Zona archeologica de Punta Sotil

dei omini preistorici, i castellieri, fin ala Tergeste romana, inclusa
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

malvasia ha scritto:[...]xe molo romano o piataforma?[...]
flag_ts per mi xe tuti do, in zone diverse, ovio :-) ... pero` ghe volesi far un'indagine archeologica seria che no fara` mai nisun perche` tocasi andar soto a netar e a scavar e soto acua xe longhi ... za i se remena c'o xe de farle in suto (vedi cita` vecia) ;-D
flag_fr pour moi il y ont tutes les deux, dans différents domaines, bien sûr :-) ... toutefois, il serait nécessaire une enquête archéologique serieuse que personne ne le fera pas jamais parce que nettoyer et creuser sous la mer est difficile ... on emploie déjà si longtemps quand on le font "sur la matière sèche" (voir cita` vecia "vieille ville ") ;- D
flag_uk to me there are both, in different areas, of course :-) ... however it would be needed a serious archaeological investigation that nobody will do because clean and digging underwater is difficult ... we already employ so long when they do it "on the dry" (see cita` vecia "old town" ) ;-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Zona archeologica de Punta Sotil

Messaggio da babatriestina »

credo che sia a questo che se riferissi un tabelon dela mostra sul acqua che verzeva stasera al magazzino delle idee e ch eve meto el tabelon e la foto dela foto

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “De la preistoria a la Trieste romana”