Salone degli Incanti

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mauri
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 57
Iscritto il: dom 4 nov 2007, 1:40
Località: Trieste Servola

Iero a veder la mostra de Sottsass

Messaggio da mauri »

La mostra in sette sezioni nello spazio dell'ex Pescheria per un totale di 130 opere, con un'appendice nella Sala del Trono del Castello di Miramare quale omaggio che la citta' di Trieste dedica all'architetto Ettore Sottsass, dal 6 dicembre al 2 marzo, dal titolo "Vorrei sapere perche'". me par che non xe del genere che incontra el gusto dei nostri concittadini.

Ciau a tuti,
iero a veder la mostra su Sottsass, e devo dir che viste le carateristiche del Maestro, no la xe fata per niente mal, i ga diviso i spazi in "casete" tematiche sui vari tipi de lavori che el mato ga fato, ofrendo anche finestrele per veder da fora con altra prospetiva l'esposizion interna,come che xe entra la sua vose nara i comenti che se anca scriti de fora. L'opera pol piaser o meno, a seconda de gusti e tendenze, mi me coinvolgi bastanza zerte robe, come i vetri, le miniature de varie piere (modelini de case fate de tocheti de marmi lavoradi de diversa qualità) e zerti mobili. Per altro ve poso dir che se mi presentavo quele tavole de disegno tecnico al Volta i me piconava a vita.....vaben..lu xe nato in Austria ma noi gavemo el ciodo.....cosa volè..

Quel che me lasa sai perpleso xe la durata per mi ecesiva dela mostra, che anca a voler impegnarse xe la fa in masimo un ora e meza, per cui la me par scarseta de material, i e tirarla fina a marzo me par decisamente tropo, forsi saria stà meio che i dedichi quel spazio ai artisti triestini contemporanei che xe sempre in catura per ste robe.
A Miramar no go rivà andar.

Ciau


http://xoomer.alice.it/m.clicech
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Mostra a Santa Maria del Guato dedicada a Ivan Vučetić dal 28 giugno al 6 luglio 2008, dalle 10 alle 13 e dalle 16 alle 22. Ingresso libero.

Immagine

El xe considerado el «inventor» della dattiloscopia, la scienza delle impronte digitali.
Nato sull'isola de Lesina (oggi Hvar) nel 1858, dopo el servizio militar nella marina austro-ungarica, emigra ventenne a La Plata (Argentina), dove el vien ciamado Juan Vucetich: nel 1904 elabora el testo «Dactiloscopia comparada» per la classificazion e la schedatura investigativa.
Filantropo (sua la fondazion «Goccia di latte» per i fioi abbandonadi), Accademico de Francia, el xe morto nel 1925 a Dolores in Argentina.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Juan Vucetich
Criminalista, creador del Sistema Dactiloscópico Argentino



la Scuola di Polizia argentina porta il suo nome;
Una città "Juan Vucetich" in provincia di Buenos Aires; un Parco;
Città di La Plata: "culla della Dattiloscopia";
Nel 1913, da pensionato, dava la sua prima lezione di dattiloscopia a Pechino in Cina.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ricevo l'informazione che al Salone degli incanti dal 7 settembre al 6 g3nnaio c'è l'esposizione

KOUNELLIS TRIESTE

Maggiori informazioni si trovano qua

http://151.1.32.160/triestecultura/new/ ... nti&ids=13


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da babatriestina »

stavo giusto informandomi su questo Kounellis: arte povera contemporanea. Greco, ma operante principalmente in Italia. Per l'occasione ha ritrovato nei depositi comunali ( che mi sa che siano come le tasche di Eta Beta, per chi si ricorda) i vecchi banchi di pietra


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da Ciancele »

Io mi ricordo. Grazie, Baba Triestina. Ed una buona serata.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da babatriestina »

stamattina ho buttato l'occhio - e l'obiettivo- alla Mostra in preparazione, oltre i vetri..
mah..
Immagine

sui vecchi banchi del pesce mettono vecchie barche marce
Immagine

dall'alto pendono pietre

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da babatriestina »

e fuori altri rottami aspettano di essere inseriti nella mostra, mi pare
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da Nona Picia »

Una mostra de rottami? :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Trieste, el futuro”