Parco del Mare

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Ma proprio no i resisti ad edificar le rive?
Ma no le xe più bele se le resta libere il più possibile?
El spazio manca, parcheggi no ghe ne xe nianca deso. Basta che sia do bancarelle, e se impinisi za tutto.

Inveze el porto vecio devi restar là a marzir, con spazi enormi che chi che no ga mai avudo ocasion de entrarghe, no ga nianca idea, e de che degrado che ghe xe! Go visto edifici con alberi che spunta dal tetto crollado, e tutto l'insieme xe a dir poco scioccante.

Oltre al fatto che in qualsiasi punto che i vol farlo, me par che duemila visitatori al giorno xe un'assurdità per voler giustificar quest'opera.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go qua a man el giornal, iera martedì 5 maggio: tuitta la pag 13 del Picolo dedicada a sta roba:
xe la presentazion fatta del assessor al Bilancio e alla Pianificazione strategica Giovanni Ravidà:
un documento che ha incassato un sì unanime ( ma no go capido de chi.. vistoc he alla fin i disi che el Consiglio comunal devi appena approvarlo)
Premessa:
In base a statistiche UE- si legge nello studio- mentre i più importanti musei, dal Louvre ai Musei Vaticani, annualmente accolgono circa 30 milioni di visitatori, i 140 acquari grandi e piccoli vengono visitati da oltre 72 milioni di turisti.

Insomma, triste constatazion, per mi, i acquari tira più che i musei, oltre el doppio... e per questo i vol far un acquario piutosto che un museo, a nche perchè per le opere de arte de un museo ghe vol tradizion, storia, o tanti soldi come i americani tipo Getty, e un acquario par che se fazzi prima ( parlo del contenuto, no dei edifici, ovviamente!)
manca Gardaland.. chissà che no ghe vegni l'idea de una roba simile anche qua...

L'acquario di Genova in funzione dal 95 uno dei più grandi d'Europa, con una media di 1,3 milioni di visitatori ( manca sempre el riferimento: al anno??) è stabilmente il sesto sito più visitato d'Italia dopo musei Vaticani (che NB no xe propriamente Italia..) , Pompei, Palazzo ducale di venezia, Santa Croce e Uffizi.
e za qua, in Italia el acquario vien dopo i musei..
Ravidà ritiene quindi realistica la soglia dei 900mila ingressi ogni dodici mesi, quasi 2500 al giorno, come ipotizzato dallo studio del 2008 commissionato dalla Camera di commercio- il papà dell'idea , in fondo, è sempre stato il presidente camerale Antonio Paoletti- alla Mercury Consulting e dalla Progetto turismo Real Estate.

e mi me domando sti 2500 al giorno, come i ariva a Trieste? tutti sula A4 intasada? no i pensa, me par, perchè i imagina che i vegni:
( altro articolo)
52% dai residenti italiani che possono raggiungere la città in 4 ore al massimo..12% visitatori stranieri:42mila dalla Slovenia, 28mila dalla Croazia, 24mila dalla Stiria e 17mila dalla Carinzia..
tuti in macchina????
e i ipotizza anche al anno 40mila dela città...

La location
bel termine, no? no la sede!!
Il costo, come detto, è imponente: 45 milioni più IVA, ma per Campo Marzio ce ne sarebbero voluti oltre 110 milioni con tempi lunghi di realizzazione. Da qui la necessità- al di là del futuro gestore privato-di puntare su figure istituzionali ( vulgo, paga Pantalon?) e location immediate. E quindi valutare la possibilità di costruire l'acquario sopra il sedime dell'ex piscina Bianchi ( dove si concentrerebbero i serbatoi ndr) annettendo il riedificando Magazzino vini di proprietà della Fondazione CRT Trieste ( che di suo ci mette una cifra vicina ai 13 milioni,a ltri sette sono da parte grazie alla Camera di Commericio ndr) e vivificando il Salone degli Incanti. Ora lo studio è atteso al vaglio del Consiglio Comunale
sora i disi approvado, po al vaglio.. ma alora chi ga approvado? chi che ga presentado el studio??

dimenticavo: prezzi de ingresso previsti:
intero ( 50% dei visitatori) 15 €
gruppi 12, scuole e promozioni 8 bambini 9

Voi pagassi 15 euro per visitar un acquario? giusto che segnalavo che el stupendo Museo de quadri de Siena ga 4 euro de ingresso e xe si e no 5 visitatori per pian.. ma forsi più caro xe e più la gente paga pensando che merita..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un anno fa non i trovava i soldi per mantegnir i colibrì de Miramar.
Chissà cossa costa mantignir 'sta struttura e darghe de magnar ai pesseti :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Quei de Bora.la sta fazendo un riassuntin dela storia de sto parco del mar, riesumando i articoli e le dichiarazioni dei politici
http://bora.la/2009/05/16/speciale-parc ... -acquario/


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

babatriestina ha scritto:Go qua a man el giornal, iera martedì 5 maggio: tuitta la pag 13 del Picolo dedicada a sta roba:
xe la presentazion fatta del assessor al Bilancio e alla Pianificazione strategica Giovanni Ravidà:
un documento che ha incassato un sì unanime ( ma no go capido de chi.. vistoc he alla fin i disi che el Consiglio comunal devi appena approvarlo)
Bon pomerigio babaTS, tuti i progeti, de qualsiasi genere, prima de "aprodar in Consiglio comunale" i devi pasar par la "Commissione Consiliare Permanente" de competenza - in 'stò caso se poderìa eser tratado de più comisioni congiunte: "Territorio, Edilizia e Cultura" e "un documento che ha incasato un sì unanime, vol dir che in comision, sia i partiti o liste che fà parte dela "maggioranza" che la magior parte dei partiti o liste dela "minoranza" i se gà trovado dacordo, par cui xe 'sai probabile che co' l'aproderà in C.C. el vignirà aprovado "all'unanimità" o squasi.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

1382-1918 ha scritto:Ma proprio no i resisti ad edificar le rive?
Ma no le xe più bele se le resta libere il più possibile?
El spazio manca, parcheggi no ghe ne xe nianca deso. Basta che sia do bancarelle, e se impinisi za tutto.

Inveze el porto vecio devi restar là a marzir, con spazi enormi che chi che no ga mai avudo ocasion de entrarghe, no ga nianca idea, e de che degrado che ghe xe! Go visto edifici con alberi che spunta dal tetto crollado, e tutto l'insieme xe a dir poco scioccante.
La penso esatamente come ti 1382-1918, ma co' se trata de posibili schei de incasar te asicuro che in qualsiasi Comun d'Italia xe la stesa roba. El bruto xe che se devi azetarla, parchè dandoghe el voto de preferenza a un o al'altro dei schieramenti se ghe gà dà insema la posibilità de dezider al posto tuo o de qualsiasi altro zitadin.
L'unica roba che se poderìa provar xe dele manifestazioni de zitadini, ma anca quele bisogna veder in che considerazion le vien ciolte. Insoma, la manera dela parte del manigo i la gà sempre i "politici".

Ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sempre per i conti.. da
http://www.fvg24.it/2009/05/14/parco-de ... lle-cifre/
iter preliminare alla realizzazione del Parco del mare di Trieste procede spedito grazie alla collaborazione tra il Comune e la Camera di commercio. Le previsioni sugli afflussi turistici avanzate da Antonio Paoletti e Roberto Dipiazza divergono però di parecchio. Il presidente della Camera pensa a una media di 900 mila visitatori ma si spinge a calcolare 1,2 milioni di presenze. Il sindaco, nonostante la giunta comunale condivida le stime di Paoletti, ridimensiona le cifre e parla di un massimo di 6-700 mila turisti all’anno. Si tratta di differenze di non poco conto che creano scenari divergenti per quanto concerne incassi e relativa sostenibilità della struttura che troverà spazio sulle rive di Trieste.
insomma, no i sa gnanca lori ben.. :roll: :roll: :roll: :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Xe la solita storia babaTS, in quele robe xe difizile che la testa sapi cos'che fà le man e vizeversa.
No' resta altro che spetar e veder; comunque, anca la "Camera di Commercio" la ghe meti 'na parte de finanziamento, el resto l'andarà a inzider in te le scarsele dei zitadini e, de solito, 'stà roba suzedi a scapito del "sociale" che, de par tute le parti, i gà la tendenza a ridimensionar - mi diria "squalificar" - sempre de più!

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:sempre per i conti.. da
http://www.fvg24.it/2009/05/14/parco-de ... lle-cifre/
iter preliminare alla realizzazione del Parco del mare di Trieste procede spedito grazie alla collaborazione tra il Comune e la Camera di commercio. Le previsioni sugli afflussi turistici avanzate da Antonio Paoletti e Roberto Dipiazza divergono però di parecchio. Il presidente della Camera pensa a una media di 900 mila visitatori ma si spinge a calcolare 1,2 milioni di presenze. Il sindaco, nonostante la giunta comunale condivida le stime di Paoletti, ridimensiona le cifre e parla di un massimo di 6-700 mila turisti all’anno. Si tratta di differenze di non poco conto che creano scenari divergenti per quanto concerne incassi e relativa sostenibilità della struttura che troverà spazio sulle rive di Trieste.
insomma, no i sa gnanca lori ben.. :roll: :roll: :roll: :roll:
Mi no son esperto e son anche un poco pessimista per natura, ma penso che se i riva a 40.000 i pol dirse contenti. Per rivar a 600.000 ghe vol farlo cusì ben, ma cusì ben, con tanta de quela roba de vardar che gaveria costi incredibili.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ve segnalo questo:
http://bora.la/2009/06/15/colpo-al-parc ... -spietata/

che fa riferimento a un articolo del Enpa che trovè el link . E ancora in sto qua i parla, se no sbaglio, dela possibilità del aquario a Campo Marzio, no dela version ridotta che adeso i proponi sule Rive.

In sistesi, confronto con Genova, ruolo della famiglia Costa in tutto questo, quanto pagheria i privati e quanto el solito Pantalon... savè Pinocchio cola storia del albero che porta frutti de zecchini? ( no zucchini!!) eco, a mi me ricorda sta roba: te pianti un per de monede de oro, e un bubez credi che le cresserà de sole e no sarà che de andarle a ingrumar...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un par de anni fa jero all'acquario subito de fianco al parco de Gardaland, e me son accorto che la maggior parte delle persone guardava de più le vasche, realizzade con lo stile gardaland, che non i pessi.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Approvado ieri sera in Consiglio comunal:
qua trovè i articoli del Piccolo de oggi:
http://www.parcodelmare.it/
ve riporto el primo articolo
Via libera al progetto del Parco del mare, sulle Rive una torre trasparente con 3 milioni di litri d’acqua

IL PICCOLO 03-07-09

di PIERO RAUBER «Sì a occhi chiusi…», «sì ma…», «sì però…». Tutti, o quasi, hanno avvertito il dovere di metterci becco. Eppure, tirando le somme, al termine di un’autentica maratona iniziata alle 19 e chiusa stanotte, il Consiglio comunale ha detto sì allo studio di fattibilità sul Parco del mare legato al piano strategico sullo sviluppo della città redatto dall’assessore al bilancio Giovanni Ravidà. Può dunque partire oggi l’iter amministrativo per la realizzazione dell’acquarione immaginato nel cuore della città, sulle Rive, sopra il sedime dell’ex piscina Bianchi e collegato all’ex Magazzino vini per le attività collaterali di supporto commerciali, museali e scientifiche. Base di partenza i 45 milioni di euro più Iva d’investimenti, aggiustabili in corso d’opera e in larga misura pubblici, di cui sette già messi da parte dalla Camera di Commercio attraverso il fondo benzina, più gli oneri di riqualificazione dello stesso Magazzino vini a carico della Fondazione CRTrieste che ne è il proprietario.

La quantificazione precisa dei costi, però, al momento non può che essere ballerina. «Ma il costo del non aver fatto - ha specificato in sede di repliche finali Ravidà - sarebbe un costo enorme, gravissimo». Quel che è certo è che sarà individuato un gestore privato - il gruppo Costa, che si occupa dell’acquario di Genova e altri poli turistici tra cui gli Uffizi, non nasconde il suo interesse - come pare già certa una caratteristica estetica fondante. E a spiegarla è stato proprio Ravidà quando le 23 erano passate da un pezzo: «Un’unica grande torre trasparente di tre milioni di litri, sulle dimensioni dell’acquario di Genova, ma più impressionante e attrattiva». Il Pd si è visto respingere dalla maggioranza di centrodestra i suoi emendamenti, a partire da quello che puntava a mettere nero su bianco fin da questa delibera d’indirizzo la necessità di coinvolgere e «responsabilizzare» già in fase progettuale i futuri gestori, da individuare tramite bando. «Non possiamo pensare - ha specificato Fabio Omero, capogruppo dei democratici - di fare un “regalo” al futuro gestore, senza farlo partecipare al rischio d’impresa». «Di gestori - ha replicato il capogruppo di Forza Italia Piero Camber - non si può discutere in questa fase. È intempestivo, non sbagliato. Si può soltanto dire, per ora, che i numeri per far stare in piedi il progetto (da un minimo di 500mila a un massimo di 900mila visitatori l’anno, ndr ) ci sono, visto che i nostri musei già vendono 500mila biglietti l’anno, cui vanno aggiunti i due milioni di presenze nel Parco di Miramare e i 93mila della Risiera». La delibera è passata con i voti del centrodestra e dei “cespugli” dell’opposizione e l’astensione di Pd e Rifondazione. Il prossimo atto - e ora può partire per davvero - sarà la convocazione di una conferenza dei servizi tra i tre “registi”: Comune, Camera di Commercio e Fondazione CRTrieste.

articolo successivo:
Paoletti: «Messa la prima pietra, in tre anni possiamo realizzarlo»

El comitato pro parco del mare:
Il comitato

I membri del comitato

Michela Angelini (Presidente)
Michela Cattaruzza (Direttivo)
Saul Ciriaco (VicePresidente)
Aljoša Cok (VicePresidente)
Andrea Gelfi (Direttivo)
Marko Verri (Socio)
Claudio Meninno (Direttivo)
Massimo Semeraro (Direttivo)
Marco Francese (Direttivo)
Frank Fabec (Direttivo)

Chi xe sti siori?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Paoletti: «Messa la prima pietra, in tre anni possiamo realizzarlo»

Fra quanti anni la prima pietra? E dopo saranno davvero tre anni? O sarà come la caserma dei vigili, che doveva essere pronta nel dicembre 2006 e non è ancora finita nel 2009?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Pazienza, un altro smacco verso Trieste. Magari un giorno me ricrederò, ma per el momento resto contrario.
E ancora una volta, congestionar le rive, che se stava tentando correttamente de liberar, per assurdamente lasar spazi esageratamente enormi a marzir in porto vecio. :'-(


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sta tranquillo, i 500 mila visitatori minimo che i prevedi (1369.86 al giorno e poveri quei ,86 :wink: ) per mi xe un sogno; i tirerà su sto calandron, speremo che el sia bel e no un pugno in te'l ocio e cusì fra quarant'anni, un altro sindaco poderò butarlo zo in una note per riqualificar le rive, come che questo ga fato co la piscina. Te vedi cosa che no fa sti sindaci per farghe un favor a un colega. :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

1382.-1918 , te ga espresso el mio pensiero.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, gavè visto? la region no mola bori.. e spetite ti col "project financing" , "ti intanto paga che se va ben dopo i te torna"
Un bel gnente venezian col manigo de argento.. gavessi dito mama


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

sarò diventà vecio, sarò un poco m... ma per mi se no i ne fa sto altro sgarbo su le rive mi son sai contento, sai, ma sai contento. Me par ghe del parco del mare gavemo bisogno come de un terzo ocio...

Rawa Ruska


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Esisti un pericolo maggiore: che per motivi politici i cominci comunque a costruir, ma che dopo resti una grande "incompiuta" a deturpar la cità.


Mal no far, paura no gaver.
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Par imposibile quanto niente che pol el citadin - elettore...

Rawa Ruska


Torna a “Trieste, el futuro”