Piazza Unità d'Italia

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: Carlo VI
( e xe un punto particolar dela piazza de dove che vardando la statua contro el Municipio, el manigo dela spada xe in una posizion particolar, che xe noto come El mistero de Carlo VI: xe stado un periodo che dei bontemponi gaveva piturado sul asfalto dele orme de pie che portava al punto bon :wink: )
nb no xe la spada, xe el rodolocol documento de proclamazion del Porto franco
qualchedun lo mostra de schena, cussì:
Immagine
ma la posizione classica dovrebbe essere all'incirca dal secondo lampione, verso il Municipio, come in questa foto di oggi, già natalizia
Immagine

qua sono un poco più sotto e la foto è vecchia e non nitida, ma la statua bianca contro il cielo nero si staglia proprio bene.. :oops: :oops: :oops:
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da VetRitter »

opps, anche alora... 'sti regnanti....
devi eser un mal che ciapa i capi de stato......
saluti


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da AdlerTS »

.... e magari puntava Tinza e Marianza :oops: :lol:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:.... e magari puntava Tinza e Marianza :oops: :lol:
si',quasi do secoli prima che i meti quei do ferai! ;--D ;--D ;--D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da AdlerTS »

che avanti che jera sto Carlo :0)


Mal no far, paura no gaver.
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da VetRitter »

avanti, ma non "...precoce"... :cheezy_298: :cheezy_298:


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da mandi_ »

Naturalmente (in una visita a Trieste) ho voluto controllare anch'io le autorevoli e dotte disquisizioni su Carlo VI precedentemente trattate e concordo nel dir che el manigo dela spada , osservato come disè voi, rende in modo efficace l'idea che volete esprimere . :lol:

A parte gli scherzi, ho trovato tra le cose di mia mamma questa immagine, con dietro scritto : 1984. Par ieri, ma no xe pù , ormai, proprio ieri.
La foto me lassa un pò de confusion per quel che vedo , ma me par che pur tra le tante foto de piazza Unità presenti nel Forum, no ghe xe foto da questa prospetiva.Magari me sbaglio.
Ciao Mandi

Immagine


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

In effetti, si tratta della prima riposizione anni 70-80, della fontana, di fronte ai Duchi d'Aosta, prima del suo trasferimento attuale di fronte al Municipio in occasione del rifacimento della piazza . Papà diceva che appunto da là si vedeva bene il "mistero di Carlo VI"-. Proprio non trovandone fotografie, ne avevo messo una cartolina. La ritrovo più brevemente nella


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da AdlerTS »

Infatti così la ricordo nella mia infanzia :0)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

Lunedì dopopranzo, mentre che tutti festeggiava Cosolini in piazza, son andada verso le Rive per veder un per de yacht attraccai, go attraversado la piazza e go visto za un lavor per la nova Giunta comunal:
Immagine

Immagine


Immagine


Immagine

Immagine

Ecco, questa xe l'attuale pavimentazion più o meno in mezzo della piazza. :evil: No stemola gnanche ciaparsela solo che con l'amministrazion Dipiazza, che questa xe stada fatta durante l'aministrazion Illy.
Commenti mii:
-ste piere costa poco, e val poco, paressi. Sula piazza principal, no se pol zogar tanto al ribasso!
-opur no le xe previste per i usi continui dela piazza: concerti, manifestazioni..
No so quanto se podeva giudicar a priori de l'affidabilità de ste ditte, ma per lo meno adesso se dovessi star atenti a no comprar più sto matertial che se ga rivelado scadente. ( giudizio de donna de casa, atenta ai soldi)
- adesso se dovessi governar e star ben atenti ale prossime manifestazioni, che no i rovini de novo.
Tanto, paga Pantalon... :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da Nona Picia »

Mi gavessi anche qualcossa de agiunger....el giardin dela stazion...go fotografà solo nei paragi dela fermata dela 22...un piccolo esempio.... :(
in un canton de fianco ala panca
Immagine
de lato
Immagine
de drio e soto la panca
Immagine
questo xe almeno un mese che gira per i prà
Immagine
Ve lasso imaginar quel che pol esser de altre parti...una bela presentazion per la cità!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Mi gavessi anche qualcossa de agiunger....el giardin dela stazion...
questo però xe sporco e basta un scovazzin più spesso. Quel che notavo mi xe inveze material de scarsa qualità o uso improprio ( tipo palasport) dela piazza.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da Nona Picia »

Xe sempre però dover del sindaco proveder, oltre che dei citadini,naturalmente.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Xe sempre però dover del sindaco proveder, oltre che dei citadini,naturalmente.....
sì, ma stemo sbrissando OT, visto che se parlava de piazza unità, no delle Scovazze di Trieste


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da mandi_ »

Infatti, scusate, ma io ho visto una Piazza splendida, ricca di luce e di splendidi palazzi .Poi una grande piazza che si apre sul mare. Io non conosco benissimo la storia dei bombardamenti a Trieste, ma camminando per le vie di Trieste ho pensato che per fortuna i palazzi antichi non sono stati distrutti dalle bombe. Magari mi sbaglio, e qualcosa è stato danneggiato e restaurato, ma non credo.
Purtroppo in tutte le città c'è degrado, incuria e maleducazione. Magari l'amministrazione avrebbe potuto far di più, come dappertutto. Però credo che il fascino de Piazza Grande sia rimasto immutato, per chi arriva a visitarla. E' chiaro che voi Triestini siete come buone madri che vorrebbero che i loro figli siano perfetti, ma accontentiamoci dai, e spero che le vostre critiche portino a miglioramenti.
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:Lunedì dopopranzo, mentre che tutti festeggiava Cosolini in piazza, son andada verso le Rive per veder un per de yacht attraccai, go attraversado la piazza e go visto za un lavor per la nova Giunta comunal:
Immagine

Immagine


Immagine



Ecco, questa xe l'attuale pavimentazion più o meno in mezzo della piazza. :evil: No stemola gnanche ciaparsela solo che con l'amministrazion Dipiazza, che questa xe stada fatta durante l'aministrazion Illy.
Commenti mii:
-ste piere costa poco, e val poco, paressi. Sula piazza principal, no se pol zogar tanto al ribasso!
-opur no le xe previste per i usi continui dela piazza: concerti, manifestazioni..
No so quanto se podeva giudicar a priori de l'affidabilità de ste ditte, ma per lo meno adesso se dovessi star atenti a no comprar più sto matertial che se ga rivelado scadente. ( giudizio de donna de casa, atenta ai soldi)
- adesso se dovessi governar e star ben atenti ale prossime manifestazioni, che no i rovini de novo.
Tanto, paga Pantalon... :(
miriquoto, perchè oggi se ne sono accorti tutti gli altri: il Piccolo con un articolo, Bora.la...
( da cui riporto una simpatica battuta: "c'è passato sopra troppe volte Cosolini")


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da Piereto »

In piaza grande ,la pavimentazion che i ga fato, xe sta aprovada da la sovrintendenza,che ga imposto anche el tipo de piera. Ora ghe andava ben quela volta una bela arenaria grigia istriano- slovena ,perchè cave a trieste e per superfici cusì grande no ghe xe più. Ma chi che ga dito che la piera iera tropo tenera,che el spesor de 4 cm.per le piere xe esiguo,che mancava i giunti de dilatazion,che anche la masiciata de rede metalica e cemento doveva aver i suoi giunti, no xe sta ascoltà. E adeso basta do camion che giri su la piaza,un bel temporalon de piova, e po la bora,e el sol implacabile,e el manto sciopa. I famosi masegni precedenti ,che tuti elogia, intanto i iera un 20 e più centimetri de spesor,,no i iera lisi come un specio,ma i iera pieni de conchete,e sopratuto le piere no iera tacade una a l'altra ,che ogi no ghe pasa gnianca la lama de un cortel. Morale de la favola ,ogni do ani bisogna riparar. Che bel afar :( . Esisti arenarie più dure che co l'aria le se osida e le se indurisi,ma sicome che le vien de Frisanco e no le xe grigie,no le andava ben. :evil: Gavè volù el grigio,e nianca un disegno geometrico in piera diversa che se no altro el gavesi fato da giunto termico diferente,beh no se se devi lamentar. Quela volta (no se pol) no se podeva far diversamente. E ogi ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

il link del Piccolo:
http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/201 ... t-1.326430
e vi suggerisco, per chi lo può leggere, la discussione su facebook
https://www.facebook.com/piccoloditries ... 6654299176
non so se l'articolo è pubblico


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da VetRitter »

il palazzo del Municipio visto dal Molo sabato sera..
qualità non al livello del soggetto, macchina appoggiata a una delle poche bitte libere..
Allegati
HPIM4283.JPG
HPIM4283.JPG (75.71 KiB) Visto 2522 volte


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Piazza Unità d'Italia

Messaggio da Elisa »

Che profusione di luce!!!
Molto piacevole immagine, simbolo di status... :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Trieste de ogi”