti bori. El paron disi che el ga fato tanto, ma i filtri costa e anche coverzer con tettoie migliaia de metri cubi de scorie e polveri. Xe cento anni che se mucia le scorie , se cento anni che le scorie va in giro col vento per servola. Se ga costruì un rion intorno a la feriera. Visto che de acciaio no gavemo bisogno, i ridimensiona Taranto, e i ga serado e smantela' Piombino. Anche Terni se agonizzante. Certo el passaggio per una conversione de attività xe longo, tanto longo, tropo longo. Xe de portar via migliaia de tonelate de scorie. Xe de raccordar la banchina col futuro molo ottavo e de impiantar quel che servi alla logistica. Xe una lagna perché xe un continuo tira e molla, andemo avanti ancora un poco, femo finta che no sucedi niente. E i politici se passa la patata calda sperando che la se sfredisi.

Re: Trieste in piazza contro l'inquinamento della Ferriera

Inviato: mer 2 ott 2019, 9:27
da Piereto
Notizia de poco fa. Fati do conti, el paron de la feriera sera el forno a caldo, e la ghisa el la va a cior in ucraina. Come dir un posto dove che se pol inquinar e dove che nisun disi niente, perchè se no te lavori te mori de fame. El utiliza el laminatoio per la produzion a freddo, e la banchina che xe de la feriera, ghe servi per far rivar in italia la ghisa. Vederemo come che la va avanti.