Architettura

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Architettura

Messaggio da Golfoblu »

Come ricevuto................

AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI - AMICI TRIESTINI



TRIESTE CELEBRA L’ARCHITETTURA


Caro Amico Triestino,


venerdì 23 luglio alle 19:00 il Sindaco di Trieste Roberto Dipiazza inaugurerà nel Salone degli Incanti - ex Pescheria Piazza dell’Architettura: mostre, attività, incontri ed eventi collaterali per raccontare, ma anche per confrontarsi con la città e i suoi cittadini, sulle tematiche che interessano il territorio e che quindi appartengono a tutti.
Oltre al Salone degli Incanti anche il Museo Revoltella sarà protagonista di questa grande manifestazione dedicata all’Architettura.
Ogni informazione cliccando piazzadellarchitettura.wordpress.it.

Inoltre domenica 25 luglio dalle ore 19.30 presso lo studio dell’architetto Barbara Fornasir (via Lazzaretto Vecchio 4 – Trieste) si terrà un aperitivo prolungato dal titolo ARCHITETTURA UMANISTICA. L'invito può essere esteso anche a familiari ed amici.

Per il momento è tutto, ancora buone vacanze!

Marco Fornasir – presidente degli Amici Triestini di Milano


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Architettura

Messaggio da babatriestina »

All'invito,
http://piazzadellarchitettura.wordpress.com/
sono allegati gli inviti a partecipare ad alcune passeggiate a piedi ( anche se fa caldo) per vedere e giudicare la situazione edilizia in zone periferiche:
Atelier Green (s)trip
L’Atelier è un luogo di discussione a partire da un’interpretazione attenta degli spazi, dei modi con cui sono immaginati e praticati e dall’ascolto delle persone che li abitano e fruiscono. L’Atelier, promosso dalla Facoltà di Architettura e dal Dipartimento di Progettazione Architettonica e Urbana dell’Università degli Studi di Trieste con il coordinamento scientifico di Elena Marchigiani e organizzativo di Debora Zanette, si propone di concentrare la propria indagine su una “striscia” – strip – verde che va da Altura e Borgo San Sergio al tratto di costa a est della ferriera di Servola. I risultati verranno comunicati nel corso del lavoro e alla chiusura dell’Atelier.
Sabato 24 luglio / ore 8:00 / punto di incontro Largo Barriera – Capolinea bus 48 / Camminata collettiva
Domenica 25 luglio / ore 14:40 / punto di incontro Piazza Oberdan / Camminata collettiva
Lunedì 26 luglio / ore 14:40 / punto di incontro Piazza Oberdan / Camminata collettiva
Martedì 27 luglio / ore 18:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Discussione pubblica
Mercoledì 28 luglio / ore 18:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Quartieri e periferie
Giovedì 29 luglio / ore 18:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Discussione pubblica
Martedì 3 agosto / ore 18:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Discussione pubblica
Mercoledì 4 agosto / ore 18:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Discussione pubblica
Venerdì 6 agosto / ore 16:00 / Salone degli Incanti-Ex Pescheria / Presentazione risultati
ci sto facendo un pensierino.. le camminate collettive, coi mezzi pubblici, durano 3 ore..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2949
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Architettura

Messaggio da Piereto »

"E per ora, non buongiorno, ma buonanotte: notte di Natale: il canale con la chiesa illuminata e le ultime baracchette del Mercatino
e adesso immaginatevi a metà del canale la prospettiva tagliata dal ponte che dicono di voler fare.". (Penso sia un argomento bon che riguarda sia architetura che urbanistica.)

La Baba ga parlà cusì ne la posta del salotin,e mi spero che no i lo fazi mai. Inoridiso al'idea del ponte,primo perchè saria un pugno in tei oci,anche se i lo faria de vetro come quel de Calatrava a Venezia. E se anche fusi una paserela el serviria sai poco. I sostenitori lo volesi per colegar via trento e rivitalizar quela parte de borgo teresiano,un grande asse pedonale,per andar in stazion!. Ma sti nostri architeti se vedi che i gira poco per l'europa. De solito se fa i centri storici pedonali,dove che ghe xe opere d'arte el palazo comunal e i ufici del comun,cioè a favor dei turisti ,con al masimo qualche negozio particolare e locali per magnar e de svago.Ma per el resto la zona pedonale diventa dopo el pasagio dei foresti,e co sera i ufici, un tranquilissimo centro residenziale dormitorio. La vita comerciale e economica, e i ufici se concentra inveze lungo l'anel che circonda el centro pedonale,cioè dove che xe i postegi silos per i auti e dove che pasa i mezi publici de trasporto. A trieste inveze se pedonaliza e no se fa i postegi,cusì te toca girar come un zurlo,e te rinunci e te va in periferia in un centro comercial. Xe vero che te pol cior l'autobus,ma sfido chiunque a caminar con pachi e borse e montar poi de novo sul bus strapien. Prima te fa el silos soto san Giusto e poi te pol anche serar el corso. Inveze vederè che i farà al contrario.El silos in via machiaveli sarià sta una bela soluzion per far aquisti in centro,visto che piaza poteroso no se pol tocar ,nè tantomeno piaza sant'antonio,ma chisà perchè noi ghe vol dar la licenza edilizia. El solito no se vol ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Architettura

Messaggio da babatriestina »

Te tocchi tanti argomenti... una sola roba: mi al PAM e alle Torri ghe vado ormai de anni solo che cola 29. Me ciogo le mie borse e me le porto in autobus..e le xe cuss' frequente che ghe metto quasi el stesso tempo che cior la macchina, andar su e zo del parcheggio.. e dir che go el box macchina praticamente soto casa.

I gaveva cominciado a dir ancora anni fa che i voleva far el ponte per farghe passar i mezzi publici.. credo de gaver scritto che go provado cronometrando, de un ponte al altro adesso a pie, senza corer x meno de 5 minuti.. e i vol dimezzar? xe anche vero che i due lati del borgo teresianm quel de una parte e de l'altra del Canal, xe diferenti come frequentazion, ma no xe un ponte che cambierà le p**** che girava de note, i negozietti una volta de jeansinari e adesso perlopiù cinesi.. e questo xe solo che qualche considerazion.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Architettura

Messaggio da Nona Picia »

Gnanche a mi me piaseria che i fazzi el ponte....anche se me dà l'impression che nol intrigassi proprio tanto. Me par però una spesa inutile, quando saria de far robe più urgenti che ga bisogno de esser a messe a posto. Per quel che riguarda la spesa nei centri comerciali, noi, anche co gavevimo la macchina, la magior parte dele volte ghe andavimo e ghe andemo col bus che comunque i ghe riva davanti. E po esisti la possibilità de farse mandar per pochi euri la spesa a casa.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2949
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Architettura

Messaggio da Piereto »

Va ben che a tuto se se abitua col tempo,ma el colpo d'ocio del canal che riva fin soto sant'Antonio se lo semo perso.No capirò mai perchè imbunir quel trato de canal per po piantarghe una fontana a ricordo de l'aqua che iera prima.El saliso del giardineto xe sempre sconeso e pericoloso e el geto de la fontana el xe poco artistico e tante volte el lasa a desiderar. No xe che te cambi la tipologia de negozi perchè te fa una strada pedonale.Bisogna veder chi che frequenterà la nova zona ,e che locali che i verzerà ,e se i ghe farà concorenza a qualchidun,altrimenti me par inutile.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Architettura

Messaggio da babatriestina »

per el canal che rivava fin davanti ala cesa no so, ma de quando che i ga cementado el ponte alla base e che no pol arivar i velieri dentro, sicuro el colpo de ocio de una volta no lo gaveremo mai più. E gnanca i velieri, se no qualche barca storica alla Barcolana o la Vespucci vegnissi in Canal.. volendo far el corrispondente de quela volta, saria come voler far sbarcar container, perchè el canal iera per portar la merce in città e nei magazzini!
zerto che quel progetto che se ga perso, che i se riprometteva no de rifar el canal ma solo che de butar via el giardinetto (che se fussi curado, no me dispiasessi tanto) e far una specie de vasca bassa de cemento armato, con pilastri ai bordi de cemento armato anca quei.. ben, gavemo visto Piazza Goldoni.. e po diseme come che i gavessi tegnudo netto.. a mi me saveva solo che de progetto per farghe un piazer a qualche architetto e costruttor.
ve metto un'altra immagine dela sera della vigilia
Immagine
come vedè, questo xe ciapado de Ponterosso e un poco de riflesso xe ancora


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Eventi”