El palco de piazza Unità

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Ve piasi quela impalcadura in telaio de fero la dove che la xè?

Continuar a tignir quel palco e far le manifestazioni in piazza Unità?
0
Nessun voto
Spostar quela 'roba' e relative manifestazioni in altro logo?
4
100%
 
Voti totali: 4

Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

El palco de piazza Unità

Messaggio da sum culex »

Quela costruzion de fero in mezo al piaza, per mi fotogtafo, xè veramente un obrobrio. Penso anche a quei che riva cola 'navi bianche' che i vol portarse a casa un ricordo, ma l'estetica dela piazza xà rovinada. No se podessi far ste manifestazioni in qualche altro logo?
ciao
zoom culex


palpio

Messaggio da palpio »

Son pienamente d'acordo.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

el problema xe: dove ?


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

AdlerTS ha scritto:el problema xe: dove ?
So che xè un problema.
Poderia esser el molo IV, el piazal dela ex piscina Bianchi, dove che i fa le feste drio la sacheta, in castel deso che i lo ga restaurà o el stadio, o anche el piazal del postegio del stadio.
No son sicuro che tuti quei che go dito sia suficientemente grandi, bisognassi controlar per renderse ben conto.
Desso no me vien inmente altri posti, ma ghe ne sarà ancora, basta voler: ma qua de noi: 'no se pol'!

ciao
sum culex, pardon zoom culex


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sum culex ha scritto:[...] el molo IV, el piazal dela ex piscina Bianchi, dove che i fa le feste drio la sacheta, in castel deso che i lo ga restaurà o el stadio, o anche el piazal del postegio del stadio [...]
No xe per far el disfatista, ma nisun de cuei loghi tien tanta gente come piaza granda. El stadio si, pero` el xe scomodo per cuei che salta e bala a meno che no te ghe verzi anca 'l pra ... ma che mi sapio no i ga mai fato cusi` gnanca co' iera 'l grezar ... e comuncue se te mandi la gente in stadio ghe te va solo cuei che i vol andar per bon e te se perdi tuti cuei che i pasa de la' per caxo.

Ma la roba che me par piu` importante xe che sicome la piu` parte de sti spetacoli la va a finir in televixion el fato de meter el palco la` xe publicita` che ghe riva a la cita`. No fusi isteso a meterlo in t'un altro logo.

Gnanca a mi no 'l me piaxi, pero` se vardemo a cos' che 'l servi me paresi che cuei de le navi de crociera i pol anca comprarse la cartolina ;-D ... e te podesi anca andar ti a venderghe stampe de le tue foto, no? ;-) ... te fa come cuei che vendi robe de straforo ... te se le scondi tute in te 'l impermeabile ;-) ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Ciau ciau

Franco


Torna a “Trieste de ogi”