150° anniversario Unità d'Italia

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: 150° anniversario Unità d'Italia

Messaggio da nonna ivana »

Dicevi a me, BabaTS? :-D

La bandiera del Battaglione Garibaldino "Petronio Setti" di Crevalcore, che oggi ha ricevuto gli onori nella piazza del paese, per poi andare in altre cittadine!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: 150° anniversario Unità d'Italia

Messaggio da babatriestina »

sì, mi aveva incuriosito la successione "anomala" dei colori, bianco di sopra e poi rosso e verde.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: 150° anniversario Unità d'Italia

Messaggio da Ciancele »

In merito ai colori dele bandiere, mi conossevo el testo de 1382-1918. Quel de babatriestina (Le ragazze di Trieste) no, o almeno no cussì. Fin de picio mi go ‘vudo el problema de saver sempre tuto, ma in modo diferente e sbalià. Dipendi sempre dal rion dove che se stava e del ceto, anche inteletuale, dei dintorni. In Rena vecia se impara, a esempio, canzonete o parole de canzonete che no se pol ripeter in presenza di pudiche fanciulle. Pol no eser bel, ma irobustisi. Se se pol difender meo in casi de bisogno. Quando un se fa veder e el fa rime, noi ghe dixeimo: La rima xe bela e bona, ma el poeta xe un gran bravo ragazzo. E questa iera solo una risposta de tante altre.
Se podaria comandar, diria: Babatriestina, erudisci il pupo! e babatriestina dovaria dir im Klartext cossa che vol dir tara tarata ecc. Ghe perdonemo già fin d'ora.
Ma per vignir al Wunschtraum: Mi diria in tedesco pintosto ein frommer Wunsch. Forsi: pio desiderio. In questa parola xe anche un tono de remenela, che se vol anca ‘ver. (Adesso i me dirà traditor per intelligenza col nemico!)


Torna a “Trieste de ogi”