Roba che se disfa

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Roba che se disfa

Messaggio da babatriestina »

Un per de giorni fa xe cascadi so tochi del cornicion de s Antonio vecio, me par che i ga serado la cesa..
de ieri la novità ( sai che novità) che esattamente come un anno fa stessi giorni d e maggio se ga cominciado a mover el selciato de Piazza grande.. sarà el drago che se sveia in primavera?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Roba che se disfa

Messaggio da babatriestina »

ah dimenticavo altre novità: de una parte i disi che i migliora la bretella stradale che passa per el Porto Vecio ma intanto i sera tuto, anche ai pedoni. No se sa mai.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Roba che se disfa

Messaggio da Piereto »

Podemo eser contenti perchè per el selciato de piaza grande gavemo za centrà el problema e se semo dadi anche una risposta. El se moverà sempre perchè el sotofondo con la rede metallica xe sta fato in una unica gettata, per cui coi primi caldi e coll'umido el alza i masegnini ( li ciamo cusì perchè i xe de picio spessor, o meio le tavelline de arenaria) Gavemo anche dito che xe una arenaria tenera e che la durerà sai poco perche la se spacherà e la se impignirà de busi. Deto questo no dovesi nianche far più notizia: xe una monada fata che da ogni anno i sui frutti, e che costituirà una spesa costante, salvo scoperchiar tuto e far de novo. :roll: Me associo a quel che gà scrito BT, darghe acqua a le fontane de Maria Teresa xe un bon biglieto de visita. :clapping_213:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Roba che se disfa

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Da un pochi de giorni a Campo Marzio no i ga el telefono.

Legè qua: http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... hfpitsel-1

Colpa de nisun naturalmente e intanto la gente (banche negozi, ...) xe senza telefono!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Roba che se disfa

Messaggio da Piereto »

Se verzi busi in strada, e po se speta sempre per i soliti problemi...... burocratici.che qualchidun li coverzi coll'impermeabilizante bitume Che forsi drio la parolina burocrazia ghe ne sia un per de altre :
niente bori ? Va ti a saver ogi dove che la fibra e i fili in rame xe bagnadi.


Torna a “Atualita` triestine”