Piazza Sant'Antonio

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da babatriestina »

le fontane ormai sono considerate una seccatura: si bagnano, si sporcano, si rompono, bisogna chiuderle d'inverno che non saltino le tubature... il verde è pure una seccatura , bisogna occuparsene, comprare costosi impianti di irrigazione che poi non funzionano o magari nessuno li programma.. ma appunto i dehors devono essere uguali.. nb non ricordo se ci sono pittospori, mi pare siano gruppi di arbusti misti dove un tempo c'erano rose..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Piereto »

Za za ...e po se paga anche el progettista.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: lun 8 apr 2019, 19:00 le fontane ormai sono considerate una seccatura: si bagnano, si sporcano, si rompono, bisogna chiuderle d'inverno che non saltino le tubature... il verde è pure una seccatura , bisogna occuparsene, comprare costosi impianti di irrigazione che poi non funzionano o magari nessuno li programma.. ma appunto i dehors devono essere uguali.. nb non ricordo se ci sono pittospori, mi pare siano gruppi di arbusti misti dove un tempo c'erano rose..
In questa città abbellimenti, migliorie e restauri ben fatti sono tutte seccature....resterebbero troppo pochi soldi per chi se li mangia....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Piereto »

Go visto un bel progeto che gira anche su trieste prima, fruto de un triestin de fora. Almeno o anche per mi el xe un bel e interessante anche perchè el gioga sulle dissimetrie e se vedi che xe idee europee e de respiro più ampio. ve meto el
:http://www.triesteprima.it/attualita/pi ... Kx3lBe0gC8

xe de sperar che ai piani alti qualchidun se ne acorzi e che no sia tropo tardi per cambiar.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da babatriestina »

Lo gp visto publicizzado sui gruppi de facebook. la mia impression, un che voli contentar tuti: volè acqua? ve metto. Volè scalini? ve mettp. Volè piante? ve metto..
mi me domando inveze perchè i vol cambiar inveze de governar.. ma semo po tato ricchi che gavemo bori de rifar la città come su fussimo Dubai o sceicchi arabi? o el sindaco vol passar ala storia come quel che ga fato nova Trieste? Galleria de Montebello no i l a rifà, Galleria sandrinell 60 anni del ultima pulizia, nera de semog e cole piasteelle meze cascade, marciapie tuti a busi. ferriera che no i se decidi, una piscina terapeutica crolada....


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Piereto »

Piazza possibile.jpg
Piazza possibile.jpg (51.64 KiB) Visto 2099 volte
La go tirada zo,. Certo la accontenta tuti. Ghe xe l'aqua, ghe xe el verde, ghe xe linee che elimina le simmetrie. Mi no saria pessimista sul fatto che manca bori, perchè se guardemo semo za tuto un cantier. Rifacimenti de salisi de strade che le diventa pedonali, piazza de la stazion, la galleria de piazza foraggi el park de roian. Rotonde , lavori in porto vecio, esof 2020. Xe tanti bori messi in ballo. Quindi o i xe , o noi ghe xe, logico che noi ghe sia per la sala Tripcovich.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Ciancele »

Go fato veder ala putela i disegni e ghe ga 'sai piaso. Prosaica come che la xe, ghe ga piaso forsi de più i tavolini dei ristoranti sule rive del canal. :cheezy_298: No ghe ga piaso inveze el ponte curto. L'ultima tapa che faria prima de traversar el canal (sul ponte curto) saria de Pepi. De l'altra parte iera, almeno ai mii tempi, death valley. Gnente. Gnente.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da babatriestina »

el pupolo xe be. bei colori, acqua blu, alberi rossi, scalini per sentarse inveze ch e panchine.
del panorama del canal, del a cesa vista dele rive e che se riflettiin ma, gnanca el ombra. fotografela adesso perchè dopo no se sa. Po qua i fa concorsi, el Comun po scegli lu, questo proponi ma nissun par che ghe gabi domandado.. .
De l'altra parte de canal xe un saco de roba, de piaza dele poste, ai negozieti dei cinesi, a Mirella..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 28 gen 2020, 13:21 el pupolo xe bel. bei colori, acqua blu, alberi rossi, scalini per sentarse inveze che panchine.
del panorama del canal, dela cesa vista dele rive e che se rifletti in mar, gnanca el ombra. fotografela adesso perchè dopo no se sa. Po qua i fa concorsi, el Comun po scegli lu, questo proponi ma nissun par che ghe gabi domandado.. .
De l'altra parte de canal xe un saco de roba, de piaza dele poste, ai negozieti dei cinesi, a Mirella..
Baba, mi go dito ai mii tempi. Quela volta tra via Roma e el mar no iera gnente, solo magazini. I cinciuncian i xe vignudi dopo.
Scusa: Chi (o cosa) xe Mirela? Nel 1943 Mirela iera la mia schila protempore. ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da babatriestina »

Mirela xe el ultimo magazzin de quei a basso costo tipo Ponterosso.
Ma no dirme che no te son mai andado in Posta grande..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Sant'Antonio

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 28 gen 2020, 16:06 Mirela xe el ultimo magazzin de quei a basso costo tipo Ponterosso.
Ma no dirme che no te son mai andado in Posta grande..
Sì, diverse volte. Di fronte iera el bar dele ferovie e mio cugin 'ndava dela putela che lavorava ale ferovie. Mi 'ndavo de mio cugin e tuti tre beveimo cafè. Fa rima.
Mi digo dele vie che iera tra via Roma e marina, paralele al canal e le traverse.


Torna a “Trieste de ogi”