Melara

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sum culex ha scritto:[...] comercio verzendo 20 punti vendita, ma ogi risulta verti solo pochi [...]
flag_ts no, cuei che xe restadi xe cuei che no i li ga verti, perche` i altri i li ga verti de note ... la terza volta che i li ga xvodadi i comercianti xe andadi via ... o almeno cuesto xe cuel che i dixeva la` cuela volta :-(
flag_fr non, ceux qui sont encore là sont ceux qui n'ont pas été ouverts, parce que les autres ont été ouverts pendant la nuit ... la troisième fois qu'ils ont été vidés les commerçants s'en sont allés ... ou, du moins, c'est ce qu'ils disaient à ce moment là :-(
flag_uk no, those who are still there are those that have not been opened, because the others have been open at night ... the third time that they were emptied the traders goes away ... or at least this is what they said there at that time :-(
sum culex ha scritto:[...] Purtropo gran parte de quel che iera previsto come aggregazion dei abitanto no xè mai stado realizado e tantissimi spazi xè svodi e xè ancora in atesa de esser sfrutadi per sto scopo. [...]
flag_ts dei dei ... no stemo far finta de no ricordarse de cuante porte che ga ciapado fogo, de cuante atrezature che xe stade rubade e de che aria che ga sempre tirado la` dentro ... me ricordo mi de gaver acompagnado a caxa gente che gaveva paura de andar su per le scale ... un giro i ne ga anca tirado indoso una cadena ... tirada indoso de un 10 o 15 metri de alteza che meno mal che no i ne ga becadi ... no per gnente i lo ciama anca alcatraz :-? ... no xe che i loghi "i speta ancora" de eser impinidi, xe che saria piu` facile farghe andar dentro cualche d'un se i fusi solo che radioativi!!! :!: ... de giorno xe tuto bel, ma vaghe de note :!:
flag_fr allons, allons ... ne prétendons pas de ne pas nous rappeler combien de portes sont allées au feu, combien d'équipement ont été volés et quelle est l'atmosphère qui toujours a été à l'intérieur là-bas ... je me souviens d'avoir accompagné des gens dans leur maison parce qu'ils avaient peur de monter les escaliers ... une fois quelqu'un avait même lancé une chaîne vers nous ... jetée de 10 ou 15 mètres d'hauteur et, heureusement, on nous n'a pas pris ... ce n'est pas pour rien que l'on appelle alcatraz :-? ... il n'est pas vrai que les places sont encore "en attente" d'être remplies, au lieu, il serait plus facile d'avoir quelqu'un que les utilise si elles étaient simplement radioactifs!!! :!: pendant le jour tous est beau, mais vas-y à la nuit :!:
flag_uk let's go ... don't pretend not to remember how many doors are going to fire, how many equipment has been stolen and what was the air that has always been inside there ... I remember to have accompanied people to their house because they was fearing to climb the stairs ... once someone have also throw a chain toward us ... throw from 10 or 15 metres high and fortunately they don't have hit us ... it's not for nothing that they call it alcatraz :-? ... it's not true that the places are "still waiting" to be filled, instead it would be more easy to have someone using them if they were simply radioactive!!! :!: during the day all is beautiful, but go into it at night :!:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Qualchedun ga dito che adesso se vivi un poco meio anche là.... chissà se xe vero? :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go vissudo a Melara per qualche anno e posso parlar per esperienza diretta: l'ambiente xe sai triste, lo consideravo "la negazion della bellezza" fatto casa, ma non go mai avudo problemi, gnanche tornando a casa alle 3 de notte. Jera qualche brutto ceffo qua e la, ma niente bande tipo film USA sul bronx, al massimo qualche mona che se divertiva a pastociar i muri con scritte più o meno volgari. I negozi, per quel che so mi, non ga serado perché i li derubava, ma perché i IACP pretendeva afiti sai alti e perché el giro de affari , supermercato, salumeria,apalto e cartolibreria a parte, non xe mai stadi particolarmente alti. Me ricordo una bela profumeria nei primi anni 80, ma la stonava col resto :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

:Grazie:

Per prima roba ringrazio tuti per i complimenti.

Per Picolo: Mi no te conosso de persona, ma te se senti proprio tanto bruto de gaver bisogno de un ritoco? :-D :whistling:
Perdonime la batuda.

Per babaTS: otimi i comenti, quel sula villa in particolare proprio el mancava.

Per ffdt: quel che te disi xè giusto, ma no xè farina del mio saco, xè solo un riassunto de dati, tradoti , forsi malamente, in dialeto, ciolti zo de internet.

ciao
zoomy


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sum culex ha scritto: no xè farina del mio saco [...]
flag_ts no la gavevo con ti :-) xe che ogni tanto no guanto a sentir tute ste fiabe e perdo per strada un poca de diplomazia :-)
flag_fr je n'avais rien envers toi :-) il est que de temps en temps je ne résiste pas à entendre tous ces contes et je lâche quelques diplomatie :-)
flag_uk I had nothing against you :-) it's that occasionally hearing all these tales I can't resist and I loose some diplomacy :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Melara

Messaggio da babatriestina »

Abbiamo rimesso a posto tutte le foto mancanti, ed approfitto per aggiungerne una mia, presa da Longera, da lontano, che ne mostra le dimensioni imponenti
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”