Piazze, palazzi e vie - in che parte del forum li mettemo?

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Piazze, palazzi e vie - in che parte del forum li mettemo?

Messaggio da babatriestina »

le foto xe bellissime, mi adesso però go un dubbio, che se lo risplvemo podemo cancelar sto mio intervento che xe solo un'ipotesi de lavor: tute ste foto xe Piazza dela Borsa e vizin. Gavemo una sezion rioni con un topic piazza dela borsa e una cartolina. Cossa femo? perchè se femo un thread col titolo che te disi vie piazze palazzi el vien enorme! accorpemo cola borsa nela sezion rioni? o lassemo i rioni solo per roba storica , curiosità, atualità dei rioni? cossa pensè?
le cese iera diferente, perchè le iera sparse un poco in giro per la cità, ma qua el gruppo xe compatto. Comenti xe poco de far, credo che i palazzi li consossi tuti, magari se osserva zerte robe che grazie al ocio (e al zoom :wink: ) de Sum C vien messe in evidenza
Ultima modifica di babatriestina il ven 4 ago 2006, 11:12, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:le foto xe bellissime, mi adesso però go un dubbio, che se lo risplvemo podemo cancelar sto mio intervento che xe solo un'ipotesi de lavor: tute ste foto xe Piazza dela Borsa e vizin. Gavemo una sezion rioni con un topic piazza dela borsa e una cartolina. Cossa femo? perchè se femo un thread col titolo che te disi vie piazze palazzi el vien enorme! accorpemo cola borsa nela sezion rioni? o lassemo i rioni solo per roba storica , curiosità, atualità dei rioni? cossa pensè?
le cese iera diferente, perchè le iera sparse un poco in giro per la cità, ma qua el gruppo xe compatto. Comenti xe poco de far, credo che i palazzi li consossi tuti, magari se osserva zerte robe che grazie al ocio (e al zoom :wink: ) de Sum C vien messe in evidenza

No saveria cossa dirte. Se pol anche spostar piaza dela borsa dove che te disi ti, ma se dopo meto piaza s.Antonio, el canal, le rive, piaza Oberdan, Goldoni, el corso, ecc. dove te pensi che sia meio che vegni messi? Me par che stassi ben che stia tuti insieme. No xè veri e propri rioni come San Giacomo, Rozzol e cussì via. Per esempio el 'Vaticano' xè sì a San Giacomo (rion), ma xè anche una forma de architetura. E secondo ti via Battisti, chiozza, ecc. eventualmente soto che rion se poderia de meter?
A sto punto ne resta el dubio a tuti do! Me sento spaesado.
Spetemo altri autorevoli consigli e pareri.
Ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:le foto xe bellissime, mi adesso però go un dubbio, che se lo risplvemo podemo cancelar sto mio intervento che xe solo un'ipotesi de lavor: tute ste foto xe Piazza dela Borsa e vizin. Gavemo una sezion rioni con un topic piazza dela borsa e una cartolina. Cossa femo? perchè se femo un thread col titolo che te disi vie piazze palazzi el vien enorme! accorpemo cola borsa nela sezion rioni? o lassemo i rioni solo per roba storica , curiosità, atualità dei rioni? cossa pensè?
le cese iera diferente, perchè le iera sparse un poco in giro per la cità, ma qua el gruppo xe compatto. Comenti xe poco de far, credo che i palazzi li consossi tuti, magari se osserva zerte robe che grazie al ocio (e al zoom :wink: ) de Sum C vien messe in evidenza
Mi faria una nova sezion tipo "Vedute della città" o "Trieste in foto attuali" o qualcosa de simile, sempre se tuti xe d'accordo, naturalmente.
ciao ciao :wink: :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto: No saveria cossa dirte. Se pol anche spostar piaza dela borsa dove che te disi ti, ma se dopo meto piaza s.Antonio, el canal, le rive, piaza Oberdan, Goldoni, el corso, ecc. dove te pensi che sia meio che vegni messi? Me par che stassi ben che stia tuti insieme. No xè veri e propri rioni come San Giacomo, Rozzol e cussì via. Per esempio el 'Vaticano' xè sì a San Giacomo (rion), ma xè anche una forma de architetura. E secondo ti via Battisti, chiozza, ecc. eventualmente soto che rion se poderia de meter?
A sto punto ne resta el dubio a tuti do! Me sento spaesado.
Spetemo altri autorevoli consigli e pareri.
Ciao
sum culex
Via Battisti xe za un topic in Quartieri e rioni col nome Chiozza e via Battisti, comunque el quartier xe Borgo Franceschino.
Gavemo za un per de topic sule rive, su piazza Oberdan.. mi me pareva cocolo che nei stessi ghe fussi le foto e le cartoline vece e po le foto de come che xe adesso, per far el confronto e sopratutto per chi che zerca una roba che no cominci a dir In quala "Rive" xe sto intervento o sta foto?
el vaticano se lo metemo de solo el xe a San Giacomo, se zerchemo i vari gruppi de case con cortil interno alora xe una particolar architettura ( xe presempio a Roian un altro) e alora li metemo insieme conq uela architettura. Insomma, mi un topic enorme che contegni solo che fotografie de tuta la cità lo trovassi po dificile de consultar.


dcobau
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 92
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 3:34

Messaggio da dcobau »

Mi trovasi piu facile se, per esempio, volesi guardar de novo una foto de una piaza/strada/rion la trovasi facilmente soto quel topic inveze che de zercarla in un che ga foto de 50 parti diferenti dela cita.

In quanto a quartieri v localita precise, per conto mio certi posti xe piu conosudi de altri e, anche se i fa parte de rioni, i se merita topics separadi.

saluti

Dave


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazze, vie e palazzi

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:
sum culex ha scritto:Quante foto se pol far in centro! E zercando se vedi tante robe che prima iera passade inosservade. I giorni scorsi, in due posti diversi, do persone che guardava quel che fotografavo me ga dito: 'go alzà i oci per guardar quel che la fotografava: se no iera per lei, con tuto che son de Trieste, mi quele robe no le go e no le gavessi mai viste'. Girando e osservando anche mi go trovà parecchie robe che finora no gavevo mai, in tanti ani, notado.
Anche mi lo go imparado solo recentemente, ma xe sacrosanto !



Ve va ben sta sezion qua ?
Mi no son tanto convinta che "attualità" sia proprio giusto e gnanche che le foto sia sparse de qua e de là. Se podessi far una sezion unica con tanti
topic per ogni zona de TS che se fotografa, in modo de ritrovarli più facilmente se se li zerca, senza dover girar per tuto. Cossa ve par?
Ciao ciao


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazze, vie e palazzi

Messaggio da sum culex »

AdlerTS ha scritto: Ve va ben sta sezion qua ?
Baba(TS) ha scritto:
Via Battisti xe za un topic in Quartieri e rioni col nome Chiozza e via Battisti, comunque el quartier xe Borgo Franceschino.
Gavemo za un per de topic sule rive, su piazza Oberdan.. mi me pareva cocolo che nei stessi ghe fussi le foto e le cartoline vece e po le foto de come che xe adesso, per far el confronto e sopratutto per chi che zerca una roba che no cominci a dir In quala "Rive" xe sto intervento o sta foto?
el vaticano se lo metemo de solo el xe a San Giacomo, se zerchemo i vari gruppi de case con cortil interno alora xe una particolar architettura ( xe presempio a Roian un altro) e alora li metemo insieme conq uela architettura. Insomma, mi un topic enorme che contegni solo che fotografie de tuta la cità lo trovassi po dificile de consultar.
Me par che ga ragion la nostra amica Baba(TS): piutosto in 'quartieri e rioni' .

dcobau ha scritto:
Mi trovasi piu facile se, per esempio, volesi guardar de novo una foto de una piaza/strada/rion la trovasi facilmente soto quel topic inveze che de zercarla in un che ga foto de 50 parti diferenti dela cita.

In quanto a quartieri v localita precise, per conto mio certi posti xe piu conosudi de altri e, anche se i fa parte de rioni, i se merita topics separadi.
saluti
Dave
Anche nonapicia disi più o meno la stessa roba:
nona picia ha scritto:
Mi no son tanto convinta che "attualità" sia proprio giusto e gnanche che le foto sia sparse de qua e de là. Se podessi far una sezion unica con tanti
topic per ogni zona de TS che se fotografa, in modo de ritrovarli più facilmente se se li zerca, senza dover girar per tuto. Cossa ve par?
Ciao ciao

Saria de far un topic (come se disi 'topic' in triestin/italian perchè a mi ste parole foreste no me piasi per gnente e zerco de evitarle al massimo) per ogni grupo de foto, sia che sia piazza, sia che sia via o altro.

Sarò forsi fora tema, ma me par che ste argomentazioni vadi ben anche per le cese: no sudividerle in volume 1, 2 ecc. (come che go fato) senza saver i nomi de quele che xè dentro, ma far un titolo separato per ogni cesa. Se slonga l'indice de 'architetura' ma se se zerca una cesa in particolare se la trova a colpo sicuro senza dover consultar tuti i 'volumi'.

Una volta che xè sta deciso come risolver sto problema, sorto involontariamente per causa mia, me atignirò a quel che dirè che xè la roba meio de far.

ciao
sum culex


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Digo anca mi la mia...

Prima de tuto, congratulazioni a sum culex per la bela iniziativa. Le foto xe belisime e la capacitá che el ga de veder con oci "de uno che vedi certe robe per la prima volta" xe impagabile.

Mi saria de la opinion de meter ste foto in 'Quartieri e Rioni". Questa iera la idea original: de contraponer foto e caroline vecie con material contemporaneo, integrado con comenti storici eccetera.

Sconsilieria anca de meter piu de 2 foto per post. Chi che no ga una conesion rapida devi, mi credo, spetar diversi minuti fin che le foto se 'verzi'.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazze, vie e palazzi

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto: Saria de far un topic (come se disi 'topic' in triestin/italian perchè a mi ste parole foreste no me piasi per gnente e zerco de evitarle al massimo) per ogni grupo de foto, sia che sia piazza, sia che sia via o altro.

Sarò forsi fora tema, ma me par che ste argomentazioni vadi ben anche per le cese: no sudividerle in volume 1, 2 ecc. (come che go fato) senza saver i nomi de quele che xè dentro, ma far un titolo separato per ogni cesa. Se slonga l'indice de 'architetura' ma se se zerca una cesa in particolare se la trova a colpo sicuro senza dover consultar tuti i 'volumi'.
topic lo traduria argomento , ma thread de solito no i lo tradusi, forsi sequenza rendessi , come che te disi ti gruppo, ma rispeto al gruppo dà el senso de ordinado in lunghezza un drio l'altro.

Anche le cese, podessimo far un argomento per ogni cesa o per lo meno ragruparle in gruppi omogenei, mi pensavo cese prima del ottocento, cese del ottocento, cese del novecento, cese dei soborghi ( Barcola e Cattinara, come la magnemo?)- un bel lavor per i moderatori-ordinatori
( me son permessa de meter un per de quote nel tuo intervento precedente per renderlo più evidente)


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazze, vie e palazzi

Messaggio da sum culex »

( me son permessa de meter un per de quote nel tuo intervento precedente per renderlo più evidente)
Te ringrazio! Gavessi voludo far anche mi la stessa roba ma no son bon :36_1_38: :36_1_10:
go fato col copia/incola verzendo due volte el forum.

Grazie ancora: te me xè sempre un favoloso e prezioso ausilio (sta volta go parlà forbito)

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazze, vie e palazzi

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto: Te ringrazio! Gavessi voludo far anche mi la stessa roba ma no son bon
le prime volte me son imbranada anche mi e xe stado Macondo a meterme a posto e spiegarme come che se fa :-D


dcobau
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 92
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 3:34

Messaggio da dcobau »

se xe de far qualcossa per le ciese bisognasi far idem anche per i portoni.

saluti

Dave


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

dcobau ha scritto:se xe de far qualcossa per le ciese bisognasi far idem anche per i portoni.

saluti

Dave
questa la me par più dura, come li dividemo? per zona? per stile?


dcobau
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 92
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 3:34

Messaggio da dcobau »

babatriestina ha scritto:questa la me par più dura, come li dividemo? per zona? per stile?
Mi faria una roba tipo albero dei folder sul computer:

NomeDelRion
Strade
Cese
Portoni
Etc

Per dar un'idea piu precisa 'lLa mia racolta de tute le foto/cartoline che go trova in rede xe classificade in sta maniera:

Centro
Corso
lrgoRiborgo
pzaBorsa
etc

Cavana
pzaCavan
pzaHortis
etc

Xe sai lavor pero te trovi quel che te zerchi quasi subito. Se poso aiutar lo faria volentieri.

saluti

Dave


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi no son tanto esperta de zerte robe, ma finora no go visto nei forum che se possi meter la roba tipo i folder un dentro nel altro...xe le sezioni, ogniduna ga i sui titoli e la dentro no vedo sototitoli a albero.. col che no escludo a priori che se possi far...

resta che come tute le classificazioni se le pol far in modi diferenti, i portoni po al de là che zerti no se sa dove che i xe ( vedi el primo, imagino sia sul Carso o in periferia, quel cole redi de materasso :-D ) per mi i xe omogenei fra de lori e no li disperdessi fra i rioni, al massino saria logico, ma sempre entro la sezion portoni, suddividerli o per rion o per epoca o stile- portoni del Setecento ( pochi), del Otocento, liberty, moderni, altri... architravi...
come che le fontanelle , le madonnine e le osterie de Triestemia iera tute insieme e no messe per rion..

al massimo se podessi convegnir una division dela città in rioni e zontar nel titoletto de ogni post el rion, un poco come i tag dei blog
( mi sul mio pc le immagini de Trieste le go suddivise prima per origine: mie foto-foto de amici- cartoline mie- cartoline de amici- immagini scarigade dele Rede e solo dopo le go divise per zone)


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

tranquila, no se pol far forum nidificai....

solo sezion e forum dentro, ma dentro a un forum no te pol meterghe un'altro.


Bye '73 de Roby.-

Torna a “Trieste de ogi”