Porto vecchio futuro

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1382-1918
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Re: Porto Libero Internazionale di Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

jacum ha scritto: 1) secondo voi a che nazion apartien el Porto de Trieste?
2) secondo voi chi xe el propietario?
3) secondo voi che legi val nel territorio del porto?
1) Nazion, dirìa italiana e slovena. Ma se se intendeva "Stato", no xe secondo mi, ma xe, legalmente o no, sotto sovranità della Repubblica Italiana.

2) Chi xe... o chi dovesi esser? Me par che xe del Demanio Marittimo, ma dovesi esser della città.

3) Val quele italiane, ma penso dovesi valer quele del TLT.
ernesto93 ha scritto:però mi ghe lo dassi all'Austria, perchè lori i lo ga fatto, i xe stadi aggredidi da uno stato straniero che no gaveva nissun diritto legale, no me risulta che i sia stadi mai indennizzadi.

A proposito, intanto che noi disemo che no se pòl, go appena sentì per televisiòn a Ballarò, che xe gente che vol che el Lombardo Veneto torni co l'Austria. Go vardà i Siti e i filmati che i manda in giro, i ne gà za fregà Serbidiòla :-D
No sta confonderte! L'Austria de cui Trieste fazeva parte no esisti più, la xe morta nel 1918.

El Stato che oggi se ciama Austria, xe un altro Stato, no xe "quel che resta", xe un Stato che iera nato nel 1918 col solo intento de unirse alla Germania. El se ga ciamado provisoriamente "repubblica dell'Austria tedesca", proprio per distinguerse da quel che iera prima, e identificandose nazionalmente con la parte de lingua tedesca dell'ex-Austria. Dopo gavesi dovudo unirse alla Germania, ma no ghe xe stado permesso. I ga dovudo accettar, e i gaveva za cominciado a studiar come ciamarse. Un dei nomi proposti ad esempio iera quel de "repubblica Tedesca Alpina" ma la Francia ga insistido nel imporghe el solo nome de "Austria", per poder gaver un caprio espiatorio che firmi i Trattati. Altrimenti chi li gavesi firmadi, visto che l'Austria-Ungheria no iera più?

E no xe nianca giusto dir "lori" quando te parli de chi ga fato el porto.
El porto xe stado fato da tuto un insieme de persone nell'ambito dell'Impero, "noi" compresi, e no solo quei che OGGI vien ciamadi "austriaci".

El Lombardo-Veneto ga perso el treno, deso i se tien quel che i ga, i podeva pensarghe fin che se podeva.


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babatriestina
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Messaggio da babatriestina »

ernesto93 ha scritto:gò scoperto qualcossa, bazilando in un altro forum.

Mi penso che el sistema de "mandime una mail che te mando el manifesto" no xe proprio el massimo; esisti qualche motivo per tignìr sto manifesto "riservato"?

Mi lo metessi on line, senò ve risponderà 4 gati. I disi che per ste robe, anche facebok pòl funzionàr ben.
mi voleria anche leger i nomi e cognomi in ciaro de chi che ga proposto sto comitato, trattandose no de una ciacolada ma de una proposta estremamente precisa e a livello de politica internazional.


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ernesto93
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Messaggio da ernesto93 »

1382-1918 ha scritto:No sta confonderte! L'Austria de cui Trieste fazeva parte no esisti più, la xe morta nel 1918.
Te disi che no xe continuità giuridica tra l'Impero e l'Austria attuale?
E no esisti nianche tra l'Austria attuale el granducato che i triestini gaveva fato dediziòn nel medio evo?
E che inveze la esisti tra el Regno d'Italia e la Repubblica per via del Referendum?

Bòn, se no esisti continuità con l'Austria, la esisti con noi, che semo comunque stadi invasi da uno stato estero in modo non democratico e senza rifarse al principio del autodeterminaziòn dei popoli che i usava a Versailles. In teoria podemo ciamàrse fora, o almeno domandàr.

Ma esisterà pur una continuità storica, no? Vienna xe sempre quela e le carte le xe sempre là.

Ed a proposito del porto, no podessi esister una continuità de interessi? In altre parole, el porto de Triste no ghe interessa a l'Italia, MI-GE xe 160 km contro MI-TS che xe 440 km. Semo + vizini a Francoforte che a Napoli, Budapest xe più vizina de Torino; el porto servi per le tratte dal Far East al Centro e Nord Europa, xe sempre stà e no pòl esser diversamente.

A l'Italia de 'ste linee de traffico no ghe interessa un boro. Anzi, el Porto de TS, lori lo vedi come "concorrrenza" per el traffico interno e per i porti italiani; pensè che Genova ga 3 volte i abitanti e i voti de Trieste, oltre che esser tacàda de TO e MI.

A la Slovenia no ghe interessa e lori i ga KP, i croati i ga Fiume; tutti concorrenti.

Zontighe la differenza de "competitività"; 1 km de autotrasporto ungherese costa quasi la metà de un italiàn per no parlàr de la manodopera, le tasse ecc.

Mi go l'impressiòn che a TS resta i traffici che tecnicamente no pòl andàr a KP e a Fiume per via dei fondài (le grandi portacointainer), quel poco de petrolio de la SIOT e qualcossa de traghetti, fin che no costèmo troppo più dei altri. Ma no sòn specialista de traffici marittimi, disème se sbaglio.

El Porto Franco servi per lanciàr un Porto, insieme co' le infrastrutture. Quando l'Austria ne lo gaveva cavado, ormai el Porto caminava solo e el gaveva continuà ad aumentàr i suoi traffici.


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jacum
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Messaggio da jacum »

e bravo Ernesto 8)


mi capiso perfettamente la vostra perplessità riguardo il modo di proporsi di questo comitato per LIBERARE il Porto Libero di Trieste!!

come xe zà sta percepì da Babatriestina xe una questione giurdica INTERNAZIONALE che no ga njente a che far con gli stati che confina con Trieste nel senso che questi stati non i gà potere giurisdizionale su questo territorio e quindi no xe interpelai.


inoltre, essendo nato e costituito da poco, il Comitato PLT si sta muovendo internazionalmente per avere a breve una registrazione che sottostà a Leggi Internazionali e non "locali" e questo come capì servi un pochetin de tempo.


nel mentre gavemo decixo de sondar la conoscenza triestina, e non, sulla faccenda del PLT. come riscontremo SEMPRE, njssun sa una "banana"! scuxeme el termine :-D


Ecco perchè invitiamo a contattare solo via email il comitatoPLT, come se fussì una forma confidenziale e poco reclamizada. attualmente solo questo canale xe verto per la divulgazione di informazioni.
anticipo che a breve comunque, quando saremo pronti, sarà disponibile un sito web.


comitatoPLT@gmail.com -----------www.triestfreeport.org ----------www.portoliberotrieste.org -----------www.prostalukatrst.org
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Re: Porto Libero Internazionale di Trieste

Messaggio da jacum »

1382-1918 ha scritto:
jacum ha scritto: 1) secondo voi a che nazion apartien el Porto de Trieste?
2) secondo voi chi xe el propietario?
3) secondo voi che legi val nel territorio del porto?
1) Nazion, dirìa italiana e slovena. Ma se se intendeva "Stato", no xe secondo mi, ma xe, legalmente o no, sotto sovranità della Repubblica Italiana.

2) Chi xe... o chi dovesi esser? Me par che xe del Demanio Marittimo, ma dovesi esser della città.

3) Val quele italiane, ma penso dovesi valer quele del TLT.

Il territorio del Porto Libero di Trieste nei confini del 1939 (vedi mappa) è la 193° nazione registrata all'ONU, è bati le bandiere del alabarda su sfondo rosso (Stato di Trieste) ed il globo bianco su sfondo celeste per le Nazioni Unite (ONU).
nessun tricolore quindi, biancorossoverde o biancorossoblu.


il propietario... non c'è UN propietario perchè sono tutte le nazioni unite nell ONU, il Porto è internazionale!!
Il Porto Libero di Trieste deve amministrato dai TRIESTINI, come per legge, e da una Commissione Internazionale.


La legge: nel Porto Libero di Trieste non sottastà alle leggi della Repubblica Italiana o Slovena, ne tantomeno Europea. Nel Porto Libero vige la legge Internazionale come sancito nel Trattato di Pace di Paris del 1947.


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istesso no capisso...

Messaggio da ernesto93 »

se nele 13 nazioni ghe ne xe 3 che ga interessi contrari al sviluppo naturale del Porto, come te fa a meterle d'acordo?
come funzioneria la roba?
nel carte che te citi, iera scrito anche un regolamento de governo o xe una roba ancora de inventàrse?
essendo una questiòn che riguarda l'ONU, quali nazioni doveria portàr avanti la questiòn e perchè?
che interesse gavessi le nazioni che no ga niente a che far coi traffici?
al di là de le questioni giuridiche, quale sarìa la sostanza dele robe che cambiassi (cossa far e cossa cambiàr, no solo chi che comànda)?
te disi 3 volte che el capo dovessi esser un triestìn, ma ai ordini de chi e per far cossa, con quale autorità e quali possibilità?


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Messaggio da AdlerTS »

volè farve una ridada ? ve segnalo un articolo de Repubblica intitolado "SI RISVEGLIA ALLA GRANDE LO SCALO DI MARIA TERESA".
Cossa xe de strano ? Xe dell 04 dicembre 1987 :twisted:

http://ricerca.repubblica.it/repubblica ... lo-di.html


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babatriestina
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Messaggio da babatriestina »

No xe strano e no xe de rider:
Gli obiettivi della Polis Spa, guidata da Enrico Randone, presidente delle Generali, sono in questo senso chiarissimi. La società - recita una nota congiunta dei tre soci, Fiat, Generali e Ente Porto - "mira alla promozione e attuazione di iniziative economiche, infrastrutturali, immobiliari e di servizi, volte alla riqualificazione delle aree del porto e al rilancio delle attività portuali e di trasporto". Dietro le parole, due progetti concreti: la costruzione, in ambito portuale, della nuova sede delle Generali inserita in "un centro direzionale" di cui Polis già intravvede le funzioni: fornirà "servizi innovativi e integrati alla produzione e ai commerci, ai primi livelli italiani e internazionali".
iera el famoso progetto Polis, che le Generali prevedeva de portarse la sede central in Porto Vecchio, di fronte alla attual vecia sede storica.
ga vinto el Nosepol, perchè el Porto vecchio xe irrigidido propio dele norme de porto franco, con cui de decenni i blocca le proposte de inserimenti esterni tipo questo, Gambassini xe un dei principali esponenti de sta corrente del nosepol-in-Porto. Le Generali no ga spetado ssai e visto el scarso interesse i se ga fatto la sede nova con tuti i servizi a Mogliano Veneto.
grazie per averne ritrovado la data e la storia.


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Re: Porto vecchio

Messaggio da jacum »

ernesto93 ha scritto:
jacum ha scritto:Noi semo del comitato del Porto Libero di Trieste: comitatoplt@gmail.com
gò scoperto qualcossa, bazilando in un altro forum.
Mi penso che el sistema de "mandime una mail che te mando el manifesto" no xe proprio el massimo; esisti qualche motivo per tignìr sto manifesto "riservato"?
Mi lo metessi on line, senò ve risponderà 4 gati. I disi che per ste robe, anche facebok pòl funzionàr ben.
il Comitato Porto Libero di Trieste, comitatoplt@gmail.com , se sta movendo e ingrandendo raccogliendo consensi e adesioni.
gavemo fato el sito:

http://www.triestfreeport.org

http://www.portoliberotrieste.org

http://www.prostalukatriest.org

ve invitemo a visitar le pagine che xe disponibili.

xe scarigabile il MANIFESTO e ghe xe altri documenti interesanti che se pol consultar.


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Re: Porto vecchio

Messaggio da Coce »

FINALMENTE, UNA VOCE A FAVORE DEL TERRITORIO LIBERO DI TRIESTE
dopo tanti anni. Auguri e buona fortuna. Ciao Coce :-D :-D :-D :clapping_213:


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Re: Porto vecchio

Messaggio da Coce »

Lídea del Territorio libero de Trieste no la iera impossibile, infatti xe stadi i Grandi che la ga ideada, no saria sta' l'unico picolo Stato in Europa e probabilmente i sui cittadini gavaria avu' un' avenir piu prospero de quel che i ga al presente , in generale se gavemo lassa' imbriagar dalle propagande dela guera freda che veramente ga silura'el progetto, un vero peca' per noi.
Ciao Coce :-)


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Re: Porto vecchio

Messaggio da jacum »

Coce ha scritto:FINALMENTE, UNA VOCE A FAVORE DEL TERRITORIO LIBERO DI TRIESTE
dopo tanti anni. Auguri e buona fortuna. Ciao Coce :-D :-D :-D :clapping_213:

grazie Coce :-D

ma come te pol comprender ne servi anche le iscrizioni!!!
va ben anca l'adesione "passiva" che vol dir che te son simpatizzante. quando che gaveremo notizie de interesse comune come la nostra uscita pubblica, o l'assemblea, o grandi eventi gaveremo el tuo indirizzo email dove mandarte l'invito.

la seconda possibilità de iscrizion xe l'adesione "attiva" dove tuti i se ciapa e colabora ativamente nel comitato per l'obietivo comune: attuar el PLT.

in http://www.portoliberotrieste.org ghe xe la sezion iscrizione, xe semplice e ocori solo un per de dati. per ragioni de privacy e protezioni dei dati personali el sito ga la sezion criptada.

inolte come tute ste iniziative el PASSAPAROLA xe fondamentale.
i triestini i e devi svejar per ppoder cresser e sviluparse in modo autonomo dato che l'esperienza taliana ga falì miseramente. quindi forza e insieme podemo farghela. le carte in regola le gavemo perchè per diritto internazionale semo coverti, ora servi el popolo de Trieste!!


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crtina originale del TLT

Messaggio da jacum »

ecco la copia scannerizzata della mappa originale del Territorio Libero di Trieste.

se vi serve la mappa in alta risoluzione mandatemi una mail su comitatoplt@gmail.com

sto cercardo la mappa originale che delimita il Porto Libero di Trieste. vi sarò immensamente grato se mi potrete aiutare.


grazie
Allegati
Territorio Libero di Trieste_rid.jpg
Territorio Libero di Trieste_rid.jpg (158.28 KiB) Visto 2614 volte


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Re: Porto vecchio

Messaggio da Coce »

Jacum, come te ga capi' gave' la mia simpatia e tutto l'apoggio morale da parte mia per quel che pensavo iera una causa giusta, se questa causa xe ancora giusta la devi esser deteminada dal'apoggio dela gente che vivi in quel territorio, dal canto mio la scelta la go fata tanti ani fa, (tropi). Mi spero per el vostro benessere che la gente de tute le persuasioni etniche nel Territorio le possi veder el beneficio che un Stato cosmopolitan e multicolturale portaria per tuti nel Territorio. Ciao e Auguri Coce :-D


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Re: Porto vecchio

Messaggio da jacum »

Carissimo Coce,
stemo gavendo le prime adesioni propio dall'Australia :-D

in più un mio caro amico xe proprio rientrà circa sette anni fa de là. come te pol capir la distanza no xe limitante! e i consensi poi xe cusì comodi che basta do clik su internet :cheezy_298:


grazie del tuo appoggio, ma le iscrizioni le xe importanti e molto più importante xe la raccolta de materiale fotografico, de documenti, de storie personali che fa ricca la Nostra storia.

difondi la notizia tra i tuoi familiari amici e conoscenti, tuto questo xe solo per Trieste.

NO MOLAR!

grazie Coce :clapping_213:


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Re: Porto vecchio

Messaggio da bruno »

me piasi che gavè le adesioni dall'australia...quà i stà già sabotando l'idea del superporto che podessi essere una bona roba per la concorrenza coi altri porti...me par che qualchedun rema ( per restar in tema de mar) sempre contro, bastian contrario per qualsiasi roba...no và mai ben niente! ;--D


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Re: Porto vecchio

Messaggio da AdlerTS »

Promosso da Italia Nostra, sezione di Trieste, l'otto giugno Antonella Caroli presenterà il suo volume "Il progetto e la storia del Polo Museale del Porto di Trieste. I Beni Culturali e la Sottostazione elettrica di conversione del Porto Vecchio di Trieste".


sito ufficiale


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Re: Porto vecchio

Messaggio da AdlerTS »

Per chi sta seguindo le vicende del comitatoplt, ghe sarà una assemblea pubblica informale el 05.10 presso el Molo IV, entrata davanti al Teatro Miela, ore 18:15.


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Re: Porto vecchio

Messaggio da babatriestina »

La prossima Biennale de Venezia ga proposto de far un padiglion de arte a Trieste, in Porto Vecio, nel magazzin ( 26?) appena restaurado. Credo che ghe saria anche artisti triestini. ovviamente, una padiglione dela Biennale ( per quanto mi de arte moderna poco me intendo e poco me appassiono) xe comunque la partecipazion a un evento importante e podessi attrar turismo e interesse. per l'occasion, i prevedi una sospension temporanea del punto franco relativa all'area interessada e un novo accesso da Viale Miramar.

Finq ua l'informazion. po un comento personal:
(Son sicura che i sostenidori del tanto pezo, tanto meo farà el possibile per boicottar e lassar tuto fermo arremengo in attesa de.. Godot)
Mi penso che vali la pena, anche per meter in luce e in valor el restauro fatto.


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Re: Porto vecchio

Messaggio da 1382-1918 »

Un articolo che me par interessante afronta l'argomento in maniera completa, anche qua, da La Voce di Trieste.


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