Bad Ischl e la Festa dell'Imperatore

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl

Messaggio da babatriestina »

il gruppetto sulla collina col cannone
Immagine
e la salve ( la foto in cui si turano le orecchie è venuta sfocata)
Immagine
ma si vede bene il fumo.

Tanti figuranti in costumi d'epoca , soprattutto dame Sissi-stile
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

un po' più improbabile questa signora con tatuaggio in mostra
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl

Messaggio da babatriestina »

e altrettanto simpatica questa coppia in costume che davanti alla Kaiservilla si mette ad usare il cellulare! :-D

Immagine

anche le lampade sono incoronate, là
Immagine
Spero di avervi dato un'idea.
All'interno della Kaiservilla è proibito fotografare, ma forse riuscirò a recuperare qualcosa da una piccol brochure pubblicitaria.
Comunque come Francesco Ferdinando, anche Franz Josef era gran cacciatore e ci sono oltre 2000 trofei, C'è un camoscio impagliato che rappresenta il duemillesimo ucciso. Molti camosci, meno cervi e meno caprioli. Ci sono le sobrie stanze, e alcuni facsimili di oggetti appartenuti ad Elisabetta ( il costume è una copia). Sulle poltrone si vedono ancora i segni dell'usura dell'Imperatore.
Fra gli eventi citati da Adler a Bad Ischl, c'è anche da ricordare il fidanzamento andato poi a finir in fumo di Ludwig di Baviera con la cugina Sofia sorella di Sissi, che incoraggiò l'unione. E da riflettere come mai l'imperatore nel fatidico giugno-luglio del 14 fosse rimasto fuori in montagna invece di rientrare subito a Vienna. In che giorno tornò?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Bad Ischl

Messaggio da AdlerTS »

Grazie 1000, 'sto anno me mancava un poco :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: All'interno della Kaiservilla è proibito fotografare, ma forse riuscirò a recuperare qualcosa da una piccol brochure pubblicitaria.
Comunque come Francesco Ferdinando, anche Franz Josef era gran cacciatore e ci sono oltre 2000 trofei, C'è un camoscio impagliato che rappresenta il duemillesimo ucciso. Molti camosci, meno cervi e meno caprioli. Ci sono le sobrie stanze, e alcuni facsimili di oggetti appartenuti ad Elisabetta ( il costume è una copia). Sulle poltrone si vedono ancora i segni dell'usura dell'Imperatore.
eccoli qua, piccolini per dare un'idea:
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl e la Festa dell'Imperatore

Messaggio da babatriestina »

Immagine

ecco un po' dei trofei di caccia, erano proprio fanatici!
Immagine

e già che ci siamo, da uno dei tanti musei dedicati a Ludwig, la foto del fidanzamento rotto dopo non molto tempo

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bad Ischl e la Festa dell'Imperatore

Messaggio da Ciancele »

Cara Baba Triestina, son contento che Bad Ischl te gabi piaso. Mi ghe son sta ani fa co' iero a St. Wolfgang e go fato diverse gite nei dintorni. Mi go fato adiritura el giro a pie. Quela volta no zotavo. ;--D
Magnar sula teraza del Cavallino Bianco (zum weißen Rössl), dove che i ga fato el film su l'opereta. Te godi sia el magnar sia el lago. Go visto una specie de cocal, un altro usel, che gaveva ciapà un pese più grando de lu. El me ga fato pena. Volevo saltar in aqua (de inverno!) e aiutarlo a portar el pese a casa. Ancora un poco e el se negava. Pese gnente. Ghe ga tocà a 'ndar a cior la boba in qualche altro logo. Povareto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bad Ischl e la Festa dell'Imperatore

Messaggio da babatriestina »

No ve go messo gnente de St Wolfgang? e no xe solo el Weisses Roessl... se no xe zonterò qualcossa dei laghi. Iero sta estate


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bad Ischl e la Festa dell'Imperatore

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: No ve go messo gnente de St Wolfgang? e no xe solo el Weisses Roessl... se no xe zonterò qualcossa dei laghi. Iero sta estate
Difati, no xe solo es Weisses Roessl. Xe anca una specie de museo. E po xe el monte. Te ciapi quela specie de ferovia e te va fina sora e de là te ga una vista inpagabile. E drio St. Wolfgang te ga altri vilageti 'sai bei. Ma ghe vol tempo. Mi iero tuta una setimana là. Co' te son sora sul monte, te godi el mondo. Te par de eser sul monte Carso. (Scusa, me xe scampà!). Ma xe i odori dei fiori e delle erbe salvadighe.
E po te va zo e te va al spaceto (do passi a pie) e te sluchi un bicer de rosso (Blauburgunder). No xe el Riesling del Reno, ma no'l xe de butar via. Co' te sarà vecia come mi te pensarà anca ti ai bei giri che te ga fato e l'unica roba "tangibile" sarà el bicer. (PS: De no butar via! ;--D )


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Segreto di Pulcinella

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: eccoli qua, piccolini per dare un'idea:
Immagine
oggi sul Piccolo un articolo" La scrivania segreta di Franz Josef"
un po' di chiacchiere sulla Kaiservilla, sugli eredi che ne son tuttora proprietari ed una foto della scrivania
che altro non è che quella di questa foto. Cambiano la sedia davanti e qualche accessorio, ma la forma e alcune delle suppellettili son quelle. manca anche l'orso impagliato, certo..

Segreto????

Immagine

Segreto di Pulcinella??

cossa no i fa per vender... :roll:
come el segreto de Fatima

vogliono ricordare che probabilmente qua venne firmato il proclama Ai miei popoli per spiegare l'ingresso in guerra dell'Austria Ungheria il 28 luglio 1914.
Per inciso, mi sbaglio o l'Imperatore fu il solo dei capi di stato che in quei frenetici giorni di luglio-agosto non rientrò dalla villeggiatura?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”