Largo Barriera

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Largo Barriera

Messaggio da sum culex »

Me xè sta chiesto de meter un poche de foto de largo Barriera desso che xè finidi i lavori de 'riqualificazion'. Son andà ieri, ma purrtropo iera nuvolà e de conseguenza le foto no xè brilanti come che gavessi voludo che le sia: per sta volta bisogna contentarse. Bel saria sta poder andar in alto e far foto fora de qualche finestra, ma mi no go dove rivolgerme. Anzi se qualchedun de Voi ga sta possibilità fussi bel ch'el profiti per render più completo el quadro dela nova sistemazion dela piazza.

La prima foto xè l'unica fata sto estate col sol verso le case del lato sud.

Immagine

Cussì se presenta la piazza ciapada da via Oriani verso via Carducci e corso Saba (ex Garibaldi)

Immagine

Le nove vanese (= aiuole) che xè in centro dela piaza ciapade verso el mercato coverto

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Dal lato oposto, cioè verso via Oriani e piazza Garibaldi

Immagine

La parte più larga dela piazza verso via San Maurizio e via Foschiatti (ex Solitario)

Immagine

La casa dove che xè el negozio de scarpe de Donda

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Da davanti el negozio e Upim verso corso Saba

Immagine

Ancora le nove vanese dove che confluissi via Carducci e corso Saba verso via Oriani

Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Questa xè l'unica foto fata un poco dal'alto: son andà nel postegio de auti sora de Upim e go scatà la foto atraverso un de quele feritoie che interompi el muro che circonda el parchegio e che purtropo xè assai alto per poder guardar oltra.

Immagine

Eco el negozio de Upim: in primo pian se vedi le feritoie sul muro de dove che go fato la foto de prima

Immagine
Verso el mercato coverto

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

In particolare la torre del mercato

Immagine

In Barriera xè rimasti ancora due veci negozi de una volta

La cartoleria Paghi che xè rimasta come che la xè sempre stada

Immagine

La famosa Pasticceria Pirona, anche questa xè storica. La xè restaurada, ma per fortuna xè stade mantignude tute le carateristiche de l'original.

Immagine

Questo xè l'interno dela Salumeria Masè. Anche se la botega me par che sia recente el nome Masè, che xè una garanzia, no xè sicuro novo e se vedi come che iera i interni, sepur restauradi, de come che iera i magazini de una volta soto le case.

Immagine

Ciao e bone feste
zoom culex


refolo

largo barriera

Messaggio da refolo »

Sum
Gino, amico mio che lavorava de Pirona , da muleto, el xe morto un per de anni fa', el gaveva la pasticceria a Melbourne SAN GIUSTO, la meio che esisteva.

L'orologio del mercato......che batti cuor. La via Caccia la vedo sempre stretta......con sto Upim d'avanti? pero' non ve pode' lamentarve, le case xe tutte belle ripitturade e intonacade. I isolotti con le piantine, xe bel, meno traffico. E me piasi anche sti lampioni futuristi a stile albero.

Le mando in Nova Zelanda.....se qualched'un se sofermera' a riconosserla
dopo chei xe entradi marciando. Credo che anche Ron sara' sorpreso.

grazie
Maria aka refolo


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Belissime foto!!! E se vedi che i ga fato un bel lavor...
Come cambia la zona, con un poco de aiuole, le case ben piturade, meno trafico de machine ma con assai gente che camina. Par come che i ga ricuperado el spirito de Bariera del tempo che fú.

L'unica critica: la casa de Donda con quel verdolin 'maldepansa' :wink:


refolo

largo barriera

Messaggio da refolo »

Ve prego de ""ILLUMINARME"" su certe informazioni, perche' me sento
come un pesse fora dell'acqua!! go' apena ricevu' tutti i Piccoli partir dall'Agosto del 2006.

El giornal? EL PICCOLO? de TRIESTE Citta' e Provincia? me segnala al 2 de Agosto 2006! ""TRAM deragliato a causa di un errore umano""
(Allora non ghe centra nel Sindaco e compagni.)

EL BURLO GAROFOLO? in caso?
Prevede l'istituzione di un centro di coordinamento delle malattie rare a Udine? pertanto nessun disi, da dove che vien i DOTTORI? e chi che xe paron??????? qualched'un de lori mi li conossevo!

Quanti de lori xe triestini? per favor!!!!!!!!!!!!
Venerdi' 1 Dicembre , Inaugurazione della Barriera Vecia? Un certo Stelio?
con la moglie el se difendi disendo che xe un'oltraggio chel devi lassar l'auto sul piazzal de San Giusto????per vegnir a vederse sto spettacolo?
elabora' dai HOLZHOCKAR? mai intesi in vita mia.

Mi son stada tirada su' da picia, col sistema visuale, cioe' una Citta' come Trieste xe bella de vederla camminado e non col'auto!
4 Dicembre Fiera di San Nicolo'????????sistema American...bancarelle coi
efettivi GAZEBO? nel centro del Viale?

e cossa gave' de criticar? non se sodisfatti de niente? vole' l'Austria? perche' non ande' abitar nel centro de Vienna, dove i fa' de tutto per cambiar l'usanza de 300 anni fa'? se digo sta data? xe solo per portar un paragon.

LA POSTA? DOVE XE FINI' poste e telegrafi? se mi ciapo le lettere impostade a PADOVA? adesso non centra el Friul?????????

Gave' una citta' che doveria esser l'orgoglio dei triestini, ma quei veri non quei che cerca de metter zizagne.
Feve un bon anno in pase e cerche' de tegnirve quel che gave' senza pretender l'impossibile!


Maria aka Refolo

[/b]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: largo barriera

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:Ve prego de ""ILLUMINARME"" su certe informazioni, perche' me sento
come un pesse fora dell'acqua!! go' apena ricevu' tutti i Piccoli partir dall'Agosto del 2006.

El giornal? EL PICCOLO? de TRIESTE Citta' e Provincia? me segnala al 2 de Agosto 2006! ""TRAM deragliato a causa di un errore umano""
(Allora non ghe centra nel Sindaco e compagni.)



Mi son stada tirada su' da picia, col sistema visuale, cioe' una Citta' come Trieste xe bella de vederla camminado e non col'auto!
4 Dicembre Fiera di San Nicolo'????????sistema American...bancarelle coi
efettivi GAZEBO? nel centro del Viale?



LA POSTA? DOVE XE FINI' poste e telegrafi? se mi ciapo le lettere impostade a PADOVA? adesso non centra el Friul?????????

Gave' una citta' che doveria esser l'orgoglio dei triestini, ma quei veri non quei che cerca de metter zizagne.
Feve un bon anno in pase e cerche' de tegnirve quel che gave' senza pretender l'impossibile!
1 se i te xe apena arivai, spetemo che te finissi de legerli tuti.. :-D
2 per el tram, te pol leger qua sul forum, sui Piccoli e su altri forum, el va una volta sì e do no, xe continui guasti,, errore umano? ma anche probabilmente lavoro fato coi pie, visto che el xe stado apena fato novo e de quando che i lo ga inaugurado el xe pezo de prima.
3 son dacordo con ti che per veder Trieste xe meo a pie, ma a volte pol anca ocorer de spostarse in auto ( za dopo le 9 de sera i autobus xe col contagocce e no parlemo se se ga de portar roba pesante)
4 la Fiera no iera gran cambiamenti se no le bancarelle in mezo averte dei do lati inveze che le do file che in mezo se se strenzeva- i borseggiatori devi gaver perso un bon terren de lavoro
5 la posta no se ga mosso de là :-D , ma molte ditte fa spedir de fora, anche la mia banca, che pur xe qua, me spedissi de Padova o Bologna. Per amor de patria, però no parlemo dele poste italiane... che no xe un problema solo triestin, che qua prima i privatizza che i disi che anderà meo e dopo me par che xe pezo de prima..
6 son dacordo che xe gente che critica sempre e solo per partito preso o perchè ga fato quei che xe de un partito diferente


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Largo Barriera

Messaggio da Coce »

Belissime le foto del Largo Barriera (Ex Piazza del Impero).
Son contento che i ga fato qualcosa per abelir questa zona, come altre per esempio la Pescheria ecc... Credo che sia tuto parte de un piano de transizion per Trieste, da una citta' prettamente industrial, a una citta' con qualche valor turistico che ne le circostanze presenti par che sia piu' che necessario. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

barriera vecia

Messaggio da refolo »

per le Poste? la privatizzazion? non parlemo xe anche qua'.....
Trovo pero assurdo, senza capir, che un per de anni fa' in Ausrtalia i zigava che le Poste Italiane xe le migliori del mondo, partir dal sistema

dell'aereo, le pensioni rivava per sicuro in tempo. Adesso dopo che go' speso 50 dollari (se nessun sa' cossa che xe sta cifra) per via aerea, un miserabile pacco de meno de un chilo spedido (colpa mia due giorni dopo la scadenza) al 16 Dicembre? ben spetto ancora che la me avvisi dell'arrivo!

Se non riva verso la meta' del mese i me lo meti via Mare???????????4-6 settimane.
Ben! stupida Maria che go' paga' troppo! Ma non credo che dipendi da una persona incompetente, purtroppo xe delle leggi burocratiche.

qualched'un che sta fazendo un lavor senza usar el cervel. Oggiddi' ghe xe solo el stipendio niente da far col sistema lavorativo. Co lavoravo mi'
ghe iera penalita' se se sbagliava. oggiddi' comanda i Unionisti........
i ga' vose in capitolo.


Maria aka refolo


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Largo Barriera

Messaggio da Ciancele »

Go visto le foto de Bariera. Xe do ani che no vegno a trieste e go crisi de astinenza. A dir el vero Bariera, cioè da viale Sonnino a piaza Goldoni, no xe mai stada mio teritorio. Al massimo co’ ‘ndavo in cine, a l’Impero, opur da Via del Bosco in su verso piaza del fien e dopo in tela galeria per andar a San Saba o a Bolunz. Più tardi, co’ vignivo a trovar i mii, passavo de corsa (mi iero mezofondista, no problem!) o in auto. Chissà se xe ancora la madona, messa verso el 1947, no me ricordo ben. Co’ ‘sti oci imploranti, rivolti al cielo. Quela volta se dixeva che par che la dixi: Drio de mi go i s’ciavi, davanti go i taliani. Dio, ‘iutime ti.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Largo Barriera

Messaggio da sum culex »

Se te parli dela Madonnina de oro che xè in piazza Garibaldi, la xè ancora. Te pol vederla qua
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=55&t=1568
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Largo Barriera

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: Chissà se xe ancora la madona, messa verso el 1947, no me ricordo ben. .
inaugurada el 12 settembre 1954, anno mariano. I ghe metti sotto un mazzo de fiori al 8 dicembre ogni anno.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”