HELP :)

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

HELP :)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me xe sta domandà da un amico de mio fio de trovar dove e quando xe stada fata sta foto

Immagine

Per el momento la meto qua, dopo, se la se riferisi a qualcosa de particolare, magari la spostemo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: HELP :)

Messaggio da Piereto »

El quando, prima de la seconda guerra Sora el pergolo ghe xe el stema sabaudo, ma le bandiere no xe monarchiche. Diria che xe una scola , anche se manca una tabela che la indichi, e ghe xe gente drio le finestre anche in pianotera. Certamente doveva esser una cerimonia pubblica vista l'infiorada e la gente in strada col naso per aria. Ma proprio no saveria. Podesi eser le scole de via giotto o de via san giorgio?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: HELP :)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me iero dimenticà de meter la mail che compagnava la foto. Me scuso, ma le informazioni che la compagna no me par che disi assai.
La foto che te disevo xè questa. Xè a bassa risoluzion, ma posso procurar una ad alta, se servi.
Mi la dato fra fine 1918 (post 30 ottobre minimo) e 1919: se vedi sul balcon un mega busto de Vittorio Emanuele III oltre alle bandiere, un soldato italian in porton. Cosa curiosa, xè tutti che varda verso destra, compresi quei in balcon.
Gavevo pensado che fusi casa de Alfonso Valerio (via Diaz 15) ultimo podestà e primo sindaco de Trieste, ma l'edificio non corrispondi.
Go batudo la zona tra via Lazzaretto, rive, Diaz, Cadorna, largo papa Giovanni e via Università, ma no trovo un'identificazion.
In disgrazia podessi esser Gorizia, ma dubito fortissimo...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: HELP :)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forsi poderia eser questa stesa ocasion https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 72&start=8, vista la bandiera senza el stemma sabaudo, ma el posto xe sicuramente diverso.

Magari i sta tuti spetando el re...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: HELP :)

Messaggio da babatriestina »

sì, i guarda qualcossa che passa a destra o che devi rivar.. gran stema cola crose sabauda sora del pergolo ,ma bandiere tricolori senza stema come che notè voi. E un aghirlanda de verde. No xe un funeral.
Scole? via Gioto? via Gambini? nissuna dele due buta su una strada tanto importante...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: HELP :)

Messaggio da Nini Naridola »

Un poco ghe somiglia al vecio Volta de via Battisti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: HELP :)

Messaggio da babatriestina »

ma le scole gaveva un pergolo sora del porton?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: HELP :)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Qualchedun me ga sugerì che poderia eser una casa di fronte al circolo ufficiai, ma no me par, vardando, con google streetview.

Però doveria eser un edificio publico o semipubblico. Vardando con google, però, se vedi ogni tanto qualche casa nova. Per esempio cosa iera in via Battisti dove che xe el grattacielo?

E sul canton tra via dell'Università e via Bonaparte ghe xe case nove (la Salus) cosa ghe iera prima?

E in piaza Oberdan xe sta tirà zo qualcosa dopo la prima guera me par, o sbaglio? E dove che deso xe l'anagrafe?

Questo, naturalmente, no vol dir che la casa no sia ancora in pie. Ga una carateristica, me par, de quel pergolo coi archeti sora che però xe solo la porta sul pergolo, e le due finestre in fianco; le altre no li ga.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: HELP :)

Messaggio da Piereto »

La casa xe un edificio pubblico de fine ottocento, e no de pregio perche l'ingresso no gà un ordine architettonico, e comunque la xe in una via senza alberi. Da la foto se vedi mal, ma sembreria come un picolo bugnato che fa de coronamento al porton. Ghe volesi ricostruir el percorso che el re gà fato dopo eser sta in piaza grande, cioè dove che i lo gà portà in giro, e giustamente sperar che la casa de la foto sia ancora in pie. Podesi anche eser el vecio anagrafe che xe stad butà zo.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: HELP :)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bravo, se me ricordo ben l'anagrafe iera in via Diaz o in via Cadorna, giusto?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: HELP :)

Messaggio da Ciancele »

A mi i me domanda se el tran de Opcina camina? El camina? Grazie per una risposta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: HELP :)

Messaggio da babatriestina »

No. I disi che i sta rimetendo le sine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: HELP :)

Messaggio da Ciancele »

Grazie, Baba Triestina. Vol dir che no sarà gnanca nel 2021, forsi chi sa quando nel 2022.


Torna a “Atualita` triestine”