Modiano: arte e impresa

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Modiano: arte e impresa

Messaggio da molighe el fil »

Stavolta meto el riverso e qualche figura de carte de zogo del 1890 de Ariodante Mengotti,
Allegati
a ariodante retro.jpg
a ariodante retro.jpg (122.52 KiB) Visto 2441 volte
a ariodante byron.jpg
a ariodante byron.jpg (79.65 KiB) Visto 2441 volte
a ariodante machiavel.jpg
a ariodante machiavel.jpg (87.94 KiB) Visto 2441 volte
a ariodante spagnola.jpg
a ariodante spagnola.jpg (85 KiB) Visto 2441 volte
a ariodante asso cuori.jpg
a ariodante asso cuori.jpg (41.2 KiB) Visto 2441 volte


mula del Küstenland
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 78
Iscritto il: mar 1 gen 2013, 16:22

Re: Modiano: arte e impresa

Messaggio da mula del Küstenland »

Dei Modiano i gaveva fato una mostra a Gorizia in Fondazione Carigo do/tre ani fa... mi no iera rivada a andar ma forse questa xe la riproposta de quela... in ogni caso me dispiaseria perderla 'sto giro.

Sui Mengotti go leto che girava un moto per le osterie triestine fino a pochi ani (decenni?) fa... quando un giogador domandava: "Chi ga fato le carte?" i altri ghe rispondeva in coro "Mengotti, m*na!" :cheezy_298:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Modiano: arte e impresa

Messaggio da Ciancele »

mula del Küstenland ha scritto:Dei Modiano i gaveva fato una mostra a Gorizia in Fondazione Carigo do/tre ani fa... mi no iera rivada a andar ma forse questa xe la riproposta de quela... in ogni caso me dispiaseria perderla 'sto giro.

Sui Mengotti go leto che girava un moto per le osterie triestine fino a pochi ani (decenni?) fa... quando un giogador domandava: "Chi ga fato le carte?" i altri ghe rispondeva in coro "Mengotti, m*na!" :cheezy_298:
Noi de muli, circa 75 ani fa, bateimo (giocavamo a) carte in strada. Inveze de: A mi le carte, diseimo: A ti le carme. Che ridaddee! :clapping_213:


Torna a “Eventi”