Strisce 3D

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Strisce 3D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ha avuto un certo rilievo anche nazionale https://video.repubblica.it/cronaca/tri ... 499/315128 la tracciaura di strisce 3D in via Marchesetti.

Sono andato a cercarle. Ho percorso con la macchina tutta via Marchesetti dalla rotonda per Cattinara in giù e, finalmente, verso san Luigi, vicino al posteggio per accedere al Boschetto (quello basso, non quello del Cacciatore) ho intravisto le strisce . Scendendo, sarà stato per la luce, ho fatto fatica a notarle.

Immagine

E' vero, per dare l'effetto 3D realistico mi sarei dovuto piazzare in mezzo alla via; non mi è sembrato prudente farlo e quindi sono rimasto sul marciapiede.

Però non mi sembrava che né le automobili che scendevano né quelle che salivano rallentassero a causa dell'effetto 3D. Vi dirò di più; solo a casa mi sono accorto che c'era anche l'ombra nera per dare la sensazione di blocchi di pietra sospesi in aria.

Immagine

Non mi sembra una grande idea.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Strisce 3D

Messaggio da babatriestina »

pare pure che non siano previste e che le toglieranno. Gli automobilisti l e ignorano..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Strisce 3D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mah, per me le possono anche lasciare. La tridimensionalità è praticamente invisibile e potrebbe far danni solo se uno che arriva prende paura ed inchioda e qualcun altro lo tampona, ma non lo vedo molto probabile.

Per me il modo migliore per segnalare le strisce pedonali trasversali sulla strada, ma non come le vedi anche qua nella seconda foto. In alcuni punti le hanno messe leggermente in rilievo per cui, come ti avvicini alle strisce con l'auto senti una vibrazion forte che ti induce a prestare attenzione.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Strisce 3D

Messaggio da babatriestina »

a Trieste non hanno mai accettato i dossi. sono solo sulla strada del sincrotrone a Basovizza. Lo motivano con le ambulanze e pompieri che devono correre a sirene spiegate


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Strisce 3D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Quelle che intendo io sono delle striscioline lievemente rialsate per cui, quando ci passi sopra con l'auto, senti un "rrrrr".

Adesso non ricordo dove le hanno messe, forse a Melara, ma comunque quando ci passo sopra lo memorizzo (tegno inamente) e poi te lo scrivo.

Adesso devo andare al vocabolario e scrivere una riflessione su inamente.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Strisce 3D

Messaggio da Piereto »

Ste striche pol andar ben per un foresto che no vivi in zona, ma per un residente le xe inutili . La mia idea xe che la segnaletica stradale, quando che la rispecchia un pericolo generico fisso cioè costante nel tempo la xe pienamente valida, tutto el resto xe che in certe ore della giornata pol esserghe un pericolo e quindi seguir le indicazioni quando che el pericolo te lo vedi . In questo caso de le striche ,quando che te vedi che la strada xe ben illuminada che per el marciapie no camina nisun che davanti de ti xe un auto a cento metri, te pol andar anche a più de 50 e tirar drito. Go fato tanta strada coi auti e me son inacorto che un 30% de segnai stradali devi esser rispettadi in pien, i altri xe una indicazion de probabilità. Questo logicamnete no xe scrito sul codice stradale. Se ogni giorno te percorri una strada, te vedi che la segnaletica tante volte la xe assurda. Fazo un esempio quando che te vien a Trieste passando dal valico autostradale de Albaro vescovà te trovi sul confi el cartel de 50. Semo su una autostrada calcolada per andar a 130 quindi con raggi de curvatura appropiati, perchè 50? po anche la superstrada ga limite de 50 e tuti va a 80 perchè la tua percezione de sicurezza te disi che quela xe la velocità giusta. Po te trovi chi va a più de 100 e intiva tutte el giunture dei ponti coi busi , ciapa paura e se ribalta. In tanti anni savemo che esisti dei segnai messi solo per dar le multe e aiutar i comuni. Se ve capita de andar a Lignan d'inverno dovè andar sul stradon de latisana a 50 e no xe nissun e alora corrè de più, ma se ciapè la multa gavè torto e paghè. Tornando a le striche trovo inveze molto più appropiato far come se vedi ben a Sesana coi led tacai per tera al bordo de la strica visibilissimi in tute le ore del giorno. Logicanebte co se riasfalta bisogna tirarvia i led e rimeterli e forsi per questo no se li dopra de noi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Strisce 3D

Messaggio da babatriestina »

Po sula superstrada xe pien de incidenti perché no la xe autostrada e col bagnà se sbrissa. quei che va a 80... se i ga messo 50 no vol solo che dir "ocio che se te va oltre i 50 e te nassi qualcossa, colpa tua che te se la ga zercada"
Semai xe zerti 30 che xe esagerati vizin dei lavori in corso. Ma in Germania che xe gente seria e me par anch ein Austria xe pien d elimiti a 30 in cità. provè a meter e domandarghe ai triestini de rispetar! per no parlar dei motociclisti. Ogni tanto i se taca su un muro, po..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Strisce 3D

Messaggio da Piereto »

Esperienza personale i30 va rispettadi in Austria altrimenti te riva la multa a casa perché ghe xe telecamere ben occultade. Go controlla' po' andando a pie. I 30 ga la loro logica anche se no xe trafico perché xe importante no far rumor.


Torna a “Atualita` triestine”