Barriera e dintorni: via del Bosco

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Barriera e dintorni: via del Bosco

Messaggio da Ciancele »

Mi coi nomi dei cine no poso iutarve. Manco dal 1953. E quela vola se andava al Rex, Filodramatico, Nazionale?, Garibaldi. Insoma dove che iera 'sai scuro o palcheti in fondo, in alto. Pochi guardava i film. Iera la famosa barzeleta. Una copieta vien fora del cine e un ghe domanda: Scusè, come iera el fim. E i mati: Film? Qual film? In cine tuti se sbranava (scambiavano tenerezze). Dopo la guera xe vignudi fora tanti cine. A l'aperto. Un iera a Sant'Andrea e un in giardin publico, con tavolini. Dopo el 1953 i cine xe diventai de sicuro più moderni. Qualchedun, vecio, ga serà.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barriera e dintorni: via del Bosco

Messaggio da babatriestina »

Quel de s Andrea, el Ariston, sta serando adesso. Notizia de sti giorni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Barriera e dintorni: via del Bosco

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: gio 14 feb 2019, 12:33 Andavo spesso, perché iera cine de seconda vision, quindi più bon prezzo de quei de prima vision, ma pulito. No come zerti cine pedocio de terza vision.
Iera anca quei de quarta, quinta ecc. vision. El Stela, via Cavana canton via Venesian, che me portava mio fradel. Mi iero ancora in età prescolastica. Dopo iera una rivendita de vin che iera verta anca ani fa. El Venezia. Conoseimo el sbregabilieti e mi pasavo sempre a gratis: Ginevra degli Almieri. Gavarò vu si e no sete ani. L'Adua. E una volta, gavarò vu forsi quatro ani, son 'ndà con mio sio. 'pena rivai drento iera un can che baiava e mi me go meso a pianser. Ne ga tocà 'ndar fora. Veramente ghe ga tocà a mio sio. E el Radio. Ridolini, Ken Mainer (Ken Maynard) e Ton Mics (Tom Mix): tre film in un'ora e meza. Forsi i iera un poco taiai. ;--D El Savoia, drio l'albergo, iera za un poco finoto. 'ndaimo cole mule. Ma gavevimo gnanca quatordise ani. Forsi tredise. Mano in mano. Prima fase de l'amore. :cheezy_298:


Torna a “Trieste de ogi”