El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Ogi go deciso de farghe girar la testa a Ciancele che ga tanti ricordi del Canal Grande

Immagine

Qua gaveva la barca suo papà.

De qua con suo papà i partiva per andar a pescar.

Ogi el xe svodo, ma el mar iera liso come l'oio e me pareva che la foto meritasi.

Te gira la testa Ciancele? Varda che no xe per l'emozion o perché te ga bevudo un poco tropo, la te gira proprio perché la foto xe voltada. L'original xe questa qua soto. Se lo capisi perché ghe xe el marciapie in alto (ma gaveria podù taiarlo via) e perché xe più ciaro el rifleso dela parte drita. Eco la foto original, e la me par sai bela (la ga fata mia moglie). No gavevo mai visto el mar cusì liso.

Immagine

Me par che qualchedun ne gaveva za mesa una ma no rivo a trovarla e cusì la go rimesa mi. E za che iero, questa xe sant'Antonio riflesa nell'aqua.

Immagine

I disi che i vol disbunir el toco de canal che i ga imbuni 80 o 90 anni fa. Sì, el panorama saria più bel co la cesa che se rifleti diretamente. E po i troverà la fantomatica torpediniera.

Certo che far e disfar...
Son Piccolo Ma Crescerò, te me ga fato girar la testa. Grazie par gaver pensà a mi. La foto xe veramente bela. Anzi le foto xe bele. La barca de mio papà la iera ormegiada vizin ala seconda scaleta de fero. 'ndaimo zo e fazeimo un paso a sinistra. Un paso a destra iera quela del suo più caro amico e compare de noze. El se ciamava Bernardo e indovinè qual che xe el mio secondo nome. :furiosi74:
El 01.08.2006 Baba Triestina ga fotografà el canal e una barca verde. Imaginevela bianca col bordo maron, saria la nostra. Vedo altre bruture (no: belure!) de Baba Triestina: 04.12.2012 18.15 - 11.09.2013 21.01 - 02.04.2015 15.33. E una belura de Sum Culex 03.08.2006 14.45. Bel saria se qualchedun fusi bon de far veder nel mio post le foto. Mi no son bon. :(
Difati, go pasà 'sai ani cola barca e quindi col canal. Anca Oli1939 me ga mandà una serie de foto come mesagio privato. Un grasie a tuti. Vedè che me podè far contenton con poco.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

Ogi in Canal gare de kayak

Immagine



Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

rimesse le tre foto de Sum che mancava


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

Piazza Ponterosso, assai barachette, etc, ma a Giovanin ghe manca sempre un dito, ma ieri go visto queste rotture dela vasca che me par nove ( manovre metendo suso le barache?)

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Nona Picia »

Certo che sta giunta de Trieste ghe interessa solo piazza Unità e i mercatini a raffica...
A mi i mercatini me piasi, ma solo se i offri qualcossa de veder e no sempre le solite strazze e la solita magnadora....e no tre/quatro in fila più o meno con le stese robe de mostrar....
Capisso però che atira el turismo, sopratuto quel dei magnadori...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

se ghe interessassi piazz Unità no i lassassi la fontana rota... ghe interessa quel chei pensa che ghe interessi ai triestini


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Piereto »

Ma chi devi riparar i beni artistici xe el proprietario, se la sovrintendenza xe dacordo e se ghe xe i bori. Ora se fa i mercatini proprio per scavare i bori. Se vedi che no ghe xe bori per i restauri, ma se li trova per i foghi de artificio che , resti tra de noi sto ano i iera proprio cisti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

e po no dimentichemo che nei enti publici i bori va divisi per capitoli de spesa, e se xe bori ma non nel capitolo giusto xe de bazilar per spostar.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Piereto »

Savè che i ponti verde e bianco, unidi insieme che xe all'inizio del canal prima de andar in mar averto, i xe ogeto de lavori de intervento conservativo, cioè manutenzion per impedir che la salsedine vadi avanti a corroder i ferri. Bon per far ben el lavor i ga limitado i carichi sui ponti, cusi camion con rimurcio e corriere no ghe passa de sora. El 8 el fa un giro longo come i Tir coi vien fora del porto vecio. i va su per via milano e po via roma e via mazzini e po per le rive , e al ritorno i passa per via filzi e po i gira in via ghega per pasar in piaza de la stazion. Bon sta storia va avanti de un 4 mesi perchè i doveva tirar via l'aqua dal canal e impedir con de le paratie che el mar entrassi nel canal . Insoma i doveva far un buso in te l'aqua e lavorar sul suto. Come come savè i busi ne l'aqua no xe posibili :cheezy_298: e i lavori xe fermi. I lavori pubblici a Trieste xe una bruta fazenda . Tran de opcina e galleria de piaza foraggi xe altri do lavori fermi. :evil: e el virus xe tuta una scusa.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

Oggi un articolo sul Piccolo, i parla de 6 mesi. Sei mesi per meter una paratie al ingresso del canale un a pompa che cavi el acqua o la sbassi- go letto entrambe le versioni- perché i posi- dal de sotto- governar i ponti. Ben bon mi son la classica pensionata che va a veder i cantieri, ma no xe gnente de veder. prima che le paratie non andava ben, po i ga messo.. un omo un poche de ore al giorno. Po i ga messo in funzion la pompa e un fortunado ga rivado a fotografar. Mi no. Adesso de novo tuto fermo e i se lamenta che el canal no ga ricambio de acqua, che spuza( per mi no ancora)e che no va avanti. e come che te disi ti tu e sopratuto TIR passa per altre parti de cità, i TIR in via san Spiridione i me diseva..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Nona Picia »

Xe la solita storia triestina,nissun ga colpa dei lav ori che no camina e meno che meno de chi che ga ordinà de farli al ribasso :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Piereto »

La attuale legge sui appalti vol che sia fatta una base d'asta a cui pol partecipar de le ditte iscritte in un albo e vinzi chi che proponi el prezzo più basso. Questo evita che ghe sia un accordo pre asta con possibili busterelle e fa risparmiar schei . Se el committente stima che un lavoro fatto ben veni a costare cento co l'asta inveze vinzi chi che proponi 90 vol dir che el risparmia o su i materiali o sul costo del lavor e sui tempi per fare un lavor. Molte volte sucedi che dopo un per de anni sia de ripeter la gara d'asta per rifare l lavor e questo perché el xe sta acetado per bon e inveze . Cusi' nel tempo quel che gavesi costando 100 se fato ben ,dopo do interventi xe vignu a costar 180. Xe rifacimenti de lavori fatti più volte cusi' che se ga' creando nel tempo una specie de rapporto de clientelismo. ( Vedi autostrada Salerno Reggio Calabria). Nel mondo de la scuola save' che certe forniture devi passar attraverso una ditta apposita scelta dal ministero, e a volte el prezzo locale xe più basso de quel ministeriale e no te pol farghe niente. Per cui el metodo veloce de far le robe xe quel de pasar attraverso un commissario che dovera' aver pieni poteri. . Ma i commissari no te li trovi perché noi vol finir indagadi per truffa o coruzion nei anni successivi al loro impiego.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

nel mondo dela scola co iero mi iera diferente, almeno per le scole che gaveva el autonomia aministrativa: anche là se doveva zercar almeno tre oferte, ma no iera obligo de cior la più bon prezzo, se no le iera perfettamente equivalenti e comparabili, per cui se sceglieva la più affidabile. Son stada decenni in Consiglio d'istituto con ste delibere


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Piereto »

Almeno i lavori sul ponte bianco verde del Canal i xe fermi perché....o no i ga rivado a far un buso in te l'aqua opur no i se ga' inacorto che in Canal riva anche aqua de torrente. Comunque par che anche no se riva o no se vol a dragar el Canal . Xe pasadi mesi e i lavorerà dall' alto per el ponte smontando i tocchi andadi de mal e fazendo nove gettate. Son pasado l'altro giorno per la galeria de piaza foraggi e go visto che oltre ai paracarri jersey che ga ristretto la carreggiata , i ga tirado zo tute le malte, i ga messo in rilievo le conesure tra i blocchi de la volta e fato canalette sempre in parete per el scolo de le vene de aqua.Ai lati sui marciapiedi xe pien de tubi e tubeti per la raccolta de le acque.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

la fiaba de sior Intento


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: lun 29 nov 2021, 8:24 Almeno i lavori sul ponte bianco verde del Canal i xe fermi perché....o no i ga rivado a far un buso in te l'aqua opur no i se ga' inacorto che in Canal riva anche aqua de torrente. Comunque par che anche no se riva o no se vol a dragar el Canal . Xe pasadi mesi e i lavorerà dall' alto per el ponte smontando i tocchi andadi de mal e fazendo nove gettate. Son pasado l'altro giorno per la galeria de piaza foraggi e go visto che oltre ai paracarri jersey che ga ristretto la carreggiata , i ga tirado zo tute le malte, i ga messo in rilievo le conesure tra i blocchi de la volta e fato canalette sempre in parete per el scolo de le vene de aqua.Ai lati sui marciapiedi xe pien de tubi e tubeti per la raccolta de le acque.
E mi che per la galeria de piaza Foraggi ghe passo spesso, te dirò che xe de farse el segno dela crose. Adesso xe meio perché i ga messo i segni in mezo ala carreggiata e i ga impizà qualche luce, ma sta istà iera veramente bruto. Un giorno son entrà in galeria e me ga parso de veder qualcosa davanti de mi... iera un mato in monopatino con un lumin che lo segnalava fiapo e basso. Go becà un spago che no te digo. Desso i ga messo el cartel de divieto pei monopattini. No lo gavè mai visto? El xe fato cusì
Immagine
Resto de l'opinion che i monopatini eletrici xe pericolosi, per sé se te va per la strada, pei altri se te va pel marciapie.

E no steve dimenticar che sabato e domenica la galeria xe serada.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da Piereto »

Un piccolo appunto sui monopattini. Si sono diffusi molto negli hub aereoportuali per spostarsi velocemente da un portale di imbarco all'altro.Si tratta molte volte di percorrere centinaia di metri. E sono arrivati con gli incentivi all'economia verde.....e hanno la stessa origine del virus. I maneggioni del governo hanno dato via libera a questo mezzo elettrico imponendo scarse limitazioni all'uso. Ma a tutti gli effetti è un mezzo circolante, ma manca : ( patente per condurre, casco catarifrangenti ,luci ,RCA ,targa, niente secondo passeggero,non può circolare sul marciapiedi come le bici) E sarà sempre un mezzo insicuro perchè monta delle ruotine di piccolo diametro e quindi entra in tute le buche e avvallamenti che non sono presentti nei corridoi degli hub, quindi può cadere a terra, può essere invesdtito e può investire.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

l'ultima roba che mi metterei a guidare in città.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: lun 29 nov 2021, 8:24 Almeno i lavori sul ponte bianco verde del Canal i xe fermi perché....o no i ga rivado a far un buso in te l'aqua opur no i se ga' inacorto che in Canal riva anche aqua de torrente. Comunque par che anche no se riva o no se vol a dragar el Canal . Xe pasadi mesi e i lavorerà dall' alto per el ponte smontando i tocchi andadi de mal e fazendo nove gettate. Son pasado l'altro giorno per la galeria de piaza foraggi e go visto che oltre ai paracarri jersey che ga ristretto la carreggiata , i ga tirado zo tute le malte, i ga messo in rilievo le conesure tra i blocchi de la volta e fato canalette sempre in parete per el scolo de le vene de aqua.Ai lati sui marciapiedi xe pien de tubi e tubeti per la raccolta de le acque.
Far e disfar xe tuto un lavorar: https://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cr ... 1.41148520


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Canal Grande e Piazza Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

e noi paghemo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”