san Giacomo de oggi

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bel resoconto de una bela passeggiata! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:Non lontana, la caserma dei carabinieri, con due stemmi in alto: quel de sinistra par scalpellado e quel de destra no so el significato
Ghe volesi un ingrandimento per capir meio. E quel scalpelado che sia stado un fascio?
babatriestina ha scritto:e con questo spero de averve dado un'idea e magari l'ispirazion per approfondir qualche zona.. :-D
per mi xe stada una scoperta! e per voi?
Grazie del giro per San Giacomo nascosta, me ricordo che de picio ghe pasavo spesso, in ste vie, perchè i mii noni stava in via San Giacomo e de matina co no iera scola in estate, andavo con lori a cior el pan, el pese e la fruta in ste zone, oltre che l'anguria in piazal davanti la cesa! :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto:
babatriestina ha scritto:Non lontana, la caserma dei carabinieri, con due stemmi in alto: quel de sinistra par scalpellado e quel de destra no so el significato
Ghe volesi un ingrandimento per capir meio. E quel scalpelado che sia stado un fascio?
ecoli qua: quel de destra adesso che vardo meo, me par el stemma della provincia de Trieste:
Immagine
e el ga l'aria alquanto "rosigada" nela parte de sotto
e quel de sinistra, inveze, no ga la solita forma del fascio scarpelado
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Sì, sì, xe quel dela provincia. Za volevo dir che me pareva quel, ma no jero sicuro.

L'altro no me par nianca mi un ex fascio, ma va a saver. A volte i fasci cavadi se li vedi quasi meio de prima, resta la forma intatta, e magari i ga modifica apposta per confonder.
Ma più probabilmente iera qualche stemma regimentale dei carabineiri, quindi non un stema teritoriale.
Se pol far mile ipotesi, ghe volesi una foto de quando el stema iera ancora al suo posto.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Belissime foto de una zona che me ga sempre piasudo. Tante case nove che no conosevo ma anca tanti posti che me ga fato piazer riveder.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El simbolo della Provincia de epoca fascista lo gavemo qua , fascio incluso.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Grazie dele bele foto de SanGiacomo Beta,credo che xe tanti posti che no conosaria piu'. Pero' me ricordo ancora el nome dela caserma dei Carabigneri in via dell' Istria iera "Caserma dei Carabinieri Generale Pettiti di Roreto" se no me sbaglio. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto:Sì, sì, xe quel dela provincia. Za volevo dir che me pareva quel, ma no jero sicuro.

L'altro no me par nianca mi un ex fascio, ma va a saver. A volte i fasci cavadi se li vedi quasi meio de prima, resta la forma intatta, e magari i ga modifica apposta per confonder.
Ma più probabilmente iera qualche stemma regimentale dei carabineiri, quindi non un stema teritoriale.
Se pol far mile ipotesi, ghe volesi una foto de quando el stema iera ancora al suo posto.
una roba me par de notar: de sora, a mi me par de riconosser de novo la corona de provincia italiana. Ma qual stemma iera sotto? ghe volessi efetivamente una vecia foto.. gnanca tanto vecia, che l'edificio xe stado costruido fra el 1928 e el 1933


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mulomato
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 23
Iscritto il: mer 15 nov 2006, 16:58
Località: Trieste

Messaggio da mulomato »

De bon (san) Giacomin :-D devo farghe i compilmenti alla nostra "inviata", veramente bele foto de cantoni che mi, dopo quasi 60 anni che stago là no me son mai acorto che i esisti :oops: :oops: ...... e xè anche una foto che se vedi de lontan casa mia..... ma no go mai fato caso al particolar evidenzià da babatriestina :shock: complimentoni!!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e alora sanGiacomin e altri, me aiutè a distinguer dove finissi san Giacomo, dove comincia e dove finissi Ponziana e dove dovessi esser Galauca ( che de quel me pareva de gaver letto a suo tempo una discussion sul vecio forum) ?
via molin a vento, xe za sanGiacomo?
e po, nei ultimi anni, le vie che va su de Barriera verso san Giacomo le xe piene de apartamentini a prezzi contegnui, per cui almeno qualche anno fa le iera abitade spesso e volentieri de immigrati per cui le vegniva anche indicade come Balkantown.
Una roba, me par che a san Giacomo no xe ancora arivai i ristorantini tedesco-turchi de kebab! o se i xe, xe assai pochi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: là vizin xe el parco Basevi, po un dei vecci lavatoi, purtroppo no se riva a veder dentro
.
sti giorni iscauti lo ga rinnovado e sabato iera el inaugurazion.. ben bon stamatina: tuto serado :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re:

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto:e alora sanGiacomin e altri, me aiutè a distinguer dove finissi san Giacomo, dove comincia e dove finissi Ponziana e dove dovessi esser Galauca ( che de quel me pareva de gaver letto a suo tempo una discussion sul vecio forum) ?
Tento. El confin de Ponziana e San Giacomo dovessi esser la linea feroviaria che passa soto el ponte, a la alteza dle incrocio con via Gramsci.

La zona de la Galauca dovessi esser el quadrilatero compreso dentro Campo San Giacomo, via del Rivo, Via del Molino a Vento e via dell'Industria. Piu o meno...
Allegati
CapturFiles-Oct-17-2011_16.28.46.jpg
CapturFiles-Oct-17-2011_16.28.46.jpg (31.18 KiB) Visto 3121 volte
CapturFiles-Oct-17-2011_16.30.06.jpg
CapturFiles-Oct-17-2011_16.30.06.jpg (49.96 KiB) Visto 3121 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
babatriestina ha scritto: là vizin xe el parco Basevi, po un dei vecci lavatoi, purtroppo no se riva a veder dentro
.
sti giorni iscauti lo ga rinnovado e sabato iera el inaugurazion.. ben bon stamatina: tuto serado :(
però puntando la macchina fotografica e sparando le immagini, qualcossa go becado de drio i vetri:
la foto de come che i lo ga trovado
Immagine
el ingresso verso la corte
Immagine

la corte e in primo pian in ombra i lavatoi
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

Oggi, come tutti i sabati, el iera visitabile de mattina:
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

il progetto ( coi riflessi perchè plastificato lucido)

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Re:

Messaggio da AdlerTS »

macondo ha scritto:
babatriestina ha scritto:e alora sanGiacomin e altri, me aiutè a distinguer dove finissi san Giacomo, dove comincia e dove finissi Ponziana e dove dovessi esser Galauca ( che de quel me pareva de gaver letto a suo tempo una discussion sul vecio forum) ?
Tento. El confin de Ponziana e San Giacomo dovessi esser la linea feroviaria che passa soto el ponte, a la alteza dle incrocio con via Gramsci.

La zona de la Galauca dovessi esser el quadrilatero compreso dentro Campo San Giacomo, via del Rivo, Via del Molino a Vento e via dell'Industria. Piu o meno...

Dal link de SPMC
sono piccolo ma crescero ha scritto:A questo indirizzo

http://www.archiviodistatotrieste.it/Ar ... 8_archivio

cliccando su immagini, è possibile consultare le mappe catastali dell'inizio del XX secolo
go visto che anche sulla pianta de Rozzol jera segnada una Galauca (o Gollauca) !!!!
Allegati
rozz.JPG
rozz.JPG (50.86 KiB) Visto 3054 volte


Mal no far, paura no gaver.
raniericoletto
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 37
Iscritto il: sab 24 mag 2014, 23:40

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da raniericoletto »

galauca dovessi andar da dove che xe piazeta puecher piu o meno fin in via molin a vento, xe quel grupo de case che xe soto via del'istria, e zerte volte quando che un xe ssai volgare xe ghe disi che l'xe de galauca perchè in quele case zirca 150 ani fa stava operai de basso rango ignoranti poveri e analfabeti. dirghe a un che se volgare se ghe disi che el xe de zitavecia o de rena vecia, ma galauca se 'ncora pezo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

A distanza di otto anni, riprendo la passeggiata per san Giacomo.. a partire dall'angolo di via Veronese, dove fotografo con miglior luce la scuola materna, costruzione ani Trenta di Umberto Nordio, stile moderno essenziale..
Immagine

Immagine

purtroppo con stacchi di pittura

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

e mi avvio per il tratto pedonale di via Marco Polo, una viuzza che nella parte alta sembra essere nei dintorni.
Immagine
con una trasversale che già allora aveva graffiti ( ossia in 8 anni non li ha cancellati nessuno) e se ne sono aggiunti altri

Immagine

Immagine


:evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: san Giacomo de oggi

Messaggio da babatriestina »

la casetta tipo carsico a ballatoio con l'architrave con l'aquila poco visibile

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”