Via dell'Agro

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Via dell'Agro

Messaggio da sum culex »

Xè possibile trovar, poco fora del centro cità, una roba compagna?
Tra Viale Sonnino e Via della Tesa se trova una picia strada, Via dell'Agro con ste costruzioni ultramoderne apena restaurade, o le ga ancora bisogno de restauro?
E no se trata de fodre de estrema periferia!

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Forsi stecase ga ancora bisogno de qualche picio ritoco, o me sbaglio e le sta ben come che le xè?

A voi el giudizio.

ciao
zoom culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un mio amico che stava la vizin me diseva che la casa jera de una vecia che ga fato lotte incredibili col Comun per lassar la casa in quei stati.
Dopo non son mai andado a controlar se xe vero. :roll:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Una roba simile iera una volta anche in via Cologna, po le casete i le ga butade zo. Ma anche vizin Piazza Barbacan xe roba del genere.


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Sum, no son un de trope parole. Ma saria ora che te ringrazio per tute le tue fotografie che ga grazia` sta pagine.

Mi le vedo quasi come un'antologia sempre in svilupo de la Trieste che xe e che tanti de noi no pol veder....

Per quela che jera, e che no torna piu`, go diverse mie cartoline vecie, come tuti noi.

BRAVO!!


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Capuzi garbi ha scritto:Sum, no son un de trope parole. Ma saria ora che te ringrazio per tute le tue fotografie che ga grazia` sta pagine.

Mi le vedo quasi come un'antologia sempre in svilupo de la Trieste che xe e che tanti de noi no pol veder....

Per quela che jera, e che no torna piu`, go diverse mie cartoline vecie, come tuti noi.

BRAVO!!
Te ringrazio tanto per per l'aprezamento e desidero proseguir sula strada intrapresa e meter sempre roba nova che spero continui a piaserve.
Ancora grazie!
ciao
sum culex


refolo

via dell'Agro

Messaggio da refolo »

Carissimo Sum,

mi go' un cugin che sta in via dell'Agro, al 1/2 i ga' protesta' non so quante volte, ma da quel che go' capi' xe:
I paroni de sto posto tutto rovina' dai anni, o dalle intemperie o disi pur menefreghismo, el Municipio co ciapa annualmente la fondiaria, ghe interessa poco. Xe el proprietario chel doveria esser ciama' in corte, e risponder a sto schifezzo. Non guarda bel per nessun, non per quei che sta' vicin, e nianche per quei che vol conservar le robe vecie, i Turisti se
domanda cossa che succedi senza saver cossa che ste caponere rappresenta. Qua' in Australia xe la stessa roba, nessun pol interferir, se te paghi tutto, ma se per caso la mia casa va' zo' de valor (sempre se devo venderla) allora se pol ricorrer a una societa, dove chei lavora pel benessere dei paroni dei terreni, o casette, ecc. credo che sta roba l'esisti anche a Trieste, quei delle case nove, o un pocheto decenti, doveria far una petizion, e scarigar fora i danni, non credo, che una cussi'?come che te ga' messo ti', non saria nianche salutare de tegnir galline-galli!

Maria aka refolo


[/b]


Torna a “Trieste de ogi”