Ultime novità....

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Ultime novità....

Messaggio da Nona Picia »

Niente elemosine, niente chieder la carità, niente fumo ai giardinetti e questo va anche ben, niente bibite in publico, niente acomodarse sule panchine e sopratuto dormirghe per sora o stravacarse....e a Barcola de estate come se farà? :shock: Forsi mi no go capido ben e forsi anche manca ancora qualche altra proibizion, ma me par che sia un tantin dittatoriale e esagerato...

Se no se devi scriver ste robe prego i amministratori de cancelar tuto! Grazie!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ultime novità....

Messaggio da babatriestina »

sai fumo ... alcune robe iera za, altre no so come che i farà a far rispetar. Ma "Facite 'a faccia feroce" va ben per contentar taluni. Che in zerti posti turistici in Europa si a proibido magnar per strada go visto anche mi e sopratutto quei cola botoglai de bira che bevi per strada e po la abbandona sul primo anton che i trova no me piasi.. o i muleti che ciol del MacDonald roba per asporto e po magna sui scalini dela Scala dei Giganti lassando cartee tochi de vetro gnanca.
Ma i meti multe mega che no i ciaperà mai- o pagherà una o do volte un bubez per tuti i altri impunidi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Ultime novità....

Messaggio da Piereto »

Me ricorda tanto le grida manzoniane. Le multe xe bele e grosse. Però al comun i gà la coscenza a posto, perchè i sa che no rivando a dar le multe perchè i agenti no xe sul territorio 24 ore al giorno e noi pol eser dapertuto, forsi i ciaperà uno solo che pagherà per tuti. Se ciaperà quel che no conosi i importi delle multe de la nostra città. Dar la multa a chi che domanda la carità pol sembrar un atto poco civile, ma... nove su diese de quei che domanda la carità, usufruisi za dell'assistenza publica che noi paghemo co le tasse, e tante volte i te se taca drio e noi te mola, specialmente se i vedi che te podesi eser de bona giornada.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ultime novità....

Messaggio da babatriestina »

ma i triestini xe tuti contenti che xe 24 alberi in Piazza Grande... i ga votado sto Sindaco per questo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Ultime novità....

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Infati, Cesare Beccaria disi che no servi la ferocia dela pena ma che se te sbagli te sa che te devi pagar.
Cesare Beccaria- dei delitti e delle pene, cap. 12 ha scritto:Dalla semplice considerazione delle verità fin qui esposte egli è evidente che il fine delle pene non è di tormentare ed affliggere un essere sensibile, né di disfare un delitto già commesso. Può egli in un corpo politico, che, ben lungi di agire per passione, è il tranquillo moderatore delle passioni particolari, può egli albergare questa inutile crudeltà stromento del furore e del fanatismo o dei deboli tiranni? Le strida di un infelice richiamano forse dal tempo che non ritorna le azioni già consumate? Il fine dunque non è altro che d'impedire il reo dal far nuovi danni ai suoi cittadini e di rimuovere gli altri dal farne uguali. Quelle pene dunque e quel metodo d'infliggerle deve esser prescelto che, serbata la proporzione, farà una impressione piú efficace e piú durevole sugli animi degli uomini, e la meno tormentosa sul corpo del reo.
Cesare Beccaria- dei delitti e delle pene, cap. 19 ha scritto:Quanto la pena sarà piú pronta e piú vicina al delitto commesso, ella sarà tanto piú giusta e tanto piú utile. Dico piú giusta, perché risparmia al reo gli inutili e fieri tormenti dell'incertezza, che crescono col vigore dell'immaginazione e col sentimento della propria debolezza; piú giusta, perché la privazione della libertà essendo una pena, essa non può precedere la sentenza se non quando la necessità lo chiede.
Go citado due passi che me ricordavo, ma merita legerlo tuto. Se volè leggervelo, l'italian xe un poco ostico, http://www.liberliber.it/online/autori/ ... elle-pene/

Par incedibile: Cesare Beccaria xe citado in tute le aule dei corsi de laurea in legge e, grazie proprio a quei che lo ga studiado, semo rivai a far esattamente el contrario!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Ultime novità....

Messaggio da Piereto »

Ogi go savesto che anche a Udine xe le stesse norme.... "questa o quella per me pari sono" cantava el duca.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ultime novità....

Messaggio da Nona Picia »

Go sentí anche mi....j


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Ultime novità....

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nove multe astronomiche:
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... hfpitsec-1

Guai spudar, dondolarse sull'altalena se te son adulto, ...

El "guai" pol eser anche giusto, ma chi lo fa rispetar? Mi no vedo mai un vigile in strada. Co iero picio, nel giardin de piazal Rosmini iera sempre el guardian e gavevimo paura de lui; ogi xe tuto affidà ala bona educazion dela gente.

Mi volesi saver quante multe astronomiche che xe stade dade a chi che pisa in strada o a chi che no ingruma la caca del can in un anno? (scrivo anno con du enne perché, parlando de caca se poderia pensar a altro :D)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Ultime novità....

Messaggio da Ciancele »

Ai tempi de testa lustra iera impicà dapertuto un cartelin: La persona civile non sputa e non bestemmia. Anca qua se vedi pai cantoni scartozi de hamburger, scatole de pize par asporto e botiliete de bevande. Sensa parlar dei cani. No servi multe e no servi cartei. I parla de proibir de ‘ver cani, ma el comun pensa solo al patus dele tase. Xe un poco come alcol e tabaco. El stato ciapa un mucio de bori e se mori qualchedun de cancro? Un de meno. (Tipico motto del dialetto triestino).


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ultime novità....

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: ven 30 mar 2018, 9:11 Nove multe astronomiche:
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... hfpitsec-1

Guai spudar, dondolarse sull'altalena se te son adulto, ...

El "guai" pol eser anche giusto, ma chi lo fa rispetar? Mi no vedo mai un vigile in strada. Co iero picio, nel giardin de piazal Rosmini iera sempre el guardian e gavevimo paura de lui; ogi xe tuto affidà ala bona educazion dela gente.

Co iero picia a Roian ier a sempre in piaza la "guardia del radicio" che controlava bancheti de fruti e verdura, la gente e i fio che combinava malanni


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ultime novità....

Messaggio da babatriestina »

mi vedo assai vigili in strada, ma i xe in machina... o i fa multe per divieto di sosta


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ultime novità....

Messaggio da Nona Picia »

No xe come caminar tra la gente...a meno che no i sia in borghese....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualita` triestine”