Trieste de ieri

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Trieste de ieri

Messaggio da sum culex »

Pice costruzioni per uso publico, diria quasi de antiquariato.
Una volta ghe ne iera diverse, ogi no ghe ne xè, ciamemole reliti, rimaste quasi nissuna.
Go trovà un vecio orinatoio publico solo per omini: ghe ne iera più de qualchedun in giro e penso che questo fato cussì che ve mostro sia proprio l'ultimo rimasto. Iera solo per omini e per le done no ghe ne iera: se vedi che o in cità girava solo mas'ceti o che i pensava che le feminuce gaveva le suste più bone.
Seconda picia costruzion xè un vecio chiosco de quei che iera ala fermata del tram (e digo tram, no coriera o filovia). Anche questi se no sbaglio xè tuti sparidi sostituidi da quei moderni de vetro e aluminio, a diferenza de quel de prima che no xè sta sostituì de gnente. (o andemo in bar che de domenica xè quasi tuti serai o se compremo un panolon! :oops: :-) )

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Questo xè el secondo 'relito'

Immagine


Immagine

Me savè dir dove che go trovà ste due robe? No xè dificile!

ciao
zoom culex


giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Il secondo è là del capolinea della 6 a Barcola..il primo non so...


http://triestenelcuore.splinder.com
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Stavo per postar anca mi el gabiotto in vetrocemento, anca mi go quel de Barcola, me par che un altro xe prima dei Cimiteri, al incrocio de via Baiamonti circa.
Per el Vespasiano ( questo xe el nome corretto classico: pecunia non olet! i soldi no spuzza ga dito el imperator), pol esser anche un propio vizin del giardinetto de Barcola... ma no go mai avudo la forza de avicinarme, per la spuzza che se senti in giro a un bon raggio de distanza!
le signore no xe più dure de susta, soprattuto dopo una certa età, e diria che se dovessi protestar presso i uffici per le Pari Opportunità!! :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Chissà che prima o dopo no succedi quel che disi la baba! :twisted: :twisted:
Ciao ciao


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Stavo per postar anca mi el gabiotto in vetrocemento, anca mi go quel de Barcola, me par che un altro xe prima dei Cimiteri, al incrocio de via Baiamonti circa.
Per el Vespasiano ( questo xe el nome corretto classico: pecunia non olet! i soldi no spuzza ga dito el imperator), pol esser anche un propio vizin del giardinetto de Barcola... ma no go mai avudo la forza de avicinarme, per la spuzza che se senti in giro a un bon raggio de distanza!
le signore no xe più dure de susta, soprattuto dopo una certa età, e diria che se dovessi protestar presso i uffici per le Pari Opportunità!! :-D
El 'vespasiano' xè esatamente quel che xè a Barcola al capolinea del 6.
E anche se pecunia non olet' ma quel cesso sì, tempo fa me xè stà giogoforza entraghe dentro: stranamente el iera bastanza ben tignudo e neto, forsi perchè pochi, sopratuto i giovini vandali, no lo conossi. Beh, per l'olezzo evito i comenti se no me taca de novo a scolar el naso e lagrimar i oci, ciò non toglie che per 'mia' fortuna e ghe xè e el xè anche e gratis. Quel altro chimico (no xè un laureato, sempre e solo un gabineto) che xè in pineta el xè inveze a pagamento, ma idoneo anche al'uso femminile!
:roll:

ciao
sum culex


Torna a “Trieste de ogi”