Poste italiane

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Poste italiane

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: lun 27 ago 2018, 14:12
babatriestina ha scritto: lun 27 ago 2018, 13:34 .....
Piereto, co te ga bisogno de francobolli vien in zona piaza Goldoni!
..... opur manda senza francoboli. Come in guera. In guera scriveimo: Viva'l duce viva'l re francoboli non ce nè ala fine dela guera paga tuto .....
se no sbaglio in tal caso el ricevente devi pagar


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Poste italiane

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina, go dito par scherzo. Xe caligo, me toca qualche volta anca a mi, se no se ga carta o francoboli. Mi go due francoboli, un per bustine normali fina a 20 grami e un per buste grandi fina a 500 grami. Se go altra roba, devo 'ndar anca mi ala posta. Ma, come che go scrito, xe el negozieto qua tacà. Mia fia ga più pegola, parchè la devi far do chilometri.


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: Poste italiane

Messaggio da zac »

Xe ormai almeno 15 anni che el ricevente non paga. Se non xe affrancá vien distrutto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Poste italiane

Messaggio da babatriestina »

no savevo. forsi meio cussì


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Poste italiane

Messaggio da Piereto »

Ieri son andà in posta central e ghe vado sai de rado. Più de zento anni fa la xe stada costruida con 20 sportei, ogi xe solo la fila de sinistra entrando cioè 10 sportei tutti coi monitor esterni. Gavevo un apuntamento, cusì son rivado prima e me son portà drio un giornal per leger. Bon ciolto el numereto go spetà 40 minuti, perechè iera verto un solo sportel, e po altri venti minuti perchè i ga verto altri do sportei. Prima de mi iera una trentina de persone che spetava e dopo de mi altre cinquanta. Morale : semo mal messi.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Poste italiane

Messaggio da Piereto »

Anche la mia posta rionale la verzi tre giorni a settimana. I la voleva serar e poi in tanti ga protestà. Capiso che ogi xe la mania de far tute le operazioni col computer de casa. Ma penso a chi che no lo gà o che no lo ciolerà mai. Cala chi che fa versamenti coi bolettini de conto corrente, ma cresi chi che utiliza le poste come una banca . Morale : semo mal messi l'istesso.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Poste italiane

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E in banca xe la stessa roba. Pien de sportei per le consulenze finanziarie e una cassa sola per far versamenti. Te ga furia? "Dopra el bancomat" i te rispondi. Sempre più impersonal, tutto.

Me xe capitado de dover versar un assegno (me lo ga mandado Hera). Se no volevo doprar el bancomat (no lo gavevo mai fato e iero perplesso) iera "radighi".


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Poste italiane

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: sab 5 set 2020, 15:18 E in banca xe la stessa roba. Pien de sportei per le consulenze finanziarie e una cassa sola per far versamenti. Te ga furia? "Dopra el bancomat" i te rispondi. Sempre più impersonal, tutto.

Me xe capitado de dover versar un assegno (me lo ga mandado Hera). Se no volevo doprar el bancomat (no lo gavevo mai fato e iero perplesso) iera "radighi".
Roberto me paga hera e wind via mail....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Poste italiane

Messaggio da babatriestina »

Mi vado ala posta de piazza Verdi, l e poche volte che go de andar in posta. Pochissime persone, svelti, gentili.. un piazer andar de lori. Anca in banca " co la vol noi semo qua"!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Poste italiane

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: dom 6 set 2020, 23:10 Mi vado ala posta de piazza Verdi, l e poche volte che go de andar in posta. Pochissime persone, svelti, gentili.. un piazer andar de lori. Anca in banca " co la vol noi semo qua"!
Anca mi 'ndasi in piaza Verdi, se podaria. Co' vegno fora, vado drito, ala Portiza, o giro a sinistra in via Casa de Risparmio. Par no morir come quel famoso mus, prima un e po l'altro.
Go za dito che qua i ufici postali, indove che se ciol francoboli e forsi anca buste, xe picoli negozieti, indove che se pol anca zogar loto e sisal. I vendi tabaco e bevande. Fila par modo de dir. Un o do de lori davanti. Par spedir pacheti xe meio 'ndar nei negozieti. Ala posta, specialmente a certe ore, xe una fila che no ve conto e meza orano xe ecezion. Caligo xe far operazioni de banca. Bisogna 'ndar nele filiali indove che xe i impiegati e le machinete par online banking e bancomat. Bancomat un o do de lori davanti. Banking anca un davanti bisogna spetar, ma al masimo zinque o diese minuti. Dipendi dal suo skill. Mi che no fazo mai, no fazo mai. Un per de lori (mutua ecc.) ga l'autorisazion a prelevar e i altri, un per de volte a l'ano, fazo el bonifico. L'unica roba dificile xe trovar posto par la machina.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Poste italiane

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: lun 7 set 2020, 8:10

Anca mi 'ndasi in piaza Verdi, se podaria. Co' vegno fora, vado drito, ala Portiza, o giro a sinistra in via Casa de Risparmio. Par no morir come quel famoso mus, prima un e po l'altro.
de un te bevi e d e l'altro te magni e te se svodi el tacuin


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Poste italiane

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 7 set 2020, 11:09
Ciancele ha scritto: lun 7 set 2020, 8:10

Anca mi 'ndasi in piaza Verdi, se podaria. Co' vegno fora, vado drito, ala Portiza, o giro a sinistra in via Casa de Risparmio. Par no morir come quel famoso mus, prima un e po l'altro.
de un te bevi e d e l'altro te magni e te se svodi el tacuin.
Gnente è perfeto. Ma meio svodar el tacuin magnando e bevendo che dandoghe i soldi al governo o al dotor. :clapping_213:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Poste italiane

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Vi segnalo questo interessante articolo sul servizio postale nei secoli.

https://24plus.ilsole24ore.com/art/la-g ... fJ0R?s=hpf

Certi tempi di recapito, non tutti, mi ricordano quelli odierni!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualita` triestine”