Bollo auto

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Bollo auto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Devo pagar el bollo auto.

Una volta lo pagavo in posta, fazendo la fila.

Po' i me ga dito "paga nei apalti, no te fa file", e go comincià a pagar nei apalti. Bel perché mi ghe davo la targa e sula ricevuta che i me dava iera el mio codice fiscale che me confermava che gavevo dà i dati giusti.

L'anno scorso me presento per pagar e i me fa "No femo più" (xe sai giri de soldi e pochi utili; se i li scippa mentre che i porta i soldi in banca i xe fregadi). L'anno scorso go pagà via internet col bancoposta.

Sto anno vado per pagar col bancoposta e me disi che quei dela region FVG pol pagar, ma no trovo la region quando comincio a compilar el bolletin. Alora vado in banca e i me disi che no, per la region FVG no se pol.

Curiosità: voi come paghè sto bollo dell'auto?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bollo auto

Messaggio da babatriestina »

mi devo gaver pagado in apalto..un no fazeva e un altro me ga fato subito. ma iera in genaio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Bollo auto

Messaggio da Piereto »

Mi go sempre pagà in posta , ma bisogna trovar una sede periferica per no far tropa fila. Quel che me gà sempre colpì xe che la tassa va sul conto 4341, ma dell'ufficio entrate de Pescara, come se noi in regione no gavesimo una sede. Che noi gabi ancora deciso se xe meio inviar i soldi a Trieste o a Udine ?. Fatto sta che el FVG xe l'unica region che fa riferimanto fora region a Pescara. Go provà una volta a domandar in ufficio tasse a Trieste, ma noi gà savesto dirme perchè.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bollo auto

Messaggio da babatriestina »

Confermo per averlo controllato stamattina: il negozio "apalto" di piazza Ospedale lato via Tarabocchia dove ho pagato all'inizio dell'anno il bollo, ha tuttora esposto il cartello "pagamenti bolli auto".
Basta dargli la carta di circolazione.. ricordo quando da giovane facevo la coda in posta e poi magari sbagliavo perchè l'importo che avevo scritto e che era quello previsto, non lo avevo arrotondato "alle 50 lire superiori" :evil:
C'è chi ha più voglia di lavorare e chi meno..
fra l'altro fa anche fotocopie e stampe in bianconero di documenti da chiavetta: per quando si è esaurito il toner della stampante di casa..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Bollo auto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ne go trovado un altro in via Canova... e i me disi che un altro xe di fronte a scala Bonghi.

Da quel che scrivi Pieeto me par de capir che gaveria dovù pagar sul conto intestado a Pescara, ma sul sito web dele poste no se capisi ben, perché i disi de zercar la region o la povincia w Pescara no me par che sia in Friul e gnanche nella Venezia Giulia.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Bollo auto

Messaggio da Piereto »

Xe scrito sula parte del boletin del conto corrente postal (che xe un linziol) dove che xe indicadi i numeri dei conti correnti de riferimento delle Regioni coi lori indirizzi . Per el FVG xe de mandar a Pescara . L'altra parte del linziol xe le istruzioni se te fa ritardo nel pagamento, cioè conme che te fal el calcolo per pagar la multa e l'interesse legale.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Bollo auto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Xe scrito sula parte del boletin del conto corrente postal (che xe un linziol) dove che xe indicadi i numeri dei conti correnti de riferimento delle Regioni coi lori indirizzi . Per el FVG xe de mandar a Pescara . L'altra parte del linziol xe le istruzioni se te fa ritardo nel pagamento, cioè conme che te fal el calcolo per pagar la multa e l'interesse legale.
Si, ma mi volevo pagar tramite bancoposta e là no xe scrito gnente.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualita` triestine”