21 marzo 2009 - Messa per l'Imperatore Carlo I d'Austria

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go za parteciapda ad altre celebrazioni simili, ma non me xe mai capitado de veder una cussì alta partecipazion. Tutti i posti a sedere esauridi, con decine de persone in piedi: e Montuzza non xe una cesa piccola !
Emozionante. Grazie a tutti gli organizzatori ed ai partecipanti.
babatriestina ha scritto:i tre preti officianti, uno dei quali sembra un alto prelato
Immagine
Questo prelato xe vignudo addiritura da Brescia, xe el responsabile della Gebetsliga per la Lombardia. Quella davanti de lui xe una reliquia del Beato. (che a fine funzion go podudo veder da vicin in Sagrestia).
babatriestina ha scritto:( per gli esperti. che bandiera è la seconda?)
Quela a sinistra impiacada in alto xe la bandiera della "Contea principesca di Gorizia e Gradisca".

Mi go visto e saludado Babatriestina e Serlilian, Malvasia ti purtroppo non so riconosserte. Contento che te ghe fussi.
:-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Ahi ahi. Adesso go notado che un dei "militari" fa el saluto... all'italiana, col comio in alto. I austriaci inveze porta la man al frontin, tignindo el comio basso, quasi tacado al corpo.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

spiegheme anche alcune idee che me xe passade per la testa, guardando i mati in divisa: per cominciar, nele foto se vedi un distintivo a forma de Edelweiss, e con l'aria moderna; un lo porta sul capel, un sul colletto: cossa el xe e xe corretto meterlo in posti diferenti? xe un posto che dovessi andar giusto?
e po: le medaie:
( ve posso meter un ingrandimento de un con tante medaie, che se riconossi qualcheduna). ben, la prima roba che un se domanda xe : ma sti siori, che porta sul petto tante medaie, no i pol essersele guadagnade lori personalmente durante la prima guerra... :shock: .
Fin a che punto xe lecito portar al petto un'onorificenza no propria, ma probabilmente comprada de un antiquario , al massimo ereditada del propio nono? o deventa un poco una mascherada de carneval o se volè una comparsa de film?
ghe xe norme sul uso dele medaie o a un certo punto, se podessi dir che dopo tanti anni.. va in prescrizion?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

.... tuta molto bela descrizion,... per saverghen de pù.
Ma, sepur i miei geni trentini i porta qualche nebulosa de eredità de non disdegno de Serbidiola, :shock: mi me domando cosa diselo in merito el Governo centrale repubblicano?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

babatriestina ha scritto:spiegheme anche alcune idee che me xe passade per la testa, guardando i mati in divisa: per cominciar, nele foto se vedi un distintivo a forma de Edelweiss, e con l'aria moderna; un lo porta sul capel, un sul colletto: cossa el xe e xe corretto meterlo in posti diferenti? xe un posto che dovessi andar giusto?
e po: le medaie:
( ve posso meter un ingrandimento de un con tante medaie, che se riconossi qualcheduna). ben, la prima roba che un se domanda xe : ma sti siori, che porta sul petto tante medaie, no i pol essersele guadagnade lori personalmente durante la prima guerra... :shock: .
Fin a che punto xe lecito portar al petto un'onorificenza no propria, ma probabilmente comprada de un antiquario , al massimo ereditada del propio nono? o deventa un poco una mascherada de carneval o se volè una comparsa de film?
ghe xe norme sul uso dele medaie o a un certo punto, se podessi dir che dopo tanti anni.. va in prescrizion?
Orpo! Qua ghe volessi un pochi de esperti de uniformologia, faleristica e diritto internazionale! Fazo quel che posso, con le mie limitate conossenze in materia.

I edelweiss credo che i dovessi andar solo sule mostrine, in quanto i dimostrava l'appartenenza a un reggimento de alpini (Gebirgsjaeger Kaiserjaeger o altri). Bisognassi veder se quei che te ga visto sule berete iera diversi. No me ricordo se ghe xe Kappenabzeichen a forma de edelweiss.

I distintivi de berretto, o Kappenabzeichen, in principio no iera visti de bon ocio dele autorità, ma i soldai iera orgogliosi de portarli e anche l'erede al trono Carlo li sfoggiava quando el andava in visita ale truppe. Cussì nel 1916 i ga dovù far un regolamento per stabilir come che i andava portadi. Se podeva portar solo i Kappenabzeichen col numero del regimento, division o altro, de appartenenza e quei che ricordava bataglie o campagne ale quali el soldà gaveva partecipado. In più se podeva portar quei con l'imagine del Imperator. I andava portadi solo su un lato dela bereta e vietatissime iera le stelete a cinque punte italiane, perchè le voleva significar che el proprietario precedente iera stà copà. Anzi, par che i taliani fucilava i soldai austriaci che iera trovadi con una steleta italiana sula bereta. Naturalmente i austriaci al fronte se ne infis'ciava alegramente e certi gaveva la bereta piena de Kapenabzeichen, tuto atorno. Quando i ga comincià a portar l'elmeto no i ga rinuncià de sicuro ai sui adoradi Kappenabzeichen e i ga comincià a portarli sula giacheta, ma no sule mostrine.

A proposito de Kappenabzeichen ve segnalo: http://www.kappenabzeichen.it

Per quanto riguarda le medaie, so che no se pol portar medaie concesse da un Stato estero attuale, senza una autorizazion de qualche ministero.
Ma per quel che riguarda le medaie storiche, confesso la mia ignoranza.
I soldai in divisa da campo o in divisa storica pol esser consideradi dei rievocatori e tuto quel che i indossa, dai gradi ale medaie, no i lo ga de sicuro guadagnado lori combatendo. I fa parte de associazioni e i gradi i se li distribuissi lori, no so sula base de che criteri. El grupo in blu, con le berete de uficiai de marina, vol ricordar i marinai triestini. La magior parte dele medaie che i porta ghe xe stade concesse, con tanto de diploma, da una associazion de Klagenfurt, dela quale semo soci. No go osservà cossa che i gaveva indosso. Forsi qualchedun gaveva anche medaie de partecipazion a qualche cerimonia Schuetzen o anche qualche medaia del nonno. Purtropo no son mai riussida a farghe passar la voia, a un per de lori, de vestirse de albero de Nadal. E ghe go anche spiegà che le medaie va portade tute in riga, con la più importante verso el cuor e a scalar via via le meno importanti.

Comunque no go mai visto tanta gente, a queste messe. Go dovù sentarme in fondo perchè la ciesa iera za piena, co' son rivada, poco dopo le 5.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

serlilian ha scritto:
I edelweiss credo che i dovessi andar solo sule mostrine, in quanto i dimostrava l'appartenenza a un reggimento de alpini (Gebirgsjaeger Kaiserjaeger o altri). Bisognassi veder se quei che te ga visto sule berete iera diversi. No me ricordo se ghe xe Kappenabzeichen a forma de edelweiss.
te metto un'altra foto del gruppo coi Edelweiss, la più parte i lo ga sulle mostrine, ma un lo ga zontado anche sul capel

Immagine



serlilian ha scritto:No go osservà cossa che i gaveva indosso. .
eco qua un ingrandimento,

Immagine

mi son rivada alle 5 e go trovado posto comodo bastanza davanti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Vedo. Strano el edelweiss sula bereta. Xe el stesso che el ga sule mostrine. No go mai visto.

Dele medaie, me par tuta roba attuale.
Quela in mezo col stema rosso-bianco-rosso xe austriaca moderna. Forsi i ghe la ga dada per aver partecipado a qualche rievocazion.
La medaia de Carlo col nastrin verde e bianco (me par che xe i colori del Tirolo) i ne la ga dada a tuti i partecipanti a una cerimonia per l'intitolazion all'imperator Carlo dela Compagnia Schuetzen de Ampezzo. Iera presente anche l'arciduca Otto d'Asburgo e un signor del posto, abastanza vecio de gaver visto personalmente l'imperator Carlo.

Eco la mia:
Allegati
medaglia Ampezzo 014.jpg
medaglia Ampezzo 014.jpg (16.48 KiB) Visto 3156 volte
medaglia Ampezzo 015.jpg
medaglia Ampezzo 015.jpg (16.18 KiB) Visto 3156 volte


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

No so se se riva leger.
Le scrite disi:
Beatus Carolus D. G. Imp. Avstria et Rex Apost. Hvng.

Schuetzenkompanie Sizar Anpezo Hayden
Signum Memoriae
A.D. MMV


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

AdlerTS ha scritto:Mi go visto e saludado Babatriestina e Serlilian, Malvasia ti purtroppo non so riconosserte. Contento che te ghe fussi.
:-D
Ghe iero anche mi, infatti me chiedevo chissà chi xe Adler, e Serillian e chissà se anche babatriestina xe vignuda a curiosar con la sua macchina fotografica! :wink:


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Pecà no aver zercà de conosserse. Mi gavevo scrito come che me vestivo propio se qualchedun gaveva voia de farse vivo e inveze... :(


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Doveremo farse anche noi un distintivo del forum :-D
Po mi vado spesso a Messa là, perchè no xe lontan de casa mia. però go pagado el scotto, perchè vegnindo zo per la scala dei Giganti me dioleva un zenocio.. e iera anni che nol me dava fastidi più.. cussì ogi gnente caminada :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

A Milano, ieri, in Piazza Duomo rievocazione storica delle Cinque Giornate. Non posto foto perché non c'ero, non le so fare, non voglio creare guerre di religione :wink:
I tram da sempre girano in questi giorni con la bandierina con lo stemma milanese :lol:


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Angiolina ha scritto:A Milano, ieri, in Piazza Duomo rievocazione storica delle Cinque Giornate. Non posto foto perché non c'ero, non le so fare, non voglio creare guerre di religione :wink:
I tram da sempre girano in questi giorni con la bandierina con lo stemma milanese :lol:
ahahhhahha
Peccato. E per me.... ci vuole altro per creare guerre di religione. :lol:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Elisa ha scritto:.... :shock: mi me domando cosa diselo in merito el Governo centrale repubblicano?
mi interessa sapere se effettivamente non esiste divieto, sembra di no, per la realizzazione di questa cerimonia, costumi, inno imperiale ecc.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

be, per la cerimonia triestina, siamo in Italia e non in Austria :-D :-D :-D
Poi la cerimonia è religiosa, in quanto festeggia la beatificazione di Carlo d'Asburgo, e difatti ci hanno dato anche un santino con la preghierina del tipo "impariamo da te e non disperare anche nelle situazioni peggiori e a saper sopportare le disgrazie della vita" è il senso, più che le parole.
Ma credo che l'Austria ormai consideri queste cerimonie come rievocative del passato, e non un revascismo monarchico.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Messaggio da malvasia »

serlilian ha scritto:Pecà no aver zercà de conosserse. Mi gavevo scrito come che me vestivo propio se qualchedun gaveva voia de farse vivo e inveze... :(
Orpo, adeso no sta farme sintir in colpa... ;)
mi son timida e andar da una sconosciuta a domandar "te son ti Serlilian?"... e se me fusi sbagliada? :)


Il segreto della creatività è nascondere le proprie fonti (A. Einstein)

http://cristina-marsi.blogspot.com/
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Grazie BabaTS., ma Roma sorvola?.....


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Elisa ha scritto:
Elisa ha scritto:.... :shock: mi me domando cosa diselo in merito el Governo centrale repubblicano?
mi interessa sapere se effettivamente non esiste divieto, sembra di no, per la realizzazione di questa cerimonia, costumi, inno imperiale ecc.
Assolutamente nessun divieto! Intanto Carlo d'Asburgo è un Beato della Chiesa cattolica e c'erano gruppi in divisa storica e Schuetzen anche in Piazza San Pietro, quando è stato beatificato. Anzi, chi era in divisa o in costume aveva accesso ad una zona privilegiata, assieme alle autorità. Purtroppo io dovevo correre a prendere il treno, appena finita la cerimonia, così mi sono vestita "da viaggio".

Mi veniva da sorridere, ricordando che Stalin aveva intenzione di far abbeverare i cavalli dell'Armata Rossa alle fontane di Piazza San Pietro. Invece in Piazza San Pietro sono arrivati gli ulani ungheresi, a cavallo.

In Austria e Sud Tirolo, durante le messe all'aperto, si spara a salve. Una volta hanno sparato addirittura con un mortaio. Un botto impressionante! A ogni gruppo era stato assegnato un bambino, che portava un cartello col nome del gruppo. Uno piccolino si è fatto la pipì addosso, quando ha sentito il tiro assordante. Ma è rimasto fermo sull'attenti, finchè la mamma è andata a prenderlo. :lol:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

malvasia ha scritto:
serlilian ha scritto:Pecà no aver zercà de conosserse. Mi gavevo scrito come che me vestivo propio se qualchedun gaveva voia de farse vivo e inveze... :(
Orpo, adeso no sta farme sintir in colpa... ;)
mi son timida e andar da una sconosciuta a domandar "te son ti Serlilian?"... e se me fusi sbagliada? :)
No preocuparte. Spero che gaveremo altre ocasioni per conosserse. :-D


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Elisa ha scritto:Grazie BabaTS., ma Roma sorvola?.....
in Italia si preoccupano semmai di movimenti relativi a passati più recenti, direi.. questa è religione mista a storia, non politica!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Eventi”