Vienna

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Vienna

Messaggio da Nona Picia »

Vorrei chiedere a belvedere se prima o poi potesse mandarmi qualche foto di Vienna, sempre che abiti lì, perchè a me piace tanto quella città, anche se non ci sono mai stata. :-D :-D :-D :-D :-D

Vielen Dank un herzliche Gruesse CIAO CIAO
nona picia


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In attesa de Belvedere, te consiglio el sito http://www.labellepoque.de/wien/zentrumi.htm
xe gestido da un simpatico signor tedesco che, tra l'altro, parla benissimo italian. Le foto xe tra le più grandi e de maggior qualità de quelle che se trova su internet.
Poi a sinistra della pagina indicada te ga la possibilità de sceglier altre vedute de altri punti della città.

Provare per credere


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi son stada l'autunno scorso un per de giorni a Vienna e go messo un picio album che te trovi ala mia pagina de foto de Virgilio a
http://album.foto.virgilio.it/lefotodibetta1
oviamente album Vienna ma te pol veder anca el resto, xe tuto pubblico!
Auf Wiedersehn!
(a quando la sezion tedesca? :wink: )


belvedere
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 41
Iscritto il: mar 10 gen 2006, 9:30
Località: Vienna

Messaggio da belvedere »

Cara Nona Picia,
lo farei molto volentieri, ma purtroppo non ho ancora una macchina digitale (sono un po' arretrata...) e poichè i miei figli non sono con me per il momento non posso accontentarti. Comunque il sito che ti ha consigliato Adler è veramente fatto bene (a parte le vedute del Friedhof che mi fanno venire i brividi -anche se "belle"- ma questo per motivi miei) e poi Betta è insuperabile!
Spero presto ti poter contribuire anch'io, magari con qualche curiosità
Ciao ciao
Bruna


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

vienna

Messaggio da Nona Picia »

Ringrazio tutti perle risposte:
Adler: ho guardato il sito, davvero interessante,grazie:
Baba: bellissime le foto, esaurienti le spiegazioni, beata ti che te giri el mondo!
Bruna:grazie per la risposta, freghighe la macchina digitale ai fioi e fa un poche de foto anche ti!

CIAO CIAO e Aufwiedersehen a tutti :-D :-D :-D

nonapicia


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ciao Nona,

fin che Belvedere non se compra la machineta, te meto un due de quale che go scatado mi nella Capitale 8)

Questa xe nel giardin de Schoenbrunn, xe finti ruderi antichi. Iera molto de moda aver sti "falsi"archeologici in giardin (xe anche a Miramar)

Immagine

Se inveze te va a visitar lo zoo de Schoenbrunn, va a ciorte un caffè nella gloriette al centro dello stesso. Sulla volta del soffitto ghe xe sto splendido trompe oeil

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Questa xe nel giardin de Schoenbrunn, xe finti ruderi antichi. Iera molto de moda aver sti "falsi"archeologici in giardin (xe anche a Miramar)
credo che i primi a far ste robe sia stadi i soliti giardini de Versailles. Ma per i ruderi a Miramar, mi go credudo sempre che i fussi finti, ma adesso a leger, me par che inveze sia veri! parlo dela capeleta nel parco. Go visto una nova guida de Miramar in libreria ed Electa che de solito i fa cataloghi seri, forsi là xe spiegado meo..perchè a Miramar- Grignan ghe iera veramente i frati, per cui gnente de strano de trovar una capeleta.
A proposito de Vienna, gavè leto sui giornai tuto el scandal per i quadri de Klimt del Belvedere che i ghe li torna al erede dela siora ebrea che li gaveva abandonai co la iera scampada al Anschluss? el punto xe che l'erede sta in America.


belvedere
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 41
Iscritto il: mar 10 gen 2006, 9:30
Località: Vienna

Messaggio da belvedere »

e così se ne sono andati i cinque quadri di Klimt per tornarsene dall'erede Bloch-Bauer in America....
Lo scorso fine settimana ci sono stati migliaia di visitatori alla Galleria del Belvedere per l'"ultimo saluto"! E' un vero peccato che il Govenro austriaco non abbia voluto (ma forse potuto) comprarli: effettivamente 248 milioni di € sono tanti! Il Governo si era anche impegnato a trovare sponsor privati ma questi ultimi sarebbero stati disposti ad investire non più di 30-40 milioni di €.

Per chi volesse vederli -almeno in foto- c'è il sito della galleria: http://www.belvedere.at
Ciao Ciao

Bruna


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

belvedere ha scritto:Comunque il sito che ti ha consigliato Adler è veramente fatto bene (a parte le vedute del Friedhof che mi fanno venire i brividi -anche se "belle"- ma questo per motivi miei)
un po' de pubblicità per un amico:

La „Belle Epoque“ trasloca a www.la-belle-epoque.de Il sito ha un nuovo dominio su un server più grande. Inoltre, la disposizonedelle pagine è migliorata ed i font sono di dimensione relativa per l'accessibilità.C'è un nuovo capitolo su Ålesund e nuove foto di Berlin, Vienna ed Innsbruck.
Nel corso dei prossimi mesi ci saranno altre foto da Glasgow, Munich, Hanover,Berlin, Brandenburg/Havel, Frankfurt/Oder, Nuremberg... allora vale la pena diripassare qualche volta.
Buon divertimento con la "Belle Epoque"!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ancora pubblicità all'amico :-D

L'estate è passata, e le mie escursioni attraverso i nuovi stati federati tedeschi sono finite. D'altra parte, ora ho l'occasione di preparare le foto per il sito. Dunque ci si trovano molte immagini dei nuovi Länder.

Inoltre, molti visitatori hanno ancora trasmesso immagini da dappertutto per le quali li ringrazio molto.

Così, finora, ci sono nuovi capitoli per Glasgow e Brandeburgo e nuove immagini della Romania, della Svizzera e di Hannover. Entro i prossimi mesi, continuerà con altre foto di Barcelonna, Berlino, Chaux-de-Fonds, Hannover, Lipsia, Magdeburgo, Mannheim, Monaco di Baviera... allora vale la pena di ripassare qualche volta su http://www.la-belle-epoque.de/


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Volè un poche de foto de Vienna? iero l'autunno scorso e in futuro, visto che ghe va a star mia cugina, penso che ghe passerò spesso come a Parigi..


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Sempre benvenute :-D

Comunque l'amico del sito che disevo sora saria anche interessado a veder un giro "liberty" de Trieste. Saria diverse robe da fotografar. Magari el ne pubblica anche sul suo sito...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ben. alora oltre al link che go messo in principio, zonterò ancora... per el Liberty, go una cartella piena de foto :-D :-D :-D che stavo ingrumando spetando de far un lavoro completo e organizzado.. proverò a organizzar. metè po che ghe se daghi de far anche Zoomy.. :-D :wink: :-D el tuo amico no gaverà che l'imbarazzo dela scelta! :-D
per cominciar, una vecia foto ( fine 800 del Duomo de San Stefano)
doppiamente in omaggio a Adler
Immagine
( chissà? sarà un ricordo del viaggio de nozze a Vienna dei mii nonni, ultimissimi anni del 800? ma lori ga festeggiado nela Minoritenkirche, la cesa dei Francescani, la cesa dela minoranza italiana a Vienna)


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto: per el Liberty.... metè po che ghe se daghi de far anche Zoomy...
Dispostissimo: dime cossa e dove (purchè sia qua a Trieste) e mi vado, anzi no, corro, ma cola fiaca se no me ciapa el fià e me vien l'afano, me trema le man e le foto vien mosse.

ciao
zoom culex

P.S.: stago metendo a posto i 'negozi veci', altre cese, qualcossa de cità
vecia, del ghetto, ecc
I giorni passai go messo in tera i bulbi (qualcossa come 320 tulipani
e 60 crocus. Tra preparar e meter son stà per do' giorni quasi sempre
inzenocià per tera (7 ore el primo giorno e 7 ore el secondo). Perchè
Padre Eterno ga fato la tera cussì bassa?
Ve lasso imaginar, ala mia tenera età, come che gavevo le gambe e
la schena: iero diventà un poco sordo: no me le sentivo più! :'-(
Scuseme se son andà un poco fora tema (voi ghe disè OT e no per
esempio FT, no so perchè), ma go scrito tuto insieme.
Se sentimo presto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

bene, comincio continuando col s Stefansdom come che el xe adesso:fora
Immagine
e dentro una navata lateral
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e visto che qua ghe xe i patidi mitteeluropei, ve posto un'orgia de aquile bicipiti: ovviamente alla Hofburg
Immagine

Immagine
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Sempre alla Hofburg, ghe xe la corona del Sacro Romano Impero ( la vera xe dentro alla Schatzkammer insieme con altri tesori)
Immagine
ma ritrovemo l'aquila anche al Kunsthistorischesmuseum nela montatura de una gemma romana o rinascimental
Immagine
e anche in un reliquiario ala Karlskirche
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

za che se parla del Kunsthistorischesmuseum, nella collezion eigiziana ghe xe i tochi dela collezion egiziana del povero Massimiliano che la gaveva ingrumada a Miramar, de noi xe solo che la Sfinge restada, là xe diversi tochi, ecove una bela testa de faraon ( Sesostris)
Immagine
e questo ippopotamin de ceramica turchese, la mascotte del colezione egizia
Immagine
e a Lucio dedico questi do ritratti:
Immagine
Immagine
i xe un vizin de l'altro .. li riconossè??
xe Don Carlos e la regina Elisabetta, i protagonisti del don Carlos prima de Schiller e po de Verdi!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

La Vienna barocca e rococò xe grandiosa: eco la Karlskirche che se rifletti nel aqua
Immagine
l'interno ricorda certi interni berniniani
Immagine
e davanti xe una statua de cui ve posto la targa, perchè la foto me xe vegnuda un oror controluce
Immagine
(nb no una nota che el iera triestin! :x )


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

El palazzo del Belvedere ga dei bei giardini, dentro xe la colezion de quadri fin de siècle ma co iero mi se vedeva pochi perchè iera una mostra sula liberazion de l'Austria dele forze de occupazion
Immagine
Immagine
Bele le sfingi cussì bianche? vardando de vizin gavemo visto che xe una man de pitura!
eco el atrio ( dopo no se pol fotografar)
Immagine


Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”