Cità vecia- via delle Mura

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

Via delle mura xe una strada che una volta iera un oror e adesso xe invece più piacevole de percorrer, anche se la ga ancor a bisogno de restauri, e anche de evitar vandalismi.
Ovviamente, la percorri le antiche mura dela città medieval, de Porta Cavana verso el colle de san Giusto.
La incomincia in basso in via Cavana
Immagine
e la incomincia a salir
Immagine
fin a arrivar a un primo arco coverto
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

la vien raggiunta a sinistra de via del fico, una volta credo nota per un lupanare , e la ga a sinistra un per de case restaurade, a destra invece -- no!
Immagine
a sinistra xe muri de case diroccade e a destra case restaurade e za sporcade

Immagine
dopo l'incrocio con via dei Capitelli, vien un secondo arcon piturado de un rosa per mi un poco sfacciato
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

incomincia la parte più ripida, a destra case ancora de restaurar, per i amanti del diroccado che fa cussì romantico
Immagine
a sinistra invece, xe tutto fermo el restauro, che i sta studiando resti, romani o medievali, no arivo a giudicar
Immagine

Immagine
la finissi al altezza del arco de Riccardo, e la continuassi sempre più ripida in Androna degli Orti
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Ancora qualche imagine de sta via (zoom contro zoom: la sfida continua)

Immagine


Immagine

Sta via coi sui ferai

Immagine


Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: dopo l'incrocio con via dei Capitelli, vien un secondo arcon piturado de un rosa per mi un poco sfacciato
Immagine
me ricollego qua, per aggiornar i vandalismi, che par che la gabbi proprio con sto arcon:
l'autunno scorso ( ottobre 2009)
Immagine
come vedè, i ri-pittura e i ri-sporca! :evil: :evil: :evil:
e questo xe pochi giorni fa , maggio 2010
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:e la incomincia a salir
a salir ? andar su (o suzo) ;--D scusa el :offtopic: ma jera per paregiar el discorso del traversòn ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Re:

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:come vedè, i ri-pittura e i ri-sporca! :evil: :evil: :evil:
Xe una roba che proprio no sopporto!
Per el color rosa, sono d'acordo con ti. Mi gaverìa fato piutosto un celestin ciaro.


AM
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 165
Iscritto il: gio 16 lug 2009, 15:13

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da AM »

Io li metterei alla sedia elettrica questi vandali IGNORANTI senza rispetto per niente,ha ragione il sindaco che li multa se li trova :149: ai turisti che vengono bella figura fa la citta in questo modo :149:


scusate l'OT :|


Si fatica a salire sulla montagna, ma giunti alla vetta è dolce il riposo
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da Nona Picia »

AM ha scritto:Io li metterei alla sedia elettrica questi vandali IGNORANTI senza rispetto per niente,ha ragione il sindaco che li multa se li trova :149: ai turisti che vengono bella figura fa la citta in questo modo :149:


scusate l'OT :|
io sono d'accordo con te, bisognerebbe riuscire a prenderli tutti e farli ripulire e ridipingere tutto quello che insozzano!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da sum culex »

Ancora tre foto de sta via:
la prima de matina

Immagine

Ste due de sera poco ptima del tramonto, za cole luci acese

Immagine


Immagine

ciao
sum culex


AM
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 165
Iscritto il: gio 16 lug 2009, 15:13

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da AM »

da tanto non passo da quelle parti,ci tornerò presto.


Si fatica a salire sulla montagna, ma giunti alla vetta è dolce il riposo
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da mandi_ »

Infatti questa zona è suggestiva e molto particolare. Complimenti per le foto.
Ciao da Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da Ciancele »

Un grazie a tuti quei che me ga fato veder le foto de zitavecia. Via dele Mura iera per noi una scurtariola [scorciatoia] co’ andaimo pa’ le fodre [viuzze interne] come anca via Sporcavila ciapando la via del Bastione. Mi go i ricordi del 1953, co’ iera tuto sporco, butà zo. Come anca piaza Barbacan, dove che iera do venderigole (rivendugliole). Dal 1978 in avanti vignivo ogni ano a Trieste, ma per tre giorni e con un programa, ogi se diria, assai fitto: cimitero, Pepi ecc., veder se la casa dove che son nato la stava ancora, Muia, strada del Teran (perdoneme!), Bolunz (ma in altra cesa: San Premuda :clapping_213: :clapping_213: ) per via dele paretine, dela cesa, del ghiaion e, last but not least, del parsuto crudo e Merlot. I me dava do ore libere tra un cafè e l’aperitivo e podevo girar de solo. Ma in do ore! Zitavecia iera serada e se podeva veder poco. Nel 1968 co’ son vignù a votar, el mio segio iera la scola Nazario Sauro, in via San Giorgio, dove che go fato le elementari. Son andà a vedere la cartoleria (me par che se ciamava Pileri [in italiano: Pilleri]) dove che compravo i quaderni, e le s’cinche. Me par che la xe ancora, soto altro nome. El ceto medio stava in via Monfor (Montfort), viale terza armata, piaza Carlo Alberto e dintorni o de l’altra parte del corso. Dele foto se vedi (o quel che se vedi) che xe però neto. Par de eser in tun altro logo. Ma ai mii tempi Cavana, Sporcavila e Crosada, Rena vecia. Cambiemo discorso. Le foto fa vignir la voia de vignir a veder de persona. Forsi ghe la fazo. Speremo ben. Putropo chi vivi sperando mori in tun altro modo. Basta salute. Sani (cordiali saluti).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

questa xe la foto de via delle Mura che xe per error messa con via dei Capitelli
Immagine e la iera durante i lavori

adesso la zona xe cussì:
Immagine
un poco meio..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:la vien raggiunta a sinistra de via del fico, una volta credo nota per un lupanare , e la ga a sinistra un per de case restaurade, a destra invece -- no!
Immagine
in restauro adesso
Immagine

l'arco visto verso Cavana e sempre con graffiti
Immagine
naturalmente, visto che i triestini rugna sempre, qua i ga avudo de ridir sula strica de piera bianca in mezo: no se ga mai fato cussì, una volta no iera... cossa xe sta novità?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina ga ragion co’ la disi che chi che manca tanto de Trieste e la vedi come che, almeno in parte, xe stada restaurada zitavecia, no la riconoseria. Specialmente par un come mi che pasava ogni giorno par de là, xe ‘sai caligo (difficile) imaginarse che quele case una volta iera tuguri, lupanari (parchè no poso scriver el vocabolo triestin original? che diferenza fa veder la parola par talian?) e adeso in quele strade (via dele Mura, in via Cavazeni) xe adiritura un albergo. Via Capiteli, via Fortino, via del Sale e teceta (et cetera) iera par mi putel strade proibide. I dicioto ani li go fati a guera finida, ma a guera finida iera anca grave moverse e cusì più de tanto no le conoso. De giorno lavoravo e de sera iera scuro. E po co’ se ‘ndava in quele strade, no se ‘ndava per amirar el stile dele case ma per altri motivi ‘sai più prosaici. Se 'ndava pa' le case. Adeso bisognaria veramente vignir par almeno una setimana e girar. Portà a spala o zucà in careto, parchè dopo un’ora che camino le gambe me fa iacomo (non mi tengono) e me toca clofarme (devo sedermi). Se penso a Sporcavila. Quela volta la iera veramente sporca. El gheto vizin la cesa del Rosario me lo ricordo par modo de dir, parchè gavevo sì e no sie (sei) ani. Più tardi andavo in quela libreria che vendeva anca libri de scola veci. Chi che pasava la clase, el coreva subito a vender i libri e a crompar quei novi, anca lori usai. Mi go ancora el Campanini-Carboni del 1942. Do pasi più avanti, dopo la cesa verso piaza Grande, iera sula sinistra un palazo de do piani, un porton de piera. El palazo esisti ancora, ma la gente che ghe stava sesanta ani fa no la sta più. Gnanca i eredi. El palazo xe piturà un poco, ma no go capì a cosa ch’el servi.
Baba Triestina ga scrito: Naturalmente, visto che i triestini rugna sempre, qua i ga avudo de ridir sula strica de piera bianca in mezo: No se ga mai fato cussì, una volta no iera ... cossa xe sta novità?
Par conto mio quele striche bianche in mezo xe de ‘iuto a chi che un poco s’cincà (brillo, ha bevuto un bicchiere di troppo) el devi ciapar la mira par caminar drito inveze de rondolarse pai muri. E po, caminando sule striche bianche, se finisi direttamente in Cavana o in bar o in spaceto (rivendita vini e liquori). :cheezy_298: :cheezy_298:
Ultima modifica di Ciancele il mer 9 gen 2013, 18:04, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

Ogi go fato ( come che fazo spesso) el giro de via delle Mura, ogi andando de l'alto in basso. ve la riposto, xe passado un poco d etepo.. alcuni lavori xe boni, qualche punto xe bel, qualche punto xe sempre in lavor de mesi per no dir anni.. e i sporcamuri continua a spiturazar. Ogi 10 ottobre 2015:
el canton cola piazetta Barbacan e la fontanella
Immagine

la fontanella
Immagine
per la prima volta go trovado.. ciclisti! ( in riva in zo!)
Immagine
amirar i muri pieni de scrite :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

Immagine

sto volto, più che i lo neta, più i lo sporca de novo!
Immagine

Immagine
e meno mal che un per de setimane fa i se vantava de gaver becado i sporcamuri ( senza nomi, oviamente..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia- via delle Mura

Messaggio da babatriestina »

i messaggi di carta invece son strappati
Immagine

Immagine
questa specie di giungla è un pezzettino incolto - lo potete vedere cercando nei post dedicati ai tritrovamenti archeologici, di venon essere basi medievali, è all'angolo con via dle Bastione, il muro è pericolante, dentro doo aver studiato hanno lasciato il terreno incolto: ogni tanto cresce una giungla, la tagliano, ricresce.. ci s on spighe di graminacee, buddleie, ailanti...
l'altro lato dell'incrocio con via del Bastione
Immagine
che per chi si ricorda un tempo tanti anni fa era percorribile in automobile e consentiva di sbucare su via del teatro romano


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”