Via delle Linfe (San Giovanni)

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Via delle Linfe (San Giovanni)

Messaggio da macondo »

Via delle Linfe, una via de scarso pasaggio nel rion de San Giovanni, ga un strano artefato in un mureto.
No ghe vol tropo a capir che se trata de un fascio al qual i ghe ga scalpelado via la lama dela manera. Vedendo le foto, paresi che deto fascio fazeva parte de una lapide. Infati, se no me sbajo, la lapide xe sula sinistra ma par che i ga coverto le scrite con una man de malta.
Podessi esser anca che sto fascio i lo ga portado sul posto come material de costruzion per completar la parte del mureto.

Mi saria de la opinion che el fascio e la lapide (?) tacada fossi nel suo posto original e 'defascistificada' nel 1945. In questo caso, cossa fazeva sto fascio e la lapide in una via meza sconta e poco frequentada anca nei anni del regime?

Immagine

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via delle Linfe (San Giovanni)

Messaggio da babatriestina »

uan via de approfondir anche per altra roba, paressi.. credo de no gaverla mai percorsa, passando al massimo al bivio con la macchina per andar a trovar una amica in Strada per Longera


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via delle Linfe (San Giovanni)

Messaggio da babatriestina »

Son andada a veder.. se xe iera una lapide, la me par assai ben sconta.. a mi me ga più de toco recuperado e riutilizzado
Immagine
Immagine
ghe volessi qualchedun del posto se se de più..
zonto, subito sora de sta via, una edicoletta gotica o più probabilmente finto gotica
Immagine
/ stada de Guardiella al sbocco de via delle Linfe)
e sora una statuetta che forsi iera altrove
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”